مسابقات ufc

این مبارزان می توانند قراردادهای UFC را در ماه سپتامبر به دست آورند

On the Doorstep: 5 مبارزی که توانستند با پیروزی در سپتامبر به UFC برسند

رکورد: 8-0
سن: 29
کلاس وزن: وزن پر
قد: 5’7 اینچ

محل تولد: فریبورگ، بیمار

مبارزه بعدی: 16 سپتامبر در مقابل اسکات اتلینگ (6-3) در Shamrock FC 349 در سنت چارلز، مو.

زمینه: داستین لامپروس مبارزه از طریق ایمان را یافت. لامپروس پس از اینکه تایرون وودلی را از طریق کلیسا ملاقات کرد و توصیه به ورزشگاه دریافت کرد، در سال آخر دبیرستان توجه خود را به دنیای مبارزه معطوف کرد. زندگی او هرگز مثل قبل نخواهد شد. لامپروس ماشینش را جمع کرد و به سمت نارگیل کریک، فلوریدا به سمت تیم برتر آمریکا حرکت کرد. لامپروس پس از یک دوره آماتوری موفق و حرفه‌ای موفق، در سال 2021 در «The Ultimate Fighter 29» وقفه‌ای بزرگ کسب کرد. در حالی که او در مرحله اول براکت از وینس مرداک شکست خورد، این تجربه یکی از ارزش‌های لامپروس است. او از آن زمان با دو TKO سه پیاپی پیروز شده است. لامپروس که از ژوئیه 2022 نجنگیده است، از سال گذشته برای سلامتی و بهبودی استفاده کرده است – در حالی که جامعه خود را در شکار کودکان شکارچی به عنوان بخشی از 561 PC.

لاغر: لامپروس قوی، سریع و انفجاری است. “Scrappy” یک نام مستعار بسیار مناسب است. در تمام دوران حرفه‌ای‌اش، او تسلط داشت و با گذشت زمان، پایان‌ها سریع‌تر و خشمگین‌تر می‌شدند. لامپروس حتی قبل از اینکه در جریان شکست در نمایشگاه “TUF” به پایان برسد، در مقابل مرداک موفق شد. در حالی که شاید رزومه او از نظر رکوردهای حریفان از کاغذ خارج نشود، توسعه لامپروس به خوبی اجرا شده است. او گواه آن است. تمرین در میان برخی از بهترین مبارزان جهان در تیم تاپ آمریکا به مدت یک دهه، او را به خوبی انجام داده است. در 29 سالگی، او به سال‌های ابتدایی مبارزه نزدیک می‌شود – و بررسی کنید کانال یوتیوب جایی که او به تازگی با SteveWillDoIt از یک شکارچی فیلمبرداری کرد. این مرد قابل تبلیغ است و ارزش یک ضربه را دارد.

به قول خودش: “خوشبختم و خوشبختم (مبارزه “TUF” من) در کارنامه حرفه ای من قرار نگرفت، اما درس مهمی بود. هرچند این احتمالا بهترین اتفاقی بود که برای من افتاد. از این نظر که چگونه به بچه های داخل قفس نزدیک شدم، مرا متواضع کرد. قبلاً فکر می کردم که بهترین هستم. فکر نمی کردم بتوانم اینطور صدمه ببینم. فکر نمی کردم این اتفاق برای من بیفتد. فکر می‌کردم اگر در یک مبارزه شکست بخورم، این کشتی‌گیر دسته‌ای است که شاید فقط مرا نگه می‌دارد، زیرا اینگونه بود که من در مبارزات آماتور خود شکست خوردم. گرفتار شدن به این شکل چشم بازکننده بود.»

«… من بدنم را درست می‌کردم، ذهنم را درست می‌کردم، به نوعی به یک تماس امیدوار بودم. من هنوز هم این کار را می کنم. امیدوارم در چهار هفته آینده، هنوز تماس بگیرم. این مبارزه به نوعی برای من برنامه ریزی شده بود که وزنم را پایین بیاورم، بنابراین اگر آنها تماس گرفتند، آماده رفتن هستم و مجبور نیستم مانند گذشته فرصت را از دست بدهم.”

وقتی با بچه هایی که در UFC یا One Championship یا Bellator هستند تمرین می کنم، قطعا می توانم بگویم که برای UFC آماده هستم. هم تیمی های من همگی تضمین می کنند و کاملا صادق هستند. اگر نبودم، مطمئنم که به من می‌گفتند که بیشتر دعوا کنم. فکر می‌کنم همه می‌توانند موافق باشند که من برای آن مرحله بعدی آماده هستم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا