تکواندو

نخستین آیین نکوداشت ایثارگران مدال‌آور در صحنه‌های جهانی؛ تقدیر از ایثارگران عضو خانواده تکواندو

نخستین آیین نکوداشت ایثارگران مدال‌آور در صحنه‌های جهانی؛
                                                    تقدیر از ایثارگران عضو خانواده تکواندو


تقدیر از ایثارگران عضو خانواده تکواندو

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۲۲ ایثارگر مدال‌آور مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی طی مراسمی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، نخستین آیین نکوداشت ایثارگران مدال‌آور در مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی با عنوان «چکاد پهلوانی» با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان ورزشی کشور، امروز ۲۶ دی ماه در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

 این مراسم از ۲۲ ایثارگر معزز از جامعه جانبازان، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان در رشته‌های  وزنه‌برداری، دوچرخه سواری، کیک‌بوکسینگ، تیراندازی، دوومیدانی، کاراته، تکواندو، فوتبال ناشنوایان، پاورلیفتینگ، والیبال نشسته، تنیس روی میز، بدنسازی، پرتاب وزنه و پارا دوومیدانی دیسک بودند که در مسابقات ورزشی در صحنه‌های جهانی، آسیایی، بین‌قاره‌ای، پارالمپیک و بین المللی مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کرده اند.
 در این مراسم «معصومه زارعی» دارنده مدال نقره آسیایی در رشته والیبال نشسته، مدال خود را به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.

در این مراسم که استاد اصغر فتحی مسئول واحد بسیج وامور شهدا،جانبازان وایثارگران بعنوان نماینده فدراسیون تکواندو حضور داشت، از قهرمان جانباز۷۵درصد رسول بایرامی، پیمان حاتمی فرزند شهید حاتمی، خانمها حنا زرین کمرو زینب اسدی و خانواده معززآنان تجلیل وتکریم بعمل آمد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا