مسابقات one

Itsuki Hirata، Danny Kingad، Yuya Wakamatsu، ستاره های MMA بیشتری به ONE 165 در ژاپن اضافه شدند

Itsuki Hirata، Danny Kingad، Yuya Wakamatsu، ستاره های MMA بیشتری به ONE 165 در ژاپن اضافه شدند

Itsuki Hirata، Danny Kingad، Yuya Wakamatsu، ستاره های MMA بیشتری به ONE 165 در ژاپن اضافه شدند

ایتسوکی هیراتا، دنی کینگاد و یویا واکاماتسو

Itsuki Hirata، Danny Kingad، Yuya Wakamatsu، ستاره های MMA بیشتری به ONE 165 در ژاپن اضافه شدند

ایتسوکی هیراتا، دنی کینگاد و یویا واکاماتسو

یک کوارتت از مسابقات MMA با ریسک بالا به فیلم پرفروش اضافه شده است ONE 165: Rodtang در مقابل Takeru کارت

ژاپن به خوبی در آریاک آرنا در توکیو حضور خواهد داشت، زیرا پنج قهرمان محلی دیگر در 28 ژانویه برنامه ریزی شده اند.

بخش MMA وزن کاه در پایتخت ژاپن متحول خواهد شد، زیرا چهار قهرمان قهرمانی جهان در این نمایشگاه به رقابت خواهند پرداخت. پنج مدعی برتر هیروبا مینووا و گوستاوو بالارت شاخ ها را قفل می کند، در حالی که در رتبه 2 قرار دارد بوكانگ ماسونیان با ستاره در حال ظهور شکست ناپذیر روبرو خواهد شد کیتو یاماکیتا.

به علاوه، احساسات ژاپنی ایتسوکی هیراتا و آیاکا میورا در یک مسابقه وزن اتمی زنان با هم برخورد خواهد کرد و مهاجم محبوب توکیو یویا واکاماتسو تلاش خواهد کرد تا مقداری رستگاری از دشمن قدیمی بدست آورد دنی کینگاد در یک شیب وزن مگس سه دور.

مینووا با پیروزی‌های سخت خود را به عنوان مدعی رتبه 3 MMA در وزن نی نشان داد. لیتو آدیوانگ و پادشاه سابق بخش الکس سیلوا در آغاز کمپین قهرمانی ONE خود.

این بازیکن بومی سایتاما پس از شکست‌های رقابتی در برابر قهرمان کنونی MMA در وزن استراو، مشتاق است تا عنوان جهانی خود را در زمین خانگی خود تمدید کند. جرد «خدای میمون» بروکس و ماسونیانه مذکور.

اما برای انجام این کار، او باید حرکت بالارت را متوقف کند.

“ال گلادیادور” در حال پشت سر گذاشتن یک برد پیروز در سه مبارزه است که شامل پیروزی بر سیلوا و قهرمان سابق جهانی ONE Strawweight MMA است. یوسوکه ساروتا.

کشتی‌گیر المپیکی کوبایی که اکنون در رتبه چهارم قرار دارد، احتمالاً کلماتی برای برنده مسابقات خواهد داشت بازی برگشت قهرمانی جهان بین بروکس و پادشاه سابق جاشوا پاسیو اگر بتواند مینووا را با موفقیت پشت سر بگذارد.

ماسونیانه رتبه دوم نیز می تواند خود را وارد آن مکالمه کند.

“غول کوچولو” پرچم آفریقای جنوبی را در خاک ژاپن به اهتزاز در خواهد آورد، زیرا او تلاش می کند یک قهرمان محلی دیگر را دور بزند. این بازیکن 29 ساله برق آسا در آخرین بازی خود در آوریل گذشته از مینووا بهتر کار کرد و یک برد دیگر می تواند او را در فاصله ای قابل توجه با یک ضربه عنوان قهرمانی جهان قرار دهد.

از سوی دیگر، یاماکیتا در اولین نمایش تبلیغاتی خود در ماه مارس گذشته تأثیر زیادی گذاشت. در آن شب، او درگیر یک جنگ سه دور جذاب با سیلوا شد و با یک تصمیم متفق القول به پیروزی رسید.

اگر «راهب جیبی» بتواند این شاهکار را در مقابل ماسونیان در زادگاهش توکیو تکرار کند، یک پیروزی دیگر بخش MMA وزن کاهی را بر هم خواهد زد.

مسابقه سراسری ژاپن بین جودوکاران محترم نیز در 28 ژانویه برگزار خواهد شد و هر ورزشکار زن به دنبال این است که آن را به یک بازگشت پیروزمندانه به خانه تبدیل کند.

هیراتا رقابت های تبلیغاتی خود را با پنج پیروزی برتر آغاز کرد، اما از آن زمان تا به حال مشکلاتی را تجربه کرده است. اخیراً، این بازیکن 24 ساله شکست سختی را در برابر رقیب سابق ONE World Title متحمل شد هام سئو هی در ماه مارس.

در ONE 165: Rodtang در مقابل Takeru، او به دنبال بازگشت به مسیر برنده است. اما میورا قصد دارد در اولین بازی خود در وزن اتمی زنان اظهار نظر کند.

میورا، که با نام “زامبی” نیز شناخته می شود، دوره ONE قهرمانی خود را با ایجاد کابوس در بخش MMA زنان در وزن نی گذراند. علامت تجاری او روسری نگه داشتن Americana و حتی یک بار به چالش کشیده شد “پاندا” شیونگ جینگ نان برای عنوان جهانی MMA او در وزن حصیری زنان.

اما اکنون، تنها یک ماه از پیروزی دور اول او فاصله دارد منگ بو، میورا به یک کلاس وزنی جدید سقوط می کند و دویدن خود را در آن آغاز می کند تمبر Fairtexمسابقات قهرمانی جهانی MMA وزن اتمی زنان ONE با هموطنش در آریاکه آرنا.

در مورد واکاماتسو، او به دنبال صعود در رده‌بندی MMA در وزن مگس و در مقابل رقیب فیلیپینی خود خواهد بود.

اگرچه او در نبرد سه راند هیجان انگیز آنها در سپتامبر 2018 به Kingad افتاد و اکنون قهرمان جهانی ONE Flyweight MMA دمتریوس جانسون در مارس 2019، “پیرانای کوچک” به سبک حماسی بازگشت.

دینام ژاپنی در یک دوره پنج برد پیروز شد تا در آن زمان قهرمان جهانی MMA ONE Flyweight شود. آدریانو مورائس‘ عنوان.

واکاماتسو نتوانست از آن فرصت طلایی استفاده کند و حتی در بازی بعدی خود طعم شکست را چشید. اما این هنرمند ناک اوت اهل توکیو خطری را که در ژوئیه گذشته با حضور در رقابت‌های چینی به پایان رساند به جهان یادآوری کرد. زی وی داخل یک دور

اکنون، او به دنبال صعود از رتبه چهارم خود در رده بندی بخش ها در برابر Kingad رتبه دوم است که انگیزه زیادی دارد.

استاد برجسته فیلیپینی که اکنون Lions Nation MMA را خانه ورزشگاه خود می نامد، مهارت های خوبی از خود نشان داد و چندین بار قهرمان کشتی ملی اندونزی شد. اکو رونی ساپوترا در مسیر پیروزی یک تصمیم متفق القول در فوریه گذشته.

اگر او یک بار دیگر واکاماتسو را شکست دهد، به طور بالقوه می تواند ضربه ای به 26 پوند طلای جانسون بزند.

برای اخبار بیشتر در مورد ONE 165: Rodtang vs. Takeru با onefc.com همراه باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا