مسابقات one

“اسنوبورد مانند دارو است” – “اسموکین” جو ناتاووت درباره زندگی دور از موی تای صحبت می کند

“اسنوبورد مانند دارو است” – “اسموکین” جو ناتاووت درباره زندگی دور از موی تای صحبت می کند

“اسنوبورد مانند دارو است” – “اسموکین” جو ناتاووت درباره زندگی دور از موی تای صحبت می کند

Tawanchai PK Saenchai Jo Nattawut ONE Fight Night 15 63

“اسنوبورد مانند دارو است” – “اسموکین” جو ناتاووت درباره زندگی دور از موی تای صحبت می کند

Tawanchai PK Saenchai Jo Nattawut ONE Fight Night 15 63

زمانی که او در زیر نورهای درخشان ONE Championship ناک اوت های هایلایت حلقه نمی زند، “اسموکین” جو ناتاووت اغلب می توان آنها را در حال مسابقه دادن از یک کوه روی اسنوبرد پیدا کرد.

در 8 دسامبر در پرایم تایم ایالات متحده، تایلندی 34 ساله با یک تازه وارد تبلیغاتی به میدان می رود. لوک “آشپز” لسی در مسابقه موی تای وزن پر در ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video.

نطاووت اخیراً در آخرین تدارکات خود برای آن مسابقه در بانکوک صحبت کرد onefc.com در مورد عشق او به اسنوبورد – و اینکه چگونه به او کمک می کند تا مبارز بهتری شود.

او گفت:

اسنوبورد برای من مانند دارو است، زیرا من آن مردی نیستم که همیشه در ورزشگاه باشد – مانند موی تای، موی تای، با دعوا از خواب بیدار شوید… من آن مرد نیستم. نه، این کار من نیست.»

علیرغم موفقیت‌های حرفه‌ای بسیارش – از جمله بیش از 70 پیروزی حرفه‌ای و یک قهرمانی جهانی موی تای WMC – این کهنه‌کار سخت‌گیر هرگز تنها از طریق ورزش‌های رزمی زندگی نکرده است.

در عوض، اسنوبورد یک استراحت خوشایند از سختی های تمرین است.

ستاره تایلندی که از سال 2013 ساکن ایالات متحده است، این سرگرمی را زمانی پیدا کرد که در کوه های کلرادو زندگی می کرد. او از پرش قلاب شد:

من قبلاً در کیستون، کلرادو، یک شهر کوهستانی کوچک زندگی می کردم. همه آنجا سرگرمی یکسانی دارند، درست است؟ همه ما یک شغل داریم. مردم اسنوبورد می‌روند.»

مسیر تقریباً 4 مایلی خارج از کیستون امروزه مکان مورد علاقه ناتاووت برای اسنوبورد است.

و در حالی که او دیگر در کلرادو زندگی نمی کند، برای یک فصل دیگر سواری آماده شده است، زیرا او قرار است زمستان را در سیاتل بگذراند و قبلاً یک فصلنامه خریداری کرده است.

او آنچه را که در مورد دویدن از کوه بسیار لذت می برد، خلاصه کرد:

“من فقط آن را دوست دارم. من عاشق منظره، احساس، تکنیک هستم. من فقط آن را دوست دارم. این چیزی است که من هستم.»

نطاووت: “شادی به همه چیز کمک می کند”

به گفته Jo Nattawut “Smokin”، کلید موفقیت در حرفه ورزشی او حفظ شادی در خارج از رینگ و اتاق تمرین است.

او بدون شک یک مبارز فوق‌العاده فداکار است که می‌خواهد ساعت‌های طولانی را در باشگاه ورزش کند و در عین حال بدن خود را به حد مطلق برساند.

اما همانطور که او توضیح داد، او نیاز به فرارهای مکرر دارد تا خیالش راحت شود:

برای من، من می خواهم یک زندگی شاد داشته باشم. و اگر من هر روز موی تای انجام دهم، خوشحال نخواهم شد. بسیاری از مردم خوشحال خواهند شد. آنها می خواهند موی تای انجام دهند. بیدار شدن؟ موی تای. خواب؟ موی تای. بیدار شدن؟ موی تای. و آنها خوشحال هستند، پس من برای آنها خوشحالم.

“اما من فقط متفاوت هستم. میدونی، من از این کار راضی نیستم. این خوشبختی من نیست بنابراین خوشحالی من این است که کاری را انجام دهم که دوست دارم.»

برای این منظور، شادی Nattawut در اسنوبورد یافت می شود.

«اسموکین» جو می‌گوید که بیش از یک روش هیجان‌انگیز برای گذراندن وقت خارج از تمرین، اسنوبورد – و هر فعالیت دیگری که او را با رضایت خاطر همراه می‌کند – به طور مستقیم و مثبت بر دوران مبارزاتی او تأثیر می‌گذارد و به او اجازه می‌دهد نگرش مثبتی به باشگاه داشته باشد.

او اضافه کرد:

“این به همه چیز کمک می کند، زیرا اولین چیز شادی است. خوشبختی به همه چیز کمک می کند، درست است؟ حتی دعوای تو حتی اگر مبارز نباشی اگر پزشک هستید، در همه چیز کمک می کند. آن سالم هست.

“خوشبختی به همه چیز کمک می کند. بنابراین این کمک می کند. این چیزی است که من را خوشحال کرد. وقتی خوشحال هستید، بهتر کار می کنید و زندگی شما بهتر می شود.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا