جودو

مجمع استان چهارمحال و بختیاری با حضور میراسماعیلی برگزار شد

مجمع استان چهارمحال و بختیاری با حضور میراسماعیلی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان چهارمحال و بختیاری امروز(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) با حضور میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان چهارمحال و بختیاری امروز‌(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه سال۱۴۰۳) با ریاست آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد.

محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع و جهانبخشی معاون توسعه ورزش استان، نمایندگان هیات های جودو شهرستان ها، نماینده باشگاه ها، نماینده مربیان، نماینده ورزشکاران، نماینده سازمان ها و ارگان ها و… در مجمع عمومی سالیانه حضور داشتند.

در ابتدای مجمع مدیرکل ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به میراسماعیلی و تمام اعضا از مدال آوری های میراسماعیلی در دوران قهرمانی تعریف و تمجید کرد و در ادامه ، قائد امینی رئیس هیات جودو استان، ابتدا گزارشی از عملکرد هیات جودو و‌ عملکرد مالی و برگزاری مسابقات در استان توضیحاتی را در حضور تمام اعضا مجمع ارائه کرد و در نهایت مراسم رای گیری انجام و اعضا هیات رئیسه معرفی شدند.

در پایان نیز آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان در حضور تمام نفرات حاضر در مجمع؛ گفت:ما در حال حاضر در شرایط بعد از تعلیق چهارساله جودو ایران هستیم، بچه های تیم ملی مردان و بانوان کشورمان چندین ماه در اردو حضور داشتند و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا(هنگ کنگ)تلاش میکردند، اما متاسفانه اتفاقاتی در کشور امارات رخ داد که تیم ملی پس از ۳۰ ساعت انتظار در فرودگاه در نهایت موفق به اعزام به قهرمانی آسیا نشد و ما بعد از چهار سال تعلیق فرصت حضور در قهرمانی آسیا را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: با رایزنی هایی که انجام دادیم، خوشبختانه اتحادیه جودو آسیا میزبانی برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا و مسابقات قهرمانی کاتا آسیا را به ما داده است. ما در تلاش هستیم و با برنامه ریزی که انجام دادیم قرار است خردادماه سال جاری این رقابت ها در جزیره کیش برگزار شود.

لازم به ذکر است،در پایان این مجمع، مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان کمک مالی به هیات جودو استان واریز شد که مبلغ ۲۰ میلیون تومان از این کمک مالی به عنوان پاداش به زهرا نادری، محمد سروش جانی و ابوالفضل ریاحی تعلق دارد.

نایب رئیس: نسیم وطن خواه با کسب ۱۷ رای

سوسن تمدن: عضو هیات رئیسه با کسب ۱۸ رای

مرتضی اشرفی: عضو هیات رئیسه با کسب ۱۸ رای

زهرا نادری: بازرس قانونی با کسب ۱۷ رای

داوود نیکبخت: بازرس خبره با کسب ۱۷ رای

محسن نظری: خزانه دار با کسب ۱۸ رای

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا