تکواندو

در پایان رقابتهای نونهالان جهان؛ نیلوفر صفریان بهترین مربی دنیا شد


نیلوفر صفریان بهترین مربی دنیا شد

در پایان ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، سرمربی تیم ملی دختران ایران به عنوان بهترین مربی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات که دوشنبه گذشته به میزبانی بوسنی و هرزگوین در سارایوو آغاز شده بود، شب گذشته، پنجشنبه نهم شهریورماه با قهرمانی تیم ملی کشورمان در بخش دختران به پایان رسید.

از سوی کمیته برگزاری بهترین‌های این دوره از مسابقات معرفی شدند که نیلوفر صفریان سرمربی تیم دختران ایران عنوان بهترین مربی دنیا را در بخش دختران کسب کرد. صفریان با تیم ملی ایران به همراه پروین کشاورز و سیده فاطره مطهری موفق شد با کسب سه مدال طلا و سه نقره عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

«میرزاگالی سورانوف» سرمربی قزاقستان بهترین مربی بخش پسران، «دونگ لی» از کره و «وانیا رانکوف» از صربستان به عنوان بهترین تکواندوکار در دو بخش پسران و دختران، «جان هوان» از آمریکا و «پائولا رامیرز» از اسپانیا نیز به عنوان بهترین داور انتخاب و معرفی شدند.

تیم ملی تکواندو کشورمان در این دوره از مسابقات با چهار طلا، سه نقره و دو برنز به کار خود پایان داد. روژان صوفی، حنا زرین کمر، سیده کیمیا محمدی و محمد حسین تقی پور چهار مدال طلا، آیلا جلیلی، کوثر اوجاقلو و هلیا ابراهیمیان سه مدال مدال نقره، سید میرعباس حسینی فر و یاسان جعفری هم دو مدال برنز کسب کرده اند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا