مسابقات one

مارتین نگوین درباره “فداکاری عظیم” در کمپ های آموزشی دور از خانواده صحبت می کند

مارتین نگوین درباره “فداکاری عظیم” در کمپ های آموزشی دور از خانواده صحبت می کند

مارتین نگوین درباره “فداکاری عظیم” در کمپ های آموزشی دور از خانواده صحبت می کند

مارتین نگوین در ONE Fight Night 7 در رینگ ایستاده است

مارتین نگوین درباره “فداکاری عظیم” در کمپ های آموزشی دور از خانواده صحبت می کند

مارتین نگوین در ONE Fight Night 7 در رینگ ایستاده است

چه زمانی مارتین “سیتو-آسیایی” نگوین مربع کردن با گری “شیر قاتل” تونن در 28 ژانویه در ONE 165: Superlek در مقابل Takeru، او در ذهن با عزیزانش می جنگد.

این مسابقه پرمخاطره در توکیو می تواند شانس نگوین رتبه 3 برای کسب یک شوت در عنوان جهانی MMA ONE Featherweight باشد – کمربندی که او زمانی در کنار عنوان جهانی MMA ONE Bantamweight داشت.

اکنون در آخرین هفته‌های آماده‌سازی خود برای تونن رتبه اول در آریاک آرنا، این بازیکن 34 ساله نزدیک به دو ماه کامل را دور از خانواده خود در یک کمپ تمرینی در کیل کلیف اف سی فلوریدا گذرانده است.

سوپراستار ویتنامی-استرالیایی گفت در حالی که او به شدت دلتنگ همسر و فرزندانش است onefc.com که آنها انگیزه او در هر تصمیمی هستند:

آنها همیشه دلیل من هستند. آنها همیشه دلیل من هستند، صرف نظر از اینکه در کمپ یا بدون اردو یا هر چیز دیگری. آنها همیشه دلیل انجام همه کارها هستند.»

برای نگوین، زندگی در آن سوی جهان یک چالش بزرگ است، اما این چالشی است که او می‌داند برای استفاده از فرصت باورنکردنی پیش روی او ضروری است:

“ببین، من فقط باید به این موضوع فکر کنم – من برای همیشه در این ورزش نیستم. بنابراین، زمان دور، بله، این یک فداکاری بزرگ است. فداکاری عظیم اما این فقط فعلا است، می دانید؟

هر مبارزه ای که انجام می دهم، باید مطمئن شوم که بهترین آمادگی را دارم، بنابراین هیچ بهانه ای برای هر بار، برد یا باخت وجود ندارد. این نمونه‌ای است که می‌خواهم برای خانواده‌ام و فرزندانم نیز ارائه دهم.»

در واقع، پیروزی بر تونن برای آرزوهای “سیتو-آسیایی” برای نگه داشتن 26 پوند طلا معجزه می کند.

او می‌داند که جستجوی بهترین تمرین ممکن، بدون حواس‌پرتی، بسیار مهم است، به‌ویژه وقتی با ترسناک‌ترین رقیب در بخش MMA پر استعداد روبرو می‌شویم.

علاوه بر این، نگوین می داند که همسرش در این مدت فداکاری های قابل توجهی از خود انجام می دهد:

“این برای من تا حدودی آسان است زیرا می دانم چه کاری باید انجام شود. تصمیم سخت همسرم است. او کسی است که باید کنار بیاید و قدم بگذارد و یک والد دوگانه باشد و از سه بچه مراقبت کند و از زندگی آنها نیز بگذرد، بدود و مطمئن شود که زندگی آنها و همچنین زندگی او در مسیر درستی قرار دارد.

بنابراین، زندگی او برای مراقبت از بچه‌ها به نوعی مکث می‌کند، جایی که معمولاً یک کار گروهی است.»

علیرغم گذراندن اردوهای آموزشی دور از زادگاهش استرالیا، دارنده عنوان قهرمانی سابق دو بخش، همیشه یک مرد خانوادگی باقی می ماند.

برای این منظور، او از هر لحظه ای که در خانه با خانواده خود سپری می کند استفاده می کند و از آن زمان و سبک زندگی ای که سوپراستار ONE Championship برای او فراهم کرده است سپاسگزار است:

«تمام خانواده من می‌دانند که در پایان همه چیز برای آنهاست، و پس از آن بدیهی است که برای من نیز همینطور است. اما همه چیز برای آنهاست و زندگی ما با من در خانه بودن، اینکه بتوانم آنها را به مدرسه ببرم، آنها را از مدرسه ببرم.

«بعضی از والدین حتی نمی‌توانند در طول روز فرزندان خود را ببینند. من نعمت دیدن آنها را دارم، بنابراین همه اینها بخشی از فداکاری است.»

آخرین کریسمس مارتین نگوین به دور از خانواده

مارتین نگوین با توجه به زمان رویارویی 28 ژانویه خود با سوپراستار آمریکایی BJJ، گری تونن در ONE 165، مجبور شد فصل تعطیلات را دور از خانواده خود بگذراند.

او برای کاهش فاصله بین آنها، زمان زیادی را صرف تماس های ویدیویی با همسر و فرزندانش کرد.

علاوه بر این، او توانست طعم زندگی خانوادگی را بچشد، به لطف شریک تمرینی خود و قهرمان سابق سبک وزن و میانه وزن جهانی ONE MMA آنگ لا ان سانگ:

“چه شکلی است؟ خواب زیاد در ایام عید. بدیهی است که بسیاری از تماس های تلفنی FaceTime در آنجا و گذراندن وقت در اینجا با خانواده Aung La. بنابراین، من می‌توانم از کنار هم بودن آنها و خانواده‌هایشان در کریسمس لذت ببرم. این یک خانواده بزرگ است.»

در نهایت، نگوین تمام تلاش خود را می کند تا هم پدر و هم یک مبارز تمام وقت باشد، بدون توجه به فاصله بین او و خانواده اش.

او اضافه کرد:

همانطور که گفتم، فیس تایم زیادی با خانواده‌ام می‌گذرانم و مطمئن می‌شوم که از همه چیزهایی که در آنجا می‌گذرد، که همسرم در حال دویدن است، مطلع می‌شوم. کمی کامل است، اما بله، من واقعاً نمی توانم به آن فکر کنم. من فقط تا حد امکان استراحت می کنم و برای جلسه تمرینی بعدی آماده می شوم، زیرا دلیل حضورم به همین دلیل است.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا