تکواندو

هادی ساعی رئیس فدراسیون در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان گفت: میتوان عنوان وزین پایتخت تکواندو ایران را به البرز داد

هادی ساعی رئیس فدراسیون در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان گفت:
                                                    میتوان عنوان وزین پایتخت تکواندو ایران را به البرز داد


میتوان عنوان وزین پایتخت تکواندو ایران را به البرز داد

در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از افتخار آفرینان البرز هادی ساعی از بازگشت تکواندو البرز به سال های خوب سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،آیین باشکوه تجلیل از پیشکسوتان،مربیان ملی،داوران بین المللی ،قهرمانان و اصحاب رسانه روز شنبه 19 اسفندماه با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و هیات همراه،بهزاد فروغی و معاونت های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ، مدعوین و خانواده پرافتخار تکواندو برگزار شد تا روزی به یاد ماندنی در تکواندو البرز به ثبت رسد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ضمن قدرانی به پاس برگزاری آیین تجلیل از افتخار آفرینان البرز در حاشیه این برنامه گفت:همواره استان البرزیکی از قطب های تکواندو و جز بهترین های کشور است. می توان عنوان وزین پایتخت تکواندو ایران را به این استان اختصاص داد .

وی در ادامه تصریح کرد: طی یک ساله شاهد زحمات فراوانی از سوی رئیس،دبیر و نائب رئیس هیات تکواندو  بوده ایم و امروز شاهد به بار نشستن این زحمات بودیم.

خوشبختانه مربیان و دست اندکاران البرزی با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر بوده اند و اتفاقات خوبی در تکواندو البرز رقم خورده است و اطمینان دارم در سال های آتی شاهد رشد بیشتری خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود:زیر ساخت های خوبی در تکواندو البرز ایجاد شده و همه عوامل موجود دست به دست هم خواهند داد تا شاهد رشد بیشتری دراین استان تکواندو خیز باشیم و تکواندو البرز به سال های خیلی خوب خود بازخواهد گشت.

هادی ساعی در ادامه بیان داشت: زمانی که بنده نیز در عرصه قهرمانی مشغول فعالیت بودم قهرمانان بسیاری از این استان معرفی شده بود و نیمی از ملی پوشان از  تکواندوکاران البرز بودند .

در حال حاضر که مسئولیت این هیات در دست قهرمانان است انگیزه لام وجود دارد و شاهد تلاشی وصف ناپذیردر این استان هستیم.

این مسئول در ادامه گفت: با پیشرفت سخت افزاری و نرم افزاری درتکواندو البرز قطعا شاهد برگشت این استان به جایگاه اصلی خود خواهیم بود،همانطور که میدانید تکواندو البرز همواره حرفهای بسیاری برای گفتن داشته است .

ساعی خاطر نشان ساخت :در بخش مربیان ملی در همه رده های سنی نمایندگان البرز در مقام سرمربی یا مربی مسئولیت هدایت تیم های ملی را بر عهده داشتند و در بخش بازیکنان ملی شاهد بازگشت البرز به اوج هستیم.

المپین پرافتخار کشورمان افزود : برای نخستین بار است شاهد برگزاری مراسم اینچنین باشکوه  هستیم حضور این حجم قهرمان در مراسم تجلیل میتواند انگیزه خوبی برای جوانان و نوجوانان آینده دار استان باشد.

شایان ذکر است :درمراسم مذکور بیش از 80 نفر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا