تکواندو

کرمی: تکواندوکاران ایران شرایط فنی خوبی دارند


کرمی: تکواندوکاران ایران شرایط فنی خوبی دارند

سرمربی ایرانی تیم ملی پاکستان گفت: تکواندوکاران ایران به لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یوسف کرمی سرمربی ایرانی تیم ملی پاکستان بعد از مصاف آرین سلیمی و حریف چینی‌اش با مثبت ارزیابی کردن عملکردن تیم‌های ملی بانوان و آقایان حاضر در هانگژو اظهار داشت : سطح این مسابقات بسیار بالاست و ورزشکاران عنوان‌داری در آن شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به نتایج بانوان تکواندوکار در هانگژو بیان کرد : نتایج می‌بایست بررسی و دلایل باخت‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد،اختلاف نتایج بسیار اندک است ،می‌توان مشکلاتی که وجود دارد را رفع کرد تا ملی پوشان تکواندو کشورمان در رویدادهای آتی قوی‌تر ظاهر شوند.

سرمربی تیم ملی پاکستان در بخش دیگری از سخنانش از تکواندوکارانی ایرانی به عنوان ورزشکارانی توانمند یاد کرد و گفت : بچه‌های ما به لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارند اما باید برروی مهارت‌های ذهنی‌شان بیشتر کار کنند. تکواندو فقط داشتن آمادگی بدنی و تکنیک نیست.

وی با قدرتمند توصیف کردن حریفان آرین سلیمی متذکر شد: این ورزشکار جوان کشورمان مسابقات سختی را با حریفان بسیار قدرتمندی پشت سر گذاشته و حتما با تلاش آینده درخشانی پیش رو خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی پاکستان در خصوص وضعیت تکواندو کاران پاکستانی گفت: پیشرفت خوبی صورت گرفته اما چون کسب مدال صورت نگرفته این تغییرات به چشم نمی‌آید ولی باید تلاش بیشتری کنند بخصوص که الان تکواندو جهان مورد توجه همه کشورها قرار گرفته است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا