مسابقات one

“کار سخت من باید نتیجه دهد” – ماگومد عبدالقادروف مصمم به ناراحتی تای روتولو برای ارسال طلا درگیر است

“کار سخت من باید نتیجه دهد” – ماگومد عبدالقادروف مصمم به ناراحتی تای روتولو برای ارسال طلا درگیر است

“کار سخت من باید نتیجه دهد” – ماگومد عبدالقادروف مصمم به ناراحتی تای روتولو برای ارسال طلا درگیر است

ماگومد عبدالقادروف

“کار سخت من باید نتیجه دهد” – ماگومد عبدالقادروف مصمم به ناراحتی تای روتولو برای ارسال طلا درگیر است

ماگومد عبدالقادروف

حس داغستانی ماگومد عبدالقادروف هدفش این است که دنیا را شوکه کند، یک سوپراستار جوان را بیرون بکشد و جایگاه او را در صدر جهان تسلیم شدن حفظ کند.

در 3 نوامبر در ONE Fight Night 16: Haggerty vs. Andrade در Prime Video، این مرد 32 ساله با پدیده BJJ آمریکایی شاخ خواهد زد تای روتولو برای افتتاحیه عنوان جهانی ONE Welterweight Submission Grappling در بانکوک، تایلند.

عبدالقادروف می‌داند که مسابقه 10 دقیقه‌ای – که قرار است در پرایم‌تایم ایالات متحده از استادیوم بوکس لومپین پخش شود – فرصتی برای او خواهد بود تا ثابت کند در بین بهترین جنگنده‌های زمینی روی کره زمین قرار دارد.

به هر حال، روتولو در چهار مسابقه ی ONE Submission گراپلینگ شکست نخورده است، جوان ترین قهرمان جهان کمربند سیاه IBJJF در تاریخ است و به طور گسترده به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین رقبای این ورزش در نظر گرفته می شود.

اما عبدالقادروف از شهرت جهانی و افتخارات چشمگیر دشمنش بی‌میل است. در عوض، او مصمم است استعداد خود را به نمایش بگذارد و 26 پوند طلا دریافت کند:

من به توانایی های خود اطمینان دارم و می توانم ثابت کنم که مبارزه روسیه و داغستانی در سطح جهانی است. اگر اعتماد به نفس ندارید، در این سطح کاری ندارید.

کار سخت من باید نتیجه دهد. من موقعیت ها را ایجاد می کنم، اما نتیجه با خدای متعال است. برنامه من این است که بازی خودم را به او تحمیل کنم و حریفم را مجبور به اشتباه کنم.»

در حالی که رقیب 20 ساله او ممکن است نامی مطرح باشد، عبدالقادروف یک نام است رقیبی موفق به تنهایی. او که چندین بار قهرمان گراپلینگ جهانی UWW و قهرمان گراپلینگ ADCC اروپا شده است، استعداد و تجربه نخبه ای دارد.

با این حال، او اعتراف می کند که پیروزی بر روتولو – و کمربند همراه با آن – نشان دهنده سطح جدیدی از موفقیت است.

بعد از یک عمر آموزش در هنرهای گراپلینگ، عبدالقادروف آماده شده و آماده است تا اثر خود را در این ورزش به جای بگذارد:

“پیروزی و عنوان جهانی ONE فصل جدیدی را در زندگی من آغاز می کند. من تمام جوانی ام را به این ورزش داده ام و انگیزه زیادی دارم تا کمربند خالی را به دست بیاورم تا نامم را در تاریخ بنویسم.»

عبدالقادروف: “فشار ثابت کلید” در برابر روتولو است

تصور پیروزی مقابل تای روتولو یک چیز است، اما در واقع به دست آوردن آن چیز دیگری است. برای این منظور، ماگومد عبدالقادروف به سرعت توانایی های شگرف کالیفرنیایی را تصدیق می کند.

او گفت:

روتولو خیلی خوب است. او جوان و گرسنه است، اگرچه قبلاً برخی از عناوین را در دست دارد.

اما داغستانی به جای اینکه به چیزی که رووتلو به میز می آورد توجه کند، روی بازی خودش تمرکز کرده است.

برای طرفدارانی که هنوز مبارزه تبلیغاتی تازه وارد را ندیده‌اند، می‌گوید که می‌توانند منتظر پاس‌های تهاجمی، بی‌امان از گارد و شکار تسلیم فنی باشند:

“بزرگترین نقاط قوت من فشار دادن، کار در حمله، کار از بالا و از پشت است. من همچنین تکنیک‌های مورد علاقه‌ام را دارم: چوک برهنه و کیمورا.»

اگر عبدالقادروف می‌خواهد در ONE Fight Night 16 نتیجه را به ثمر برساند، می‌داند که باید برای هر ثانیه از نبرد خود با Ruotolo، پایش را روی پدال گاز نگه دارد.

با تهاجم بی امان و بی وقفه است که او معتقد است اولین شکست خود را در سازمان به آمریکایی خواهد داد و بانکوک را به عنوان یک قهرمان جهانی ترک خواهد کرد.

او اضافه کرد:

“توانایی اعمال فشار مداوم کلید پیروزی من در مبارزه آینده است. به این ترتیب می توانم حریفم را مجبور به اشتباه کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا