مسابقات one

Mikey Musumeci قصد دارد با ارسال Shinya Aoki بزرگتر نشان دهد “جیو جیتسو چیست”

Mikey Musumeci قصد دارد با ارسال Shinya Aoki بزرگتر نشان دهد “جیو جیتسو چیست”

Mikey Musumeci Jarred Brooks ONE Fight Night 13 49

Mikey Musumeci قصد دارد با ارسال Shinya Aoki بزرگتر نشان دهد “جیو جیتسو چیست”

Mikey Musumeci Jarred Brooks ONE Fight Night 13 49

در 6 اکتبر در ONE Fight Night 15: Tawanchai vs Superbon در Prime Videoحاکم مگس وزن تسلیم دست و پنجه نرم میل پین مایکی موسومچی به عهده خواهد گرفت به معنای واقعی کلمه بزرگترین چالش دوران تصدی او در ONE.

در آن شب در پرایم تایم ایالات متحده، مردی که به نام “دارث ریگاتونی” شناخته می شود، بیش از 30 پوند از وزن خود را کاهش می دهد تا با قهرمان سابق سبک وزن MMA جهان مبارزه کند. شینیا «توبیکان جودان» آئوکی در یک مسابقه تقابل ارسال وزن آزاد که طرفداران را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است.

Aoki که به طور گسترده به عنوان یکی از خطرناک ترین هنرمندان ارائه شده در MMA در نظر گرفته می شود، با صحنه رقابت نخبگان غریبه نیست، قبلاً در مسابقات معتبر جهانی ADCC و سه نبرد زمینی در ONE شرکت کرده بود.

اسطوره ژاپنی در جدیدترین مسابقه سابمیشن خود، با قهرمان کنونی جهان ONE Lightweight Submission Grappling فاصله گرفت. کاد روتولو، یکی از برترین گراپلرهای پوند به پوند سیاره.

آن مسابقه به موسومچی – همچنین یکی از گراپلرهای برتر در هر وزن – ثابت کرد که در آئوکی با آزمون بسیار سختی روبرو خواهد شد.

این آمریکایی به onefc.com گفت:

“کاد روتولو، قهرمان وزن 170 پوندی، با او جنگید و نتوانست تمام کند. بنابراین من در وزن بالا می روم و با مردی مبارزه می کنم که قهرمان نتوانست آن را تمام کند. شینیا مرد سختی برای پایان دادن است، بنابراین مسابقه بسیار جالبی خواهد بود.”

“دارث ریگاتونی” که هرگز از یک چالش جدید طفره نمی رود، انگیزه تفاوت اندازه بین او و آئوکی است.

در اصل، جیو جیتسو برزیلی تماماً در مورد استفاده از مکانیک مناسب و موقعیت دقیق برای غلبه بر هرگونه معایب قدرتی است – چیزی که این جوان 27 ساله مشتاق نشان دادن آن در بانکوک، تایلند است:

من در این مسیر هستم که می‌خواهم فنی‌ترین پایان‌های ممکن را داشته باشم، جایی که از بدنم حداکثر استفاده را می‌کنم تا مقدار اهرمی را که برای به پایان رساندن یک مرد بزرگتر از من نیاز دارم، به دست بیاورم. بنابراین قطعاً برای من یک پازل است و قطعاً آن را شبیه یک آزمایش علمی جالب می کند. آیا مکانیک ارسال من به اندازه کافی کارآمد خواهد بود که یک مرد بزرگتر از من مانند شینیا را تمام کند؟»

هدف نهایی موسومچی رشد ورزش گراپلینگ تسلیم و جیو جیتسو است، بنابراین مسابقه او با “توبیکان جودان” فرصتی بزرگ برای نمایش ماهیت واقعی هنر رزمی خود است.

بومی نیوجرسی گفت:

فکر می‌کنم وقتی مسابقه می‌دهم واقعاً می‌توانم هنر جیو جیتسو را نشان دهم و این چیزی است که می‌خواهم در این مسابقه نشان دهم. و من می‌خواهم آن را در برابر حریفی بزرگ‌تر نشان دهم، چیزی که جیو جیتسو مخفف آن است – توانایی شکست دادن کسی بزرگتر از شما.

Musumeci می گوید مکانیک های کامل برای ارسال Aoki مورد نیاز است

مایکی موسومچی هرگز از برنده شدن با تصمیم راضی نیست. برای او هر چیزی کمتر از یک پیروزی تسلیم شکست است.

در برابر یک کهنه کار باتجربه مانند شینیا آئوکی، فوق ستاره BJJ می‌داند که تضمین پایان – چه از علامت تجاری او “Mikey Lock”، یک چوک کلاسیک برهنه عقب، یا هر چیز دیگری – یک کار بسیار بزرگ خواهد بود.

اما در چند سال گذشته، از زمانی که تمرکز خود را از گی جیو جیتسو به مبارزه با سابشن بدون گی تغییر داده است، قهرمان پنج دوره جهانی کمربند سیاه IBJJF تاکید ویژه ای بر مکانیک اتمام خود داشته است.

او توضیح داد:

“توانایی فنی من در تکمیل ارسال‌ها، این همان چیزی است که وقتی تغییر را انجام دادم، در no-gi بسیار برای آن تلاش کرده‌ام. سال 2021 مثل اولین سالی بود که در no-gi شرکت می کردم. بنابراین الان حدود دو سال است که من واقعاً به سختی در no-gi کار می‌کنم، و بله، بسیار متفاوت از gi است، زیرا برای تکمیل افراد باید مکانیک تکمیل کامل داشته باشید.

کار سخت Musumeci نتیجه داده است، زیرا او دو مسابقه آخر خود را در ONE Flyweight Submission Grappling World Title به پایان رسانده است.

با این حال، آئوکی هرگز یک بار در 58 مبارزه حرفه ای MMA خود ثبت نام نکرده است. با توجه به قدرت دفاعی نماد ژاپنی و مزیت اندازه او در این نبرد، “دارث ریگاتونی” معتقد است که رسیدن به تسلیم در 6 اکتبر یک پر بزرگ در کلاه او خواهد بود.

موسومچی افزود:

این می‌تواند در مورد تمام مکانیک‌های تکمیلی من و اینکه آنها در نقطه‌نظر هستند، چیزهای زیادی می‌گوید، می‌دانید که من از نظر فنی با مکانیک‌های تکمیلی خود در سطح خوبی هستم. چون باز هم برتری قدرتی مقابل شینیا ندارم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا