دسته بندی نشده

UFC 293: استریکلند آدسانیا را با ناراحتی بزرگ از تخت خلع کرد، عنوان میانه وزن را به دست آورد. عنوان میانه وزن پس از UFC 293 به ایالات متحده خواهد رفت. در اینجا همه چیزهایی که در سیدنی اتفاق افتاد با یک کارت پر اکشن است. 2dMarc Raimondi و Brett Okamoto

UFC 293: شان استریکلند اسرائیل آدسانیا را با ناراحتی بزرگ از سلطنت خلع کرد و عنوان میانه وزن را به دست آورد

شان استریکلند بعدازظهر یکشنبه در استرالیا با تسلط بر اسرائیل آدسانیا و تبدیل شدن به قهرمان جدید UFC در وزن میان‌وز، جهان را شوکه کرد. استریکلند که با نتیجه 49-46 در هر سه کارت امتیازی داور پیروز شد، با 500+ ضعیف به پایان رسید، که بزرگترین شکست قهرمانی در تاریخ UFC میان وزن است.

استریکلند در مصاحبه ای پس از مبارزه گفت: “من هر روز تعداد زیادی سلول مغز را به خدایان MMA می سپارم.” “این اولین بار است که من برای کلمات گم می شوم.”

استریکلند با 62.4 درصد بهترین دفاع ضربه ای را در میان وزنه های فعال وارد مبارزه کرد. طبق آمار و اطلاعات ESPN، به طور غیررسمی، استریکلند از 65٪ از حملات آدسانیا در طول پنج راند دفاع کرد و باعث شد که آدسانیا فقط 24 مورد از 178 تلاش برای ضربه سر را به زمین بیاورد (14٪).

در رویداد اصلی، الکساندر ولکوف یکی از مبهم‌ترین ارسال‌های تاریخ MMA را دریافت کرد، زیرا او یک چوک ازکیل را روی تای تویواسا اجرا کرد تا یک برد بزرگ در بخش سنگین وزن کسب کند.

مارک ریموندی و برت اوکاموتو، خبرنگاران ESPN MMA، تمام درام یک شب پر جنب و جوش در سیدنی را به تصویر می کشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا