مسابقات one

“آتش با آتش ملاقات می کند” – دانیال ویلیامز آماده است تا در بازگشت MMA گرما را در برابر لیتو آدیوانگ بیاورد

“آتش با آتش ملاقات می کند” – دانیال ویلیامز آماده است تا در بازگشت MMA گرما را در برابر لیتو آدیوانگ بیاورد

“آتش با آتش ملاقات می کند” – دانیال ویلیامز آماده است تا در بازگشت MMA گرما را در برابر لیتو آدیوانگ بیاورد

دانیال ویلیامز در ONE 159 برنده اعلام شد

“آتش با آتش ملاقات می کند” – دانیال ویلیامز آماده است تا در بازگشت MMA گرما را در برابر لیتو آدیوانگ بیاورد

دانیال ویلیامز در ONE 159 برنده اعلام شد

اگر “مینی تی” دانیال ویلیامز برای هر چیزی شهرت دارد، دعواهای باورنکردنی ارائه می دهد.

متخصص تهاجمی تایلندی-استرالیایی دوست دارد که دهانش را گاز بگیرد و آن را با حریف مشتاق بیرون بیاورد و به همین دلیل است که برای ملاقات هیجان زده است. Lito “Thunder Kid” Adiwang در یک درگیری MMA وزن کاه در ONE Fight Night 19: Haggerty vs Lobo در Prime Video.

وقتی این زوج در 16 فوریه در پرایم تایم ایالات متحده سقوط کردند، ویلیامز معتقد است که تنها نتیجه تضمین شده یک نبرد حماسی برای طرفداران است.

او صحبت کرد onefc.com قبل از مسابقه در بانکوک، تایلند.

“این یک غوغا مطلق خواهد بود. آتش با آتش ملاقات می کند. احترام زیادی برای لیتو من خیلی خوشحالم که با او مسابقه می دهم. مبارزه با او باعث افتخار است. او مردی است که فقط آتش را می آورد و حریف سختی خواهد بود.

او کسی است که با قصد پرتاب می کند، و این چیزی است که من را هیجان زده می کند، زیرا تقریباً به این برمی گردد که چرا من هنرهای رزمی را دوست دارم. این هنر جنگ است. من احساس می کنم این یک هنر جنگی است. این کسی است که می خواهد مرا بکشد و من هم می خواهم او را بکشم. این یک سبک مبارزه خوب است که از آن لذت می برم.»

ویلیامز می‌داند که احتمالاً یک نبرد دردناک در پیش است، اما او از تهدید مهمی که آدیوانگ ایجاد می‌کند استقبال می‌کند. این عنصر خطر است که او را متمرکز نگه می دارد و او فکر می کند که بهترین هایش را در رینگ به نمایش می گذارد.

نماینده Scrappy MMA و Kao Sok موی تای همچنین معتقد است که می تواند در برابر شدت دشمن فیلیپینی خود مقاومت کند – ایجاد فرصت هایی برای یافتن پایان خود:

لیتو یک ضد مهاجم واقعا خوب است. او در جذب شما خوب است و سپس هول می‌کند. بنابراین، من در مورد آن محتاط خواهم بود. اگر پرتاب کردی و دلت برایش تنگ شد، پس او با یک ترکیب بزرگ برمی گردد. البته کشتی او هم خوب است. او یک همه کاره است.

فکر می‌کنم فقط می‌خواهم او را در وسط ملاقات کنم. اگر او قصد دارد با من مقابله کند، من سعی می‌کنم با او مخالفت کنم و او را با هجوم بیاورم. من فقط می خواهم سرم شلوغ باشد، نرخ کار بالاتری داشته باشد و وقتی او را زدم، ضربه محکمی به او بزنم. به او نشان دهید که اگر مرا بزند، عقب نشینی نمی کنم.

اگر به پایان نرسم ناامید خواهم شد. پس دور یک، دور دوم، دور سه، فرقی نمی کند. اما من همیشه برای پایان می جنگم و مطمئن خواهم شد که بهترین مبارزه ای را که می توانم انجام خواهم داد.

ویلیامز قصد دارد بعد از شکست های کیک بوکسینگ روی MMA تمرکز کند

دانیال ویلیامز پس از یک جفت مبارزات عنوان جهانی کیک بوکسینگ در سال 2023 به هنرهای رزمی ترکیبی بازگشته است.

اگرچه او در مقابل حریفان نخبه شکست خورد “ماشین لگد زدن” Superlek Kiatmoo9 و جاناتان دی بلا، “Mini T” احساس می کرد که با تلاش برای رقابت در مجموعه قوانین متعدد در بالاترین سطح، خود را خیلی لاغر کرده است.

اکنون محکم به ورزش همه جانبه بازگشته است – جایی که او در سال 2022 پیروزهای سه گانه را ثبت کرد – ویلیامز می گوید که درس ارزشمندی آموخته است:

«چیزی که در سال گذشته وقتی کیک بوکسینگ انجام دادم یاد گرفتم این بود که در مسیر خودت بمانم. منیت شما را بهتر می کند. شما چند برد دارید و فکر می کنید، “من می توانم هر ورزشی را که تمرین می کنم انجام دهم.” اما مهارت های کیک بوکسینگ آن چیزی است که من کمی از آن بی بهره هستم. بنابراین، قطعاً دوست دارم مدتی در یک ورزش بمانم.»

ویلیامز به جای احساس محدودیت به خاطر تعهد جدیدش به MMA، آن را فرصتی برای تعمیق مطالعه خود در مورد عناصر مختلف این ورزش می داند.

قهرمان سابق موی تای جهانی WMC امیدوار است در بخش MMA وزن کاهی طلا را تعقیب کند، به این معنی که او باید مهارت‌های مبارزه خود را افزایش دهد، به خصوص اگر امیدوار باشد که پادشاه فعلی بخش و کشتی‌گیر کلاس جهانی را شکست دهد. جرد «خدای میمون» بروکس.

Mini T افزود:

MMA همیشه هدف نهایی من بوده است. من برای انجام MMA در بالاترین سطح موی تای توقف کرده ام. می‌دانم که باید برای آن وقت بگذارم، زیرا در دو و چند سال گذشته، زمانی که بین ورزش‌ها پرش می‌کردم، تلاش برای کسب مهارت‌ها کمی دیوانه‌وار بوده است. من قطعاً احساس می کنم در سطحی هستم که فقط باید در MMA پیشرفت کنم.

“بعد از جاناتان دی بلا بجنگ، من به اولین کلاس کشتی رفتم، و فقط سرم را تکان می دهم، مرد. من می گویم، “من هشت مبارزه حرفه ای در MMA داشته ام، و به طور مداوم زمان زیادی را در بخش کشتی سپری نکرده ام.”

من همیشه کمی BJJ و موی تای انجام داده ام. کشتی فقط به زنجیر کردن همه چیز و گرفتن آن کاردیو است، بنابراین من دوست دارم زمان بیشتری را در بخش کشتی در یکی دو سال آینده بگذرانم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا