دسته بندی نشده

Jaime Munguia: اول جان رایدر در 27 ژانویه، سپس Canelo Alvarez؟

Jaime Munguia: اول جان رایدر در 27 ژانویه، سپس Canelo Alvarez؟

Jaime Munguia: اول جان رایدر در 27 ژانویه، سپس Canelo Alvarez؟

کانلو آلوارز مقابل جیمی مونگویا؟

ظاهراً هر دو مبارز به مسابقه قانع کننده 168 پوندی مکزیکی علاقه مند هستند. و مروج مونگویا، اسکار د لا هویا، سخت تلاش می‌کند تا بزرگترین مبارزه در زندگی حرفه‌ای تحت‌الحمایه‌اش باشد.

د لا هویا فرض می کند که مونگویا جان رایدر را در 27 ژانویه در فینیکس شکست خواهد داد.DAZN).

د لا هویا گفت: “دو مکزیکی را در بالاترین سطح در داخل رینگ تصور کنید.” Fight Hub TV. ما از زمان باررا- مورالس چنین چیزی را ندیده ایم. ما از زمان اسرائیل وازکز و رافائل مارکز چنین چیزی را ندیده ایم.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد. آلوارز که می توان گفت بزرگترین ستاره این ورزش است، گزینه های زیادی دارد. این شامل یک رویارویی احتمالی با دیوید بناویدز است، که بسیاری معتقدند بزرگترین تهدید برای آلوارز است.

Munguia (42-0، 33 KOs) به Boxing Junkie تکرار کرد که اگر کارها در برابر رایدر خوب پیش برود، می خواهد با آلوارز مبارزه کند.

و او معتقد است که شانس خوبی برای بدست آوردن این فرصت طلایی دارد، حتی اگر آلوارز تمایلی به رویارویی با همتایان مکزیکی نداشته باشد. این فوق ستاره از زمان خولیو سزار چاوز جونیور در سال 2017 با یک ملی پوش مکزیکی مبارزه نکرده است.

مونگویا از طریق یک مترجم به Boxing Junkie گفت: «می‌خواهم خیلی خیلی واضح باشم. من به دنبال دعوا با کانلو نبودم. آنها به ما نزدیک شدند، آنها بودند که شروع کردند، نزدیک استفاده شدند. من کانلو را یکی از بهترین مبارزان مکزیکی در تمام دوران می دانم. در حال حاضر شریک شدن یک حلقه با او یک امتیاز بزرگ خواهد بود.

فکر می کنم در حال حاضر دومین مبارز مهم مکزیکی هستم. این یک فرصت بزرگ برای یک مبارزه بزرگ مانند آن خواهد بود.”

مونگویا، 27 ساله، موفقیت هایی کسب کرده است – او قبلاً صاحب عنوان 154 پوندی بود – اما با بازی انتظار بوکس نیز آشنا شده است.

او پنج بار در طول دو سال با وزن 160 پوند مبارزه کرد اما هرگز شوت تایتل دریافت نکرد و پس از آن به 168 رسید. او گونزالو گاستون کوریا را متوقف کرد و سپس در ژوئن گذشته با سخت‌ترین مبارزه دوران حرفه‌ای خود موافقت کرد، دیداری با ناهموار. ، سرگئی درویانچنکو با تجربه.

مونگویا یک تصمیم متفق القول، اما نزدیک به اتفاق آرا گرفت – با شکست دادن حریف خود در دور نهایی، پیروزی را به دست آورد – اما او تا مرزهای خود رانده شد.

او ثابت کرد که می تواند در آن مبارزه بر ناملایمات غلبه کند.

او گفت: صادقانه بگویم که آن مبارزه مهمترین مبارزه ای بود که در دوران حرفه ای ام داشتم. من از آن مبارزه چیزهای زیادی یاد گرفتم. امیدوارم تا جایی که می توانم از آن مبارزه دور کنم [to use in] تمام دعواهای من رو به جلو است.»

رایدر (32-6، 18 KO) می تواند به اندازه درویانچنکو چالشی سخت باشد.

این بازیکن 35 ساله لندنی در سال 2022 از دنیل جیکوبز قابل احترام بود و بسیاری بر این باورند که او سزاوار برتری مقابل کالوم اسمیت دو سال قبل بود که باعث احترام جهانی رایدر شد.

و در حالی که او یک تصمیم یک طرفه را به آلوارز در ماه مه گذشته از دست داد، هر چیزی که قهرمان بلامنازع به سمت او پرتاب کرد را گرفت.

Munguia گفت: “جان رایدر یک مبارز فوق العاده است.” او با حریفان بسیار سختی روبرو شده است، جاکوبز، کانلو. من شخصاً در مبارزه کالوم اسمیت حضور داشتم. فکر کردم [Ryder] در مبارزه با کالوم اسمیت پیروز شد.

احساس بسیار خوبی نسبت به شرایط و آمادگی ام دارم. احساس می‌کنم با دست بالا، رینگ را ترک خواهیم کرد.»

سپس او احتمالاً به انتظار باز می گردد.

آلوارز می تواند بعدی باشد، شاید در ماه می. یا، اگر مبارزه بزرگ بلافاصله اتفاق نیفتد، شاید Munguia در نهایت با یکی دیگر از بهترین 168 پوندی ها روبرو شود.

او بیش از چهار سال است که در مبارزه قهرمانی جهان شرکت نکرده است. او معتقد است که بالاخره در سال جاری شات بعدی خود را خواهد گرفت.

او گفت: “من واقعاً برای انجام مبارزات بزرگ انگیزه دارم.” “من احساس می کنم در مسیر درستی هستم تا دوباره در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم. می دانم که اگر در این مبارزه خوب عمل کنم، دعواهای بزرگی در راه است.

… من کاملاً معتقدم که سال 2024 سال بسیار خوبی برای من خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا