جودو

دیدار میراسماعیلی با وزیر ورزش و جوانان

دیدار میراسماعیلی با وزیر ورزش و جوانان

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان، صبح امروز(دوشنبه_۲۳ بهمن ماه سال ۱۴۰۲) با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو‌ کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان امروز(دوشنبه_۲۳ بهمن ماه سال ۱۴۰۲) با حضور در وزارت ورزش با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار میراسماعیلی در مورد شرایط جودو ایران پس از پایان چهار سال تعلیق، نحوه آماده سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آتی و در مورد دیدار و جلساتی که با رئیس فدراسیون جهانی جودو و رئیس اتحادیه جودو آسیا داشت، توضیحاتی را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

ضمن اینکه رئیس فدراسیون جودو در‌مورد اقدامات انجام شده از سوی فدراسیون جودو، برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در بخش جوانان و بزرگسالان و مسابقات کاتا قهرمانی آسیا که خردادماه سال آینده به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد، توضیحاتی را در حضور وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

در پایان نیز، وزیر ورزش و جوانان ضمن قول حمایت از برنامه های پیش روی فدراسیون جودو کشورمان برای جودوکاران حاضر در اردوها جهت حضور در مسابقات پیش رو و قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا