مسابقات one

«درباره بازگرداندن کمربندم از تانگ کای است» – تان لی از پیروزی در سابمیشن در ONE Fight Night 15 خوشحال است

«درباره بازگرداندن کمربندم از تانگ کای است» – تان لی از پیروزی در سابمیشن در ONE Fight Night 15 خوشحال است

Thanh Le Ilya Freymanov ONE Fight Night 15 39

«درباره بازگرداندن کمربندم از تانگ کای است» – تان لی از پیروزی در سابمیشن در ONE Fight Night 15 خوشحال است

Thanh Le Ilya Freymanov ONE Fight Night 15 39

تان لی جمعه گذشته، 6 اکتبر، عنوان جهانی ONE Interim Featherweight MMA را به شکلی باورنکردنی – البته تا حدودی غیرمنتظره – به دست آورد.

این هنرمند ناک اوت ویتنامی-آمریکایی در مسابقه اصلی 100 درصد امتیاز نهایی خود را دست نخورده نگه داشت. ONE Fight Night 15 در Prime Video، ارائه ایلیا فریمانوف با قلاب پاشنه پس از تنها 62 ثانیه.

لو پس از مبارزه بسیار سرزنده بود و از پیروزی عظیم خود هیجان زده بود.

اما اکنون که او از اوج اولیه پایین آمده است، نمی‌خواهد خیلی از خودش جلو بزند، در عوض کمربند موقت را گامی در جهت به دست آوردن مجدد طلای بلامنازع خود می‌بیند. تانگ کای سال گذشته

این مرد 38 ساله با او صحبت کرد onefc.com پس از پیروزی او در بانکوک:

«خیلی چیزها [had me extra fired up after the fight] صادقانه. قبل از این دعوا کمی عصبی بودم. یکی دو چیز شخصاً در سرم می گذشت.

واقعاً جالب بود که بتوانم با یک اردوی کوتاه با تغییر حریف روبرو شوم. ایلیا قطعا خطرناکه او هم با آن ربطی داشت. اما خوب بود که می‌توانستم آن چالش را احساس کنم و قدم بردارم و همانطور که من انجام دادم عمل کنم.

بدیهی است که از جنبه تجاری، گرفتن کمربند موقت خوب است، اما شما بچه ها من را بهتر از این می شناسید. این در مورد داشتن یک تکه طلا نیست. این در مورد پس گرفتن کمربند من از تانگ کای است. اما من باید ابتدا این چالش را پشت سر می گذاشتم و روشی که این کار را انجام دادم، به خودم بسیار افتخار می کردم.»

قلاب پاشنه صاف Le’s تنها دومین پیروزی در دوره MMA او بود. او با 12 ناک اوت – از جمله پنج ناک اوت متوالی در دوره قبلی خود در ONE World Title – شهرت خود را به عنوان یک مهاجم مهیب ایجاد کرد.

ساکن لوئیزیانا سال گذشته کمربند مشکی BJJ خود را به دست آورد اما از سال 2014 حریفی را در MMA ارائه نکرده بود. با در نظر گرفتن این موضوع، او خوشحال است که ثمره کار خود را روی بوم نشان می دهد – و 50000 دلار پاداش عملکرد کسب کنید در این فرآیند

لی گفت:

من تعداد زیادی مربی بزرگ در اطراف خود دارم، اما کانون توجه 50/50 است [Gym] و رفیق من [BJJ legend] رایان هال. یک دوست و مربی. احساس می‌کنم دارم در آن موقعیت بهتر و بهتر می‌شوم و در آن زمینه‌ها بسیار مطمئن هستم، و از چه کسی بهتر از مرد یاد می‌گیرم؟

من هنوز هم دوست دارم مردم را کتک بزنم. واقعا حس خوبیه اما، مرد، واقعاً احساس می‌کند که پاره کردن یک عضو احساس خوبی دارد. بدیهی است که فکر و قلبم به سمت ایلیا می رود. امیدوارم او به سرعت شفا پیدا کند، به آنجا برگردد و یکسری از مردم را بیرون کند. اما شخصا و خودخواهانه، این [submission win] احساس خوبی هم داشت.»

Thanh Le: “من فقط در هر جنبه ای بهتر می شوم”

اکنون تان لی، قهرمان موقت جهانی MMA در وزن پر وزن، رسماً مسابقه اتحاد عنوان جهانی را با تانگ کای ستاره چینی راه اندازی کرده است.

این زوج قرار بود در اوایل سال به مصاف هم بروند تا اینکه مصدومیت تانگ او را مجبور به ترک بازی کرد و لی نمی‌تواند صبر کند تا سرانجام برای بار دوم با دشمن قدیمی خود روبرو شود.

ویتنامی-آمریکایی که مشتاق به درست کردن رکورد است، از آخرین پیروزی خود قبل از غوطه ور شدن در آماده سازی برای پادشاه حاکم لشگر لذت خواهد برد:

من وقتم را صرف می کنم و با خانواده ام وقت می گذارم و دوباره ارزیابی می کنم. ما کار را برای مسابقه برگشت تانگ کای شروع می کنیم، بنابراین من کمربند واقعی خود را پس می گیرم و دور ششم را انجام می دهم زیرا یک مبارزه زشت، نفرت انگیز، زننده و ناتمام داریم که باید آن را تمام کنیم.

“اما بله، من برای بازگشت به آنجا هیجان زده هستم. معلومه که خیلی خیلی خوبه مبارزه کمی متفاوت به نظر می رسد، بنابراین ما به شما اجازه خواهیم داد تا زمانی که زمانش رسید ببینید.»

درست مانند مسابقه او با فریمانوف در جمعه گذشته، لی قول می دهد که ترفندهای جدیدی داشته باشد که برای بار دوم نبرد بسیار متفاوتی را با تانگ ایجاد می کند.

این برای یک مبارز کلیشه ای شده است که بگوید آنها بهترین هایی هستند که تا به حال بوده اند، اما با وجود اینکه تقریباً 40 سال سن دارد، این ستاره متولد کنتاکی قاطعانه معتقد است که او یک حیوان جدید است.

لو با اشاره به رشد خود به عنوان یک رزمی کار گفت:

بدون شک، من بهترین نسخه از خودم در این مرحله از حرفه ام هستم. من 38 سال دارم و بهترین حسی که تا به حال داشته ام را دارم. من سریع ترین، سالم ترین و از نظر ذهنی قوی ترین هستم.

همه وقتی کمی بزرگتر می شوند و در پشت کارشان هستند این را می گویند، اما من هستم. این حقیقت است، چه شما مرا باور کنید یا نه، من این احساس را دارم. من فقط از هر نظر بهتر می شوم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا