مسابقات one

“من همه چیزم را خواهم داد” – تاکرو به دنبال تاج گذاری حرفه ای افسانه ای با قهرمانی در برابر سوپرلک است

“من همه چیزم را خواهم داد” – تاکرو به دنبال تاج گذاری حرفه ای افسانه ای با قهرمانی در برابر سوپرلک است

“من همه چیزم را خواهم داد” – تاکرو به دنبال تاج گذاری حرفه ای افسانه ای با قهرمانی در برابر سوپرلک است

سوپراستار ژاپنی کیک بوکسینگ تاکرو سگاوا

“من همه چیزم را خواهم داد” – تاکرو به دنبال تاج گذاری حرفه ای افسانه ای با قهرمانی در برابر سوپرلک است

سوپراستار ژاپنی کیک بوکسینگ تاکرو سگاوا

ستاره کیک بوکسینگ Takeru “سنگ شکن طبیعی متولد شده” Segawa تنها چند روز تا اولین بازی تبلیغاتی مورد انتظار او در برابر قهرمان جهانی کیک بوکسینگ ONE Flyweight فاصله دارد. “ماشین لگد زدن” Superlek Kiatmoo9.

این یکشنبه، 28 ژانویه، نماد ژاپنی قصد دارد تا 26 پوند طلا را به دست آورد و موقعیت خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ تمام دوران در رویداد اصلی این بازی تقویت کند. ONE 165. علاوه بر این درام، او در مقابل یک جمعیت خروشان خانه توکیو در آریاکه آرنا رقابت خواهد کرد.

امضای تاکرو یکی از بزرگترین بازیکنان آزاد در تاریخ مسابقات قهرمانی ONE را رقم زد.

او در ابتدا قرار بود با قهرمان طولانی مدت جهان موی تای ONE Flyweight مبارزه کند رودتانگ جیتموانگون در یک مبارزه فوق العاده در ONE 165، اما مصدومیت تایلندی باعث تغییر حریف شد.

علیرغم ناامیدی اولیه، تاکرو می‌گوید که از رویارویی با یک قهرمان جهان مانند سوپرلک – که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مهاجمان پوند به پوند جهان شناخته می‌شود- هیجان‌زده است و در پذیرش مبارزه جدید تردیدی نداشت:

«من ماه‌ها برای رویارویی با رودتانگ آماده می‌شدم، بنابراین وقتی او نتوانست شرکت کند، احساس ناامیدی به وجود آمد. با این حال، با توجه به اینکه یک حریف استثنایی مانند سوپرلک ترتیب داده شده بود و این یک مسابقه عنوان قهرمانی جهان است، احساس کردم دلیلی برای رد این پیشنهاد وجود ندارد.

تاکرو که قهرمان تاریخی کیک بوکسینگ جهان در سه بخش به تنهایی است، فرصت کمی برای انجام دادن در این ورزش دارد. تنها افتخار بزرگی که در مورد جام او وجود ندارد، بند قهرمانی ONE است.

با این کمربند که اکنون در دسترس است، این بازیکن 32 ساله بیش از هر زمان دیگری با انگیزه است – و او می‌تواند با کسب عنوان قهرمانی جهان، زندگی حرفه‌ای خود را به پایان برساند.

تاکو گفت:

من به هر مبارزه ای نزدیک می شوم که شاید آخرین مبارزه من باشد. من به شدت تمرین کرده ام. حتی اگر این مسابقه پایان دوران حرفه ای من به عنوان یک مبارز باشد، من معتقدم که هنوز می توانم بعد از مسابقه با افتخار کمربند را ببندم، بنابراین تمام تلاشم را می کنم.

مهمتر از همه، “سنگ شکن طبیعی متولد شده” می داند که ONE میزبان مهاجمان برتر است و پیروزی در عنوان قهرمانی جهان بر سوپرلک، جایزه نهایی را در حرفه او رقم خواهد زد.

او اضافه کرد:

من ONE را بهترین در جهان می دانم، بنابراین با شکست دادن قهرمان آنها، ثابت خواهم کرد که قوی ترین در جهان هستم. من قطعا برنده خواهم شد.»

Takeru کلید پویایی را در Matchup با Superlek شکست

تاکرو سگاوا وقتی در ONE 165 با ستاره تایلندی Superlek Kiatmoo9 پا به پا می‌شود، یک تضاد واقعی از سبک‌ها را متصور می‌شود.

در حالی که «ماشین لگد زدن» ساق پاهایش را سفت کرده و بازی لگد زدن معروف خود را در بیش از 150 مبارزه حرفه ای توسعه داده است، تاکرو دارای سبک ضربه زدن بوکس محورتر است.

در نهایت، با 15 دقیقه بالقوه نبرد شدید در پیش رو، “سنگ شکن طبیعی متولد شده” می گوید که طرفداران می توانند انتظار یک ناک اوت را در 28 ژانویه داشته باشند:

او برای مدت طولانی در موی تای مبارزه کرده است [before kickboxing]، دارای تکنیک های موی تای و ضربات قوی. از نظر محتوای مسابقه، من معتقدم که نبرد بین مشت های من و ضربات سوپرلک خواهد بود.

از آنجایی که این مسابقه پنج راند دارد، ممکن است به مسابقه ای تبدیل شود که یکی از ما در آن زمین بخورد. من کاملاً می خواهم KO Superlek را ببرم و کمربند را ببرم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا