مسابقات ufc

پیشنهادات UFC 293: آیا استریکلند مقابل آدسانیا بزرگترین ناراحتی تاریخ بوده است؟

3 نکته مهم از شان استریکلند در مقابل اسرائیل آدسانیا: آیا این بزرگترین ناراحتی در تاریخ UFC بود؟

شان استریکلند

اگر بخواهید لحظه قهرمانی عالی را برای استریکلند ترسیم کنید (28-5 MMA، 15-5 UFC)، این تمام شد. او در طول پنج راند از بهترین ویژگی های خود نهایت استفاده را کرد و با آن رفت یک تصمیم به اتفاق آرا برنده شود بیش از آدسانیا (24-3 MMA، 13-3 UFC) برای گرفتن کمربند 185 پوندی.

خوشبین ترین هوادار استریکلند قبل از مبارزه در مورد مسیر پیروزی خود چه می گفت؟ شاید او بتواند از آدسانیا راه برود و او را روی پای عقب وادار کند، بنابراین گزینه های تهاجمی او را محدود کرده و آن را به یک مبارزه کندتر و تکنیکی تر تبدیل کند. اگر چانه‌اش بالا می‌رفت و KO’d دریافت نمی‌کرد، خوب به نظر می‌رسد. علاوه بر این، استریکلند به یک یا دو لحظه بزرگ نیاز داشت. شاید این یک ناک داون – که او در راند اول به دست آورد – یا شاید یک حذف یا تلاش برای ارسال نزدیک بود.

همه اینها برای استریکلند بی عیب و نقص جمع شدند. او از ابتدا تا انتها آرام، متین و با اعتماد به نفس بود. او هرگز اجازه نداد آدسانیا راحت باشد، و چیزی را که احساس ناراحتی غیرقابل تصوری به نظر می‌رسید، از بین برد.

وقتی تمام شد هیچ سوالی وجود نداشت. اگر مبارزه در حین ناک دان و متعاقب آن در راند اول متوقف می شد، مردم استدلال می کردند که این یک تصادف یا توقف زودهنگام بوده است. اما این واقعیت که او پس از آن تقریباً 20 دقیقه کامل با آدسانیا مبارزه کرد تا تصمیمی را بگیرد که هیچ شک و بحثی نداشت، یکی از دستاوردهای بزرگی است که من تا به حال این افتخار را داشته ام که از کنار قفس تماشا کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا