مسابقات one

ICYMI: همه چیز که در آگوست 2023 در یک قهرمانی سقوط کرد

ICYMI: همه چیز که در آگوست 2023 در یک قهرمانی سقوط کرد

Chingiz Allazov Marat Grigorian ONE Fight Night 13 36

ICYMI: همه چیز که در آگوست 2023 در یک قهرمانی سقوط کرد

Chingiz Allazov Marat Grigorian ONE Fight Night 13 36

اوت مطمئناً از جایی شروع شد که ماه جولای برای بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان متوقف شد.

پایگاه جهانی طرفداران ONE Championship در اوایل ماه شاهد اکشن های فراوانی بود که عملکردهای غالب را از پادشاهان سه پوند به پوند به نمایش گذاشت.

آنچه پس از آن فاش شد، فاش شدن یک مبارزه بزرگ موی تای، امضای رسمی یکی از طرفداران مورد علاقه ONE Friday Fights، و اعلام بسیاری از مسابقات وسوسه انگیز دیگر بود.

اگر هیچ یک از هیجانات یا اخبار را از دست دادید، این چیزی است که در آگوست 2023 در ONE رخ داد.

پادشاهان پوند به ازای پوند در ONE Fight Night 13 تسلط دارند

در 4 آگوست در پرایم تایم ایالات متحده، ONE Fight Night 13 در Prime Video ترکیبی پر ستاره از برخی از ورزشکاران برتر ONE را به نمایش گذاشت – و هر کدام ثابت کردند که چرا ترسناک ترین رزمندگان در بخش های مربوطه خود هستند.

در رویداد اصلی، یک قهرمان جهانی کیک بوکسینگ وزن پر چنگیز آلازوف عملکردی استادانه در مقابل رتبه دوم به نمایش گذاشت مارات گریگوریان.

چه چیزی ساخته شده است عملکرد آلازوف خیلی عالی نبود که این یک ناک اوت دیگر بود. در واقع کاملا برعکس بود. این بازیکن آذربایجانی بلاروسی با پیشی گرفتن از ورزشکاران کیک بوکسینگ در طول پنج راند برای حفظ کمربند خود ثابت کرد که ضریب هوشی مبارزه را برای برابری با قدرت خود دارد.

قبل از رویداد اصلی، ONE Flyweight Submission Grappling World Champion مایکی موسومچی نشان داد که چرا او یکی از بهترین متخصصان زمینی زمین است، با ارسال یک پادشاه MMA وزن نی جرد بروکس.

لحظه ای طول کشید تا این آمریکایی ایتالیایی-آمریکایی شروع به کار کرد، اما زمانی که این کار را انجام داد، شاخک های خود را در سراسر بروکس چسباند تا امنیت را حفظ کند. پیروزی مثلث آرمبر.

در همان شب، یک قهرمان موی تای جهان در وزن پر Tawanchai PK Saenchai خرد شده داویت کریابازوی او تحت قوانین کیک بوکسینگ، خود را اعلام می کند به تقسیم در سبک.

سکسان قرارداد 100000 دلاری آمریکا را تضمین می کند

Seksan یا Kwanmuang مانند یک دیوانه مبارزه کرده است تا جایگاه خود را در فهرست اصلی ONE Championship حفظ کند و در ONE Friday Fights 29 در 18 آگوست، او بالاخره این کار را کرد.

«مردی که به هیچ‌کس تسلیم نمی‌شود» پس از یک سری اجراهای باورنکردنی که مدام باعث می‌شد طرفداران چانه‌های خود را از زمین بیرون بیاورند، قراردادی 100000 دلاری برای چند مبارزه با ONE منعقد کرد.

از ژانویه سال جاری، Seksan در بخش 140 پوندی ONE با نتیجه 5-0 مبارزه کرده است و هر مبارزه یک کلاسیک فوری بوده است.

اکنون که او در درازمدت به میدان رفته است، می‌توانیم بازی برگشت اسطوره تایلندی رادتانگ یا سوپرلک را در وزن پرواز ببینیم، یا او می‌تواند به وزن باطل حرکت کند و مرد را به چالش بکشد. به ظاهر بزرگترین هدف از همه – جاناتان هاگرتی.

فرصت ها بی پایان هستند.

Rodtang-Superlek سرانجام برای ONE Friday Fights 34 آماده شد

ما منتظر غول های برجسته وزن مگس بودیم رودتانگ جیتموانگنون و سوپرلک کیاتمو9 برای مبارزه در ONE Championship – و اکنون، ما بالاخره تاریخ خود را داریم.

در ابتدای ماه اوت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ONE چاتری سیتیودتونگ اعلام کرد که رودتانگ از عنوان جهانی موی تای ONE Flyweight خود در برابر سوپرلک دفاع خواهد کرد در ONE Friday Fights 34 در 22 سپتامبر در ورزشگاه بوکس لومپینی در پرایم تایم آسیا.

قرار بود این دو در ماه مارس امسال با هم ملاقات کنند، اما «مرد آهنی» به دلیل مصدومیت مجبور به کناره گیری شد.

از آن زمان، سوپرلک، پادشاه کیک بوکسینگ فلای وزن متوقف شده است دانیال ویلیامز، نبیل عنان، و تاگیر خلیلوف – دو مورد از آنها تحت قوانین موی تای رخ داده است. رودتانگ در همین حین کار را تمام کرد ادگار تابارس در اولین حضور ONE در ایالات متحده در ماه می.

شکی نیست که زمان آن فرا رسیده است که این مبارزه اتفاق بیفتد، به خصوص با عملکرد اخیر سوپرلک.

علاوه بر رویداد اصلی هیجان انگیز، بقیه ONE Friday Fights 34 در حال تبدیل شدن به یک فیلم پرفروش است.

ستاره های تایلندی موانگ تای پی کی سانچای و Yodlekpet یا Atchariya در اکشن موی تای وزن 138 پوندی به میدان خواهد رفت. همچنین، پدیده استرالیا تایسون هریسون با کهنه سرباز تایلندی ملاقات خواهد کرد کولبدام سور جور پیک اوتای در موی تای بانگر وزنه.

بعلاوه، سکسان اولین بازگشت خود را به ONE از زمان برنده شدن قرارداد ارزنده در برابر قهرمان موی تای استادیوم Omnoi انجام می دهد. امیر ناصری. یک قهرمان موقت جهانی موی تای در وزن نی Prajanchai PK Saenchai به سراغ کیک بوکسینگ می رود اکرم حمیدی.

سرانجام، لیتو آدیوانگ پس از یک سال وقفه به ONE باز می گردد. او در سال 2022 ACL خود را مصدوم کرد و مجبور شد تحت عمل جراحی و توانبخشی قرار گیرد. اکنون 100 درصد بهبود یافته و آماده است، مدعی سابق 5 وزن کاهی برتر MMA با کهنه کار تبلیغاتی روبرو می شود. آدریان ماتیس.

پر کردن کارت باید در هفته های آینده ادامه یابد.

ONE Friday Fights 32 Gets A Thriller

ONE اخیراً این خبر را منتشر کرده است آن مدعی رتبه دوم سیتیچای سیتسانگ پینونگ مربع خواهد شد محمد سیاسرانی تحت قوانین موی تای در 8 سپتامبر در ONE Friday Fights 32.

اگر اسطوره تایلندی برنده شود، می‌توانیم شاهد کسب یک چالش عنوان جهانی باشیم. اگر سیاسرانی بزرگ مهاجم را شکست دهد، می تواند وارد شود رتبه بندی یکی از عمیق ترین لشکرها در تمام ورزش های رزمی.

کارت ONE Fight Night 14 تکمیل شده است

برخی از مسابقات گسترده در ماه اوت برای اعلام شد ONE Fight Night 14: Stamp vs. Ham on Prime Video در روز جمعه، 29 سپتامبر، در پرایم تایم ایالات متحده.

جدا از قبلا انباشته قسمت بالایی کارت که شامل هشت ورزشکار زن برتر ONE، مدعی رتبه دوم MMA در وزن باصفا است. استیون لومان با مهاجم سنگین درجه یک لشگر دیدار می کند جان لاینکر.

لومان در سه مبارزه خود در ONE شکست نخورده است، از جمله یک عملکرد خفه کننده در برابر پادشاه سابق بخش. بیبیانو فرناندز. در همان بازه زمانی، لاینکر کمربند خود را از دست داد فابریسیو آندراده اما با یک پیروزی مهم به عقب برگشت کیم جائه وونگ این ماه.

در اقدام قابل توجه، مورد علاقه طرفداران سینساموت کلینمی ملاقات می کند دیمیتری منشیکوف در مسابقه سبک وزن موی تای. هر دو مرد به پادشاه تقسیم شده اند رجیان ارسل، و هر دو خواهان ضربه دیگری به شکنجه گر سابق خود هستند.

همچنین اعلام شد که ادوارد فولایانگ با دشمن قدیمی روبرو خواهد شد امیر خان. این اولین مبارزه فولایانگ به عنوان نماینده تیم تازه تاسیس Lions Nation MMA خواهد بود. و زمانی که با ستاره سنگاپوری در زمین خانه دومی ملاقات می کند، به دنبال این خواهد بود که باعث افتخار تیم شود.

این مردان آخرین بار در سال 2018 با هم جنگیدند، زیرا فولایانگ عنوان خالی ONE Lightweight World MMA را با تصمیم متفق القول بر خان به دست آورد.

علاوه بر مسابقات فوق، رقیب سابق ONE Heavyweight MMA عنوان جهانی مائورو سریلی بر عهده می گیرد پل الیوت. آسا تن پاو استقبال می کند رومبولک چور عجلابون به ایالات متحده در پرایم تایم موی تای موی تای. و دبیوت کننده تبلیغاتی بلیک کوپر چهره ها موریس آبوی در MMA سبک وزن

5 نبرد بزرگ دیگر به ONE Fight Night 15 اضافه شد

گویی رویداد اصلی ONE Fight Night 15 در Prime Video بین تاوانچای و قهرمان سابق جهانی کیک بوکسینگ ONE Featherweight سوپربن سینگا ماوین به اندازه کافی هیجان انگیز نبود، رویداد در 6 اکتبر چندین مورد اضافه شده دیگر را دریافت کرد.

در پرایم تایم ایالات متحده، یک قهرمان جهانی کیک بوکسینگ وزن نی جاناتان دی بلا اولین دفاع از کمربند خود را در برابر دانیال ویلیامز هیجان انگیز سه ورزش انجام می دهد.

موسومچی هنگامی که با اسطوره MMA ژاپنی ملاقات می کند، یک چرخش سریع را می بیند شینیا آئوکی در یک مبارزه وزنه باز ارسالی که فرصتی برای پایان دادن به یک حریف بزرگتر را فراهم می کند.

در کیک بوکسینگ، ستاره تایلندی آنا “سوپرگرل” جارونسک قرار است بار دیگر با آن روبرو شود کریستینا مورالس. این دو در ابتدا قرار بود در تاریخ ملاقات کنند ONE Fight Night 13اما مورالس مجبور به عقب نشینی شد و در عوض با – و شکست – روبرو شد. لارا فرناندز.

طبق قوانین MMA، اعلام شد که اکو رونی ساپوترا برای مبارزه وارد شده است “گرگ جنگجو” هو یونگ در وزن پرواز هو معروف ترین قهرمان عنوان سابق بخش را ناک اوت کرد گجه اوستاکیو در سال 2022. ساپوترا، از سوی دیگر، در هشت مسابقه زیر پرچم ONE، هفت راند اول را به پایان رساند.

در نهایت، رقیب سابق ONE Lightweight عنوان جهانی MMA تیموفی ناستیوخین بر عهده می گیرد ژانگ لیپنگ. دومی پیروزی قابل توجهی بر پادشاه سابق بخش در فولایانگ دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا