جودو

جودوکاری که چهار سال بدون شکست در سوپر لیگ، جام قهرمانی را بالای سر می برد

جودوکاری که چهار سال بدون شکست در سوپر لیگ، جام قهرمانی را بالای سر می برد

نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم تیم رعد پدافند هوایی ارتش گفت: چهارمین سال پیاپی است که بدون شکست برای این تیم در سوپر لیگ مبارزه میکنم و یک رکورد جالبی را ثبت کرده ام.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات سوپر لیگ و لیگ آینده سازان جودو ایران، طی روزهای سوم و چهارم اسفندماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و در پایان تیم رعد پدافند هوایی ارتش عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها را کسب کرد.ابوالفضل محمودی نماینده وزن ۶۶-کیلوگرم عضو این تیم است که برای چهارمین سال پیاپی بدون شکست برای این تیم در سوپر لیگ رکورد جالبی را ثبت کرده است.

ابوالفضل محمودی عضو تیم رعد پافند هوایی ارتش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط فنی مسابقات سوپر لیگ جودو در سال ۱۴۰۲ چطور بود، گفت: خدا رو شکر مسابقات بسیار جذابی را امسال در سالن شهید افراسیابی شاهد بودیم، همه ۱۹ تیم حاضر در مسابقات سوپر لیگ و لیگ آینده سازان با شرایط ایده آلی به روی تاتامی آمدند. رقابت ها سنگین بود، حضور مسوولان فدراسیون،کادر فنی و … در سالن مسابقات باعث شده بود همه جودوکاران با تمام توان روی تاتامی بجنگند.

 

وی در واکنش به این سوال که چهار سال حضور در تیم رعد پافند هوایی ارتش آن هم بدپن شکست رکورد جالبی است، از اینکه صاحب این رکورد هستید چه حسی دارید گفت: خدا رو شکر میکنم که برای چهارمین سال دوباره در کنار تیم رعد پدافند هوایی ارتش بودم و امسال نیز جام قهرمانی را بالای سر بردیم. چهار سال بدون باخت برای این تیم مبارزه کرده ام و چهار دوره قهرمانی را با این تیم تجربه کرده ام و این رکورد جالبی است.امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.مهمترین اتفاق قهرمانی تیم ما در سوپر لیگ؛ کسب جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا بود. این رقابت ها خرداد ماه سال آینده در جزیره کیش برگزار خواهدشد که ما با این قهرمانی جواز حضور در این رقابت ها را کسب کردیم.

محمودی در مورد اینکه هرچقدر جودو رسانه ای شود، مخاطبان بیشتری جذب این رشته المپیکی می شوند، گفت: مسابقات لیگ و بازتاب رسانه ای آن به رشته المپیکی جودو کمک میکند. با رسانه ای شدن نام رشته جودو بدون 

شک اسپانسرهای بیشتری جذب این رشته می شوند و این موضوع باعث افزایش قرار داد مالی جودوکاران در لیگ می شود.در سایر رشته های رزمی مبالغ قرارداد رزمی کاران خیلی متفاوت تر است،اما جودو شرایط خاصی دارد و امیدواریم رفته رفته  شرایط مالی در جودو هم بهتر شود. 

 

نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم تیم ملی جودو بزرگسالان در ادامه اظهار داشت:با حضور در مسابقات سوپر لیگ جودو، مبارزات مختلفی را برگزار کردیم. در واقع مبارزات لیگ برای ما دیدار تدارکاتی قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شود.به هر حال همه ملی پوشان حاضر در لیگ با مبارزاتی که انجام دادند در شرایط مبارزه و جو سالن مسابقات قرار گرفتند که تجربه خوبی برای همه ما بود. 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک هفته پیش از آغاز مسابقات سوپر لیگ جودو؛ ما وارد اردوی تیم ملی شدیم،فروردین ماه سال آینده تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.از صبح امروز (دوشنبه) دوباره اردوی تیم ملی آغاز شده است و برای حضور در دیدار تدارکاتی خارجی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شویم.

منبع:خبرگزاری فارس

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا