تکواندو

شهرداری ورامین صدرنشین روز نخست/ صدای نفس های پالایش نفت آبادان پشت سر شاگردان خانلرخانی


شهرداری ورامین صدرنشین روز نخست/ صدای نفس های پالایش نفت آبادان پشت سر شاگردان خانلرخانی

فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با صدرنشینی شهرداری ورامین در پایان روز نخست آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی  امروز پنجشنبه یازدهم آبان ماه با برگزاری اوزان فرد به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد.

در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم تیم‌های صنعت مس کرمان، باشگاه دمنده، شرکت پالایش نفت آبادان، لوازم خانگی میکس پلاس، پاس، شهرداری ورامین، باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، یزدان، بارمان ابزار و یراق توسن، نفت مناطق مرکزی- زاگرس جنوبی به اضافه بازیکنان انفرادی پیگیری شد.

طلای نخست را شاگردان بهزاد خداداد در تیم زاگرس جنوبی کسب کردند. امیررضا مددی در فینال وزن ۵۴- کیلوگرم و در یک دیدار تماشایی ۲ بر یک مقابل امیررضا متولد شهرستانی از تیم پالایش نفت آبادان به برتری رسید.

امیرعباس رهنما در فینال وزن ۶۳- کیلوگرم مقابل شهاب یوسفی از تیم دمنده در دو راند صاحب برتری شد تا تیم شهرداری ورامین به اولین مقام اول خود در روز نخست رقابت‌های لیگ برتر دست یابد. رهنما در روز خوب خود و در نیمه نهایی مقابل متین رضایی ملی پوش تیم مناطق مرکزی – زاگرس جنوبی به برتری دست یافت. یوسفی نیز با ارائه مبارزات دیدنی تا فینال به خوبی پیش رفت. در این وزن متین رضایی در مبارزه دوم خود عرفان بزرگی را دو بر یک شکست داده بود.

در فینال وزن ۷۴- کیلوگرم امیر سینا بختیاری از تیم شهرداری ورامین دومین تکواندوکار طلایی شهرداری ورامین در بازی‌های روز نخست بود. وی در پیکار با سروش احمدی تکواندوکار باتجربه پالایش نفت آبادان به برتری ۲ بر صفر رسید.

مهدی عابدینی تکواندوکار تیم پاس در فینال وزن ۸۷- کیلوگرم ۲ بر صفر برابر مهدی جلالی از پالایش نفت آبادان پیروز شد تا نفتی‌ها در روزی که سه فینالیست داشتند، توفیقی در کسب مدال طلا نداشته باشند.

در پایان مبارزات اوزان فرد در روز نخست شهرداری ورامین با ۶۴ امتیاز صدرنشین شد. پالایش نفت آبادان با دو امتیاز کمتر در جای دوم ایستاد. پاس با ۵۷ امتیاز و تیم نفت مناطق مرکزی- زاگرس جنوبی با ۵۶ امتیاز خانه سوم و چهارم را از آن خود کردند. دمنده نیز با ۴۰ امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

مبارزات اوزان زوج فردا جمعه دوازدهم آبان ماه برگزار می‌شود و صدر جدول می‌تواند دستخوش تغییرات زیادی شود. در این بین با توجه به اختلاف امتیاز تیم اول و دوم، پالایش نفت آبادان این شانس را دارد که بالاتر از شاگردان پیام خانلرخانی قرار بگیرد.

برترین های روز نخست به شرح ذیل است:

برترین داور روز اول: عباس صنایعان (البرز)
برترین سرپرست روز اول: حامد حسن پور (یزدان)
برترین بازیکن روز اول: امیرعباس رهنما

 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا