مسابقات one

“بزرگترین مرحله در جهان” – الکس رابرتز قصد دارد از لحظه درگیری عنوان جهانی با رومن کریکلیا استفاده کند

“بزرگترین مرحله در جهان” – الکس رابرتز قصد دارد از لحظه درگیری عنوان جهانی با رومن کریکلیا استفاده کند

“بزرگترین مرحله در جهان” – الکس رابرتز قصد دارد از لحظه درگیری عنوان جهانی با رومن کریکلیا استفاده کند

الکس رابرتز

“بزرگترین مرحله در جهان” – الکس رابرتز قصد دارد از لحظه درگیری عنوان جهانی با رومن کریکلیا استفاده کند

الکس رابرتز

الکس “وایکینگ” رابرتز امیدوار است در رویداد اصلی رویای خود را به واقعیت تبدیل کند ONE Fight Night 17 در Prime Video.

اولین بازیکن استرالیایی به مصاف فوق ستاره اوکراینی می رود رومن کریکلیا برای افتتاحیه ONE Heavyweight World Moay Thai Title در پرایم تایم ایالات متحده در 8 دسامبر، و پس از بزرگترین برد دوران حرفه ای خود، او نسبت به کسب یک پیروزی بزرگتر احساس اطمینان می کند.

رابرتز اخیراً در ماه اکتبر عنوان معتبر جهانی موی تای سنگین وزن WBC را به دست آورد و این عملکرد چشمگیر این شانس را به او داد تا در استادیوم بوکس لومپینی در بانکوک تایلند با کریکلیا روبرو شود.

رسیدن به مرحله جهانی مسابقات ONE برای مدت طولانی اولویت اصلی او بوده است، و این بازیکن 34 ساله مشتاق است که اولین تاثیر قوی را بگذارد.

او گفت onefc.com:

همیشه هدف من این بوده که به ONE Championship برسم. چند سال پیش، مراحل رسیدن به اینجا را روی تخته سفید گذاشتم. کمربندهای WBC اساساً سنگ پله بودند: عنوان دولتی WBC، عنوان ملی، بین المللی و سپس عنوان جهانی. و بعد از آن یک قهرمانی بود.

حالا که اینجا هستیم، فوق العاده است. من مشتاقانه منتظر اجرای نمایشی برای مردم هستم، زیرا من یک سرگرمی هستم، و من عاشق حضور در آنجا و برگزاری دعواهای شگفت انگیزی هستم که مردم برای همیشه به یاد خواهند آورد.

رابرتز مسیر خود را ترسیم کرده بود، اما نمی توانست وضعیت فعلی خود را تصور کند.

“وایکینگ” در اولین بازی تبلیغاتی خود برای کسب مدال طلای قهرمانی جهان رقابت خواهد کرد و در مقابل کریکلیا به ظاهر غیرقابل توقف، که در بخش های کیک بوکسینگ سنگین وزن و سبک وزن ONE تسلط دارد، رقابت خواهد کرد.

با این حال، شرکت کردن کافی نیست. بومی پرث از این فرصت سپاسگزار است، اما می خواهد بانکوک را با بند موی تای روی شانه ترک کند:

این یک رویا است که مستقیماً در یک مسابقه اصلی به ONE بیایید و در Lumpinee، مکه بوکس تایلندی مبارزه کنید. من احساس ممتاز و سپاسگزار برای این فرصت هستم.

“این به همان اندازه است که می شود. این بزرگترین صحنه در جهان است. بیشترین چشمانی که تا به حال به شما خواهی دید. و بزرگترین فرصت

“به خصوص این شانس که اولین قهرمان جهان در چنین سازمان معتبری مانند ONE باشید. این کاری است که می‌خواهم انجام دهم، نه فقط برای خودم، بلکه برای تیمم، کشورم، و باعث افتخار همه اطرافیانم باشم.»

“یکی برای اعصار” – رابرتز مبارزه حماسی علیه کریکلیا را پیش بینی می کند

رومن کریکلیا به عنوان قهرمان جهانی کیک بوکسینگ سبک وزن ONE و قهرمان جایزه بزرگ جهانی کیک بوکسینگ سنگین وزن ONE، مسلط ترین مهاجم در کلاس های سنگین وزن سازمان بوده است.

او هست رکورد 5-0 را ثبت کرد با چهار ناک اوت در یک، سر و شانه بالاتر از رقبای خود نگاه می کند. اما هر کسی را می توان شکست داد – به ویژه در بخش سنگین وزن موی تای با دستکش های 4 اونس – و رابرتز راهی برای پیروزی در برابر اوکراینی 6 فوتی 7 می بیند.

کار آسانی نخواهد بود، اما “وایکینگ” مایل است با قدرت کریکلیا رو در رو ملاقات کند و به دنبال یافتن روزنه ها باشد:

کریکلیا یک قهرمان فوق العاده است. او یک مبارز مهیج و تهاجمی است. او دوست دارد به آنجا برود و پایان را بکوبد و شکار کند. بنابراین، من می روم آنجا و او را در وسط ملاقات می کنم.

او بسیار انفجاری است. او می آید و کمبوهای بزرگ می اندازد. شما فقط باید واقعاً منتظر آن انفجار باشید. شما باید مدام در حال حرکت باشید تا ضربه نخورید، به خصوص با آن دستکش های کوچک، زیرا کار زیادی لازم نیست.

پرخاشگری مثبت است، اما قطعاً می تواند منفی هم باشد، زیرا او در نوسان است. بنابراین، بسیاری از اوقات، اگر کمی در حال چرخش هستید، می توانید خود را در معرض دید قرار دهید. من قبلاً با پسرهای قد بلندتر جنگیده بودم. من به این برد طولانی عادت کرده ام. من فقط می‌خواهم این محدوده را برای شروع بازی کنم، آن را احساس کنم، و بعد از آن که چشم‌ها را در نظر گرفتم، آن را دنبال می‌کنم.»

رابرتز به اندازه کافی ساده لوح نیست که فکر کند می تواند پیروزی بر قهرمان برتر جهان با کالیبر کریکلیا را تضمین کند، اما تضمین های خاصی وجود دارد که او می تواند داشته باشد.

اولین مورد این است که او همه چیز را در رینگ رها می کند، و دوم این که نبرد متعاقب آن دارای اقدامات بی وقفه خواهد بود – تا زمانی که طول بکشد، یعنی.

استرالیایی افزود:

فکر می کنم هر دوی ما به دنبال پایان هستیم. فکر می‌کنم مبارزه فوق‌العاده‌ای خواهد بود، و من پیش‌بینی نمی‌کنم که در پنج راند پیش برود.

این دو وزنه سنگین کاملاً 100 درصد خواهند بود. ما به آنجا می رویم تا در یک مبارزه شگفت انگیز به پایان برسیم. این یکی برای سنین خواهد بود.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا