جودو

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو و دانشگاه شهید بهشتی امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو و دانشگاه شهید بهشتی امضا شد

تفاهم نامه ای به منظور توسعه علوم مربوط به جودو و همكاريهای علمی، آموزشی_پژوهشی و اجرايی در ورزش، مابین فدراسیون جودو ایران و دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه سال ۱۴۰۲ با حضور در دانشگاه شهید بهشتی با دکتر علیرضا فارسی رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار تفاهم نامه ای به منظور توسعه علوم مربوط به جودو و همكاريهای علمی، آموزشی_پژوهشی و اجرايی در ورزش، مابین فدراسیون جودو ایران به نمایندگی آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو  و دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی دکتر علیرضا فارسی رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی، به امضا رسید.

در این جلسه، دکتر برومند رییس مرکز تربیت بدنی، دکتر جهانفر مدیر خدمات آموزشی، محمد صابر گرایلی نایب رئیس فدراسیون جودو، محمدرضا نورافشان، کارشناس ورزشی و محمدرضا پارسا استاد تربیت بدنی و دبیر انجمن جودو وزارت علوم حضور داشتند.

میراسماعیلی ضمن بازدید از بخش های علمی و انستیتو تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی با دانشجویان جودوکار نیز دیدار و گفت و گو داشت.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا