ووشو

حضور رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی در اردوی تیم ملی ووشو

حضور رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی در اردوی تیم ملی ووشو

حضور رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی در اردوی تیم ملی ووشو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شریف کرمانشاه ضمن حضور در آکادمی ملی ووشو از تمرین تیم‌های ملی ووشو ایران بازدید به عمل آورد و با امیرصدیقی رئیس، ملی‌پوشان و کادرفنی تیم‌های کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ووشو همیشه باعث افتخارآفرینی بوده است، گفت: طی سالیان گذشته همواره شاهد درخشش ووشو در عرصه‌های بین‌المللی بوده‌ایم و باعث افتخار است که ووشوکاران کشور عزیزمان در میادین بین‌المللی پرچم مقدس ایران را به اهتزاز درمی‌آورند.

وی با بیان اینکه ووشو توقعات ما را بالا برده است، ادامه داد: امیدوارم روند موفقیت‌های و افتخارآفرینی‌های ووشو همچنان ادامه داشته باشد. ما شاهد بودیم که ووشو در بازی‌های آسیایی درخشان ظاهر شد و کمک شایانی به کاروان کشورمان کرد. از آن سو هم ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که از این فدراسیون موفق حمایت بیشتری داشته باشیم. نه تنها ووشو، تلاش ما در مجلس این است که با استفاده از راهکارهایی قانونی، کمک بیشتری به ورزش کشور داشته باشیم.

عزیزی یادآور شد: فدراسیون ووشو یک نمونه موفق از توجه به جوانان و میدان دادن به جوانان است. ما باید در کشور به جوانان و مدیران جوان اعتماد کنیم. امیدوارم ووشو در مسابقات پیش رو موفق باشد و بازهم ملی‌پوشان عزیز کشورمان با افتخارآفرینی‌های باعث شادی دل مردم ایران عزیز شوند.

در این دیدار امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو توضیحات مختصری در خصوص برنامه‌های پیش‌روی ووشو ارائه داد و خواستار حمایت هرچه بیشتر مجلس محترم از ورزش کشور به ویژه ووشو شد.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون، فرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو، علی شیرآقایی سرمربی و حمید زرینی مربی تیم‌ ملی ساندا در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا