مسابقات one

Nong-O از “سریع آموز” Mikey Musumeci پس از جلسه آموزشی موی تای تمجید کرد

Nong-O از “سریع آموز” Mikey Musumeci پس از جلسه آموزشی موی تای تمجید کرد

Mikey Musumeci Jarred Brooks ONE Fight Night 13 56

Nong-O از “سریع آموز” Mikey Musumeci پس از جلسه آموزشی موی تای تمجید کرد

Mikey Musumeci Jarred Brooks ONE Fight Night 13 56

قهرمان ONE Flyweight Submission Grappling جهان مایکی “دارث ریگاتونی” موسومچی در راه تبدیل شدن به یک رزمی کار خوب است.

تنها چند هفته قبل از مسابقه رقابتی او با قهرمان سابق سبک وزن MMA جهانی ONE شینیا آئوکی در ONE Fight Night 15 در Prime Video، فوق ستاره BJJ در حال گسترش تمرینات ورزشی رزمی خود فراتر از بازی زمینی است.

وقتی موسومچی در تاریخ 6 اکتبر در استادیوم بوکس لومپینی قدم می‌زند، اعتماد به نفس تازه‌ای را به رینگ می‌آورد و انگشتان پای خود را به همراه تعدادی از افسانه‌ای‌ترین مبارزان این ورزش به دنیای موی تای فرو می‌برد.

البته، او در مسابقه خود با آئوکی هیچ ضربه ای نخواهد زد، اما او اینطور است قبلاً قصد خود را برای رقابت در MMA نشان داده بود.

و او در حال یادگیری ضربه زدن از بهترین ها است، زیرا “دارث ریگاتونی” اخیراً با قهرمان هشت دوره جهانی موی تای ONE بانتام وزن گذراند. نونگ او هاما در کمپ آموزشی Superbon در بانکوک.

Nong-O در مورد بازدید Musumeci با onefc.com صحبت کرد – و چیزی جز نظرات درخشان برای پنج بار قهرمان جهانی IBJJF نداشت:

مایکی تا کنون فقط یک بار برای تمرین با من آمده است، اما ما قبلا برای کلاس بعدی قرار ملاقات گذاشته ایم. او پسر بسیار خوبی است. همه در ورزشگاه از دیدن او هیجان زده بودند.»

موسومچی که به خاطر شخصیت بسیار دوستانه‌اش معروف بود، بلافاصله در بین مبارزان تایلندی پذیرفته شد.

به گفته Nong-O، توانایی خارق‌العاده جادوگر BJJ برای توسعه بازی هنرهای رزمی خود به مبارزه زمینی محدود نمی‌شود:

“به طور جدی، من فکر می کنم مایکی یک دانش آموز سریع است. من احساس می کنم که او بسیار مشتاق و متمرکز است. اگرچه سلاح های موی تای او ممکن است در حال حاضر آنقدرها زیبا نباشند، اما عزم او به او اجازه می دهد تا خیلی سریعتر پیشرفت کند. و به زودی، مطمئناً همه نسخه سخت تری از Mikey را خواهند دید.”

Nong-O برنامه ای برای آموزش موی تای Musumeci ارائه می دهد

در حالی که موی تای، مایکی موسومچی را به مبارزی سرسخت‌تر و قوی‌تر تبدیل می‌کند، او هنوز تا تکمیل مهارت‌های هنرهای برجسته فاصله دارد.

اما Nong-O Hama برنامه ای برای توسعه استندآپ بازی “Darth Rigatoni’s” دارد. و مانند هر مبتدی دیگری، او می گوید که با اصول اولیه شروع می شود:

در مورد موی تای، اکنون باید در وهله اول تمام اصول اولیه را به او آموزش دهیم، مانند نحوه لگد زدن، نحوه مشت زدن، نحوه استفاده از سلاح های موی تای، و نحوه درست و دقیق ساختن آنها در عین حال.»

خوشبختانه برای موسومچی، او از بهترین ها درس می گیرد.

Nong-O که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ موی تای در نظر گرفته می شود، دهه ها دانش خیره کننده خود را مستقیماً بر روی کمربند سیاه BJJ منتقل می کند.

او اضافه کرد:

“در کلاس بعدی، من قصد دارم به او تکنیک های عمیق در مورد نحوه پرتاب هر نوع سلاح موی تای و زمان بندی ارائه دهم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا