ووشو

کامبت گیمز ۲۰۲۳ – ریاض؛ شهربانو منصوریان فینالیست شد

کامبت گیمز ۲۰۲۳ – ریاض؛ شهربانو منصوریان فینالیست شد

کامبت گیمز ۲۰۲۳ - ریاض؛ شهربانو منصوریان فینالیست شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز نخست این پیکارها و در بخش ساندا، شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در این پیکارها در وزن ۷۰- کیلوگرم به مصاف “مناکا توکچوم” از هند رفت و ضمن ناک‌اوت کردن حریف خود راهی دیدار نهایی این وزن شد.

وی در دیدار پایانی باید فردا (یکشنبه – ۳۰ مهرماه) به مصاف “کریستینا دی اولیویرا” از برزیل برود.

پیش از این دیدار، سامان احمدی در فرم چانگ‌چوان بخش تالو این پیکارها با نمره ۹.۵۸۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب گردن آویز نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها شرکت می‌کند. تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت خواهد کرد. در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش هستند.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا