تکواندو

تمرین مشترک تکواندوکاران البرزی با اعضاء تیم ملی بزرگسالان


تمرین مشترک تکواندوکاران البرزی با اعضاء تیم ملی بزرگسالان

تکواندوکاران حاضر در پایگاه قهرمانی در بخش،آقایان به همراه مسئول و مربی پایگاه در تمرین مشترک با اعضاء تیم ملی در فدراسیون تکواندو حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز و اعلام فرخ کرمی مسئول کمیته استعدادیابی تکواندوکاران البرزی حاضر در پایگاه قهرمانی جهت تمرین مشترک با اعضاء تیم ملی اعزامی به رقابت های آسیایی  در فدراسیون تکواندو حاضر شدند.

کرمی افزود: اعضاء منتخب پایگاه قهرمانی  و تیم ملی زیر نظر کادر فنی و مربیان پایگاه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

مسئول پایگاه قهرمانی ادامه داد:در تمرین فوق ۱۵ نفر از هوگوپوشان استان که در پایگاه قهرمانی حضور فعال داشتند به تمرین با ملی پوشان پرداختند،وحید عبدالهی از مربیان پایگاه و بنده نیز در معیت نمایندگان استان در فدراسیون تکواندو حاضر بودیم.

وی خاطرنشان ساخت:کلیه اعضاء تیم ملی در این تمرین مشترک حضور داشتند و در انتها نیز سه نماینده استان طاها شمخالی،فرهاد کوچکی ،رامتین حسنی به عنوان حریف تمرینی ملی پوشان دعوت گردیدند.

کرمی گفت: برنامه های تمرینی خوب و منسجمی را در رده های سنی مختلف در پایگاه پشت سر گذاشته ایم و در سال جاری نیز با تایید کمیته فنی سرفصل های تمرینی جدیدی را در پایگاه به مرحله اجرایی خواهیم رساند.

شایان ذکر است در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ تکواندوکار در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی البرز زیر نظر مربیان مجرب تمرین و فعالیت داشتند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا