تکواندو

جام جهانی تکواندو- کره جنوبی تلاش تیم ملی تکواندو برای کسب عنوان سومی

جام جهانی تکواندو- کره جنوبی
                                                    تلاش تیم ملی تکواندو برای کسب عنوان سومی


تلاش تیم ملی تکواندو برای کسب عنوان سومی

تیم ملی تکواندو ایران در مرحله نیمه نهایی جام جهانی با قبول شکست برابر برزیل راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه مسابقات روز پایانی جام جهانی تکواندو که در کره جنوبی جریان دارد، تیم ملی ایران در بخش ترکیبی و در مرحله نیمه نهایی با ترکیب امیرمحمد بخشی، میرهاشم حسینی یلدا ولی نژاد و ملیکا میرحسینی به مصاف برزیل رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

تکواندوکاران کشورمان در این دیدار راند نخست را ۱۴۰ بر ۱۳۵ به سود خود خاتمه دادند اما در دو راند بعدی با نتایج ۱۷۰ بر ۱۳۵ و ۱۶۰ بر ۱۵۵ بازنده میدان مبارزه ترک کردند. تیم ملی ایران برای کسب عنوان سومی این رقابت‌ها باید با ساحل عاج پیکار کند.

تیم ملی کشورمان در مرحله نخست برابر چین در 2 راند متوالی صاحب برتری شده بود.

در دیگر دیدار این مرحله ساحل عاج و مراکش به مصاف رفتند که مصاف 2 تیم از قاره آفریقا را مراکشی‌ها به سود خود خاتمه دادند. بنابراین دیدار نهایی را تیم‌های برزیل و مراکش برگزار می کنند.

این دوره از مسابقات که از روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در سالن «کینتکس» شهر گویانگ در کره جنوبی آغاز شده، امروز با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

تیم ملی آقایان ایران روز گذشته با برتری مقابل همه رقبا عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم بانوان کشورمان هم توفیقی در کسب مدال نداشت.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی و مهروز ساعی است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا