دسته بندی نشده

الکساندرو سانتیاگو قصد دارد بر اساس پیروزی خود در برابر نونیتو دونایر پیشرفت کند

الکساندرو سانتیاگو قصد دارد بر اساس پیروزی خود در برابر نونیتو دونایر پیشرفت کند

الکساندرو سانتیاگو قصد دارد بر اساس پیروزی خود در برابر نونیتو دونایر پیشرفت کند

آیا قهرمانی الکساندرو سانتیاگو بر نونیتو دونایر در ماه جولای، حضور او به عنوان یک مبارز نخبه بود؟ یا مکزیکی به سادگی تالار مشاهیر 40 ساله آینده را در زمان مناسب گرفت؟

ما قرار است در روز شنبه متوجه شویم، زمانی که او از کمربند 118 پوندی خود در برابر حریف جنوبی شکست ناپذیر Junto Nakatani در توکیو (ESPN+) دفاع کرد.

ناکاتانی (26-0، 19 KO) یکی از برترین مبارزان کوچکتر در جهان، یک بوکسور پانچر ترسناک با عناوین اصلی در دو بخش و یک سری از پیروزی های چشمگیر، از جمله یک پیروزی بی رحمانه است. ناک اوت اندرو مولونی. او همچنین با 5 فوت، 7 و نیم اینچ، پنج اینچ بلندتر از سانتیاگو ذکر شده است.

به همین دلیل است که جنگنده ژاپنی در حدود 6-1 محبوب است (میانگین چندین خروجی) حتی اگر او رقیب مقابل سانتیاگو است (28-3-5، 14 KO).

سانتیاگو گفت: «آنچه در مورد او می‌دانم این است که او یک مبارز جوان، گرسنه و عالی است. RingTV.com. او ویژگی های بسیار خوبی دارد. او قد بلند، لاغر و پنجه جنوبی است. در گذشته من با پنجه های جنوبی جنگیده بودم و من مرد کوتاه قدتر بودم.

او دو بار قهرمان شده است و من عاشق این نوع چالش‌ها هستم زیرا می‌دانم که با شکست دادن چنین مبارزی با رزومه فوق‌العاده، به سطح بزرگ‌تر و مبارزات بهتری خواهم رفت.»

سانتیاگو از ناکجاآباد بیرون نیامد تا دونایر را شکست دهد که در برابر او عنوان خالی WBC را به دست آورد.

این جوان 28 ساله ساکن تیجوانا در شکست مقابل گری آنتونیو راسل در سال 2021 تأثیر زیادی گذاشت.

او سه حریف بعدی خود را شکست داد تا به دونایر و اولین کمربند اصلی خود ضربه بزند. پیروزی او در آن مبارزه یک شکست مهم بود.

او گفت: “کتک زدن مردی مانند دونیر، که یک سوپراستار است، به زودی احتمالاً یک تالار مشاهیر، برای غلبه بر رویای من برای قهرمان شدن در جهان، تجربه ای باورنکردنی بود، چیزی که از زمانی که یک مبارز جوان بودم رویای آن را داشتم.”

من با افرادی که دوستشان دارم جشن گرفتم، یعنی خانواده من، تیم من، خانواده Quiriarte. این بسیار چالش برانگیز و دشوار بود، اما من معتقدم که چالش اکنون شروع می شود، مبارزات بسیار سخت تری مانند آنچه در ژاپن دارم اما بسیار آماده هستم.

“من از آن لذت می برم، بسیار با آن سرگرم می شوم. من مشتاقانه منتظر آن هستم. کاش فردا بود.»

او اصرار دارد که برای چیزی که به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین چالش حرفه‌ای او در روز شنبه باشد، آماده است.

او گفت: “من به حیاط خلوت او در ژاپن می روم و بسیار سخت کار کرده ام.” یکی از باورهای من این است که شما در دعواها در ورزشگاه پیروز می شوید، عمدتاً خود را به خوبی آماده می کنید، زمان، اخلاق کاری، تلاش.

به این ترتیب روز مبارزه همه چیز به پایان می رسد، همه کار سخت معمولاً تقریباً انجام می شود. من خودم را وقف کرده ام، اسپارینگ خوب و سختی داشتم. ما برای این مبارزه احساس آمادگی می کنیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا