دسته بندی نشده

پوند به پوند: بعد از بازی کانلو آلوارز در مقابل جرمل چارلو، رتبه بندی ممکن است متفاوت به نظر برسد.

پوند به پوند: بعد از بازی کانلو آلوارز در مقابل جرمل چارلو، رتبه بندی ممکن است متفاوت به نظر برسد.

دفاع پربازدید کانلو آلوارز، قهرمان سوپرمیان وزن، مقابل جرمل چارلو در روز شنبه در لاس وگاس ممکن است رتبه بندی پوند به پوند Boxing Junkie را متزلزل کند.

و ممکن است نباشد.

اگر شماره 7 آلوارز به طور قانع کننده ای برنده شود، لیست 15 برتر (به علاوه پنج جایزه افتخاری) احتمالا ثابت خواهد ماند. به هر حال، شماره 8 چارلو، در مورد یک ضعیف 3½-1، در حال حرکت در دو کلاس وزنی است تا تالار مشاهیر آینده را به چالش بکشد.

با این حال، اگر آلوارز ببازد یا حتی برای کسب یک پیروزی تلاش کند، رده بندی ما می تواند به طور قابل توجهی متفاوت به نظر برسد.

آلوارز پس از از دست دادن یک تصمیم روشن به قهرمان وزن 175 پوندی، دیمیتری بیول در ماه می سال گذشته، از شماره 2 به شماره 7 سقوط کرد، که به دنبال آن بازی هایی در برابر گنادی گولووکین و جان رایدر انجام شد. یک عملکرد ضعیف در برابر چارلو می تواند او را برای اولین بار پس از چندین سال از لیست 10 برتر حذف کند.

در همین حال، چارلو مطمئناً اگر دستش را بالا بیاورد، به لیست صعود می کند. او در نهایت کمتر از شماره 7 نمی شد و بسته به ماهیت پیروزی خود می توانست بالاتر از آن صعود کند.

این لیست در حال حاضر به نظر می رسد:

معتاد بوکس
پوند برای پوند

  1. ترنس کرافورد – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  2. نائویا اینو – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  3. الکساندر یوسیk – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  4. دیمیتری بیول – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  5. تایسون فیوری – برای رویارویی با ستاره MMA فرانسیس نگانو در یک مسابقه بوکس در 28 اکتبر در عربستان سعودی برنامه ریزی شده است.
  6. خوان فرانسیسکو استرادا – گزارش شده که در حال مذاکره با کازوتو آیوکا برای یک مسابقه متحد کردن عنوان در شب سال نو در ژاپن است.
  7. کانلو آلوارز– برنامه ریزی شده برای دفاع از عناوین 168 پوندی خود در برابر جرمل چارلو در 30 سپتامبر.
  8. جرمل چارلو – برای به چالش کشیدن قهرمان ۱۶۸ پوندی Canelo Alvarez در ۳۰ سپتامبر برنامه ریزی شده است.
  9. جرونتا دیویس – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  10. ارول اسپنس جونیور – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  11. واسیلی لوماچنکو – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  12. آرتور بتربیف – برنامه ریزی شده برای دفاع از عناوین 175 پوندی خود در برابر کالوم اسمیت در 13 ژانویه در شهر کبک، کانادا.
  13. شکور استیونسون – هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  14. رومن گونزالس هیچ مبارزه ای برنامه ریزی نشده است.
  15. دوین هانی – گزارش شده است که قهرمان 135 پوندی در پاییز امسال نزدیک به یک معامله برای به چالش کشیدن قهرمان 140 پوندی Regis Prograis است.

ذکر افتخاری (به ترتیب حروف الفبا): دیوید بناویدز (بدون مبارزه برنامه ریزی شده)؛ جرمال چارلو (بدون مبارزه برنامه ریزی شده)؛ سانی ادواردز (برنامه ریزی برای رویارویی با جسی «بم» رودریگز در یک مبارزه 112 پوندی برای اتحاد قهرمانی در 16 دسامبر). کازوتو آیوکا (بر اساس گزارش ها در حال مذاکره با شماره 6 خوان فرانسیسکو استرادا برای یک مسابقه اتحاد قهرمانی در شب سال نو در ژاپن). جسی “بام” رودریگز (برنامه ریزی شده برای رویارویی با سانی ادواردز در یک مبارزه 112 پوندی برای اتحاد قهرمانی در 16 دسامبر).

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا