تکواندو

لیگ برتر تکواندو؛ مددی، رضایی، بختیاری و حسینی طلایی های روز نخست

لیگ برتر تکواندو؛
                                                    مددی، رضایی، بختیاری و حسینی طلایی های روز نخست


مددی، رضایی، بختیاری و حسینی طلایی های روز نخست

روز نخست از هفته سوم لیگ برتر تکواندو با کسب مدال طلا توسط تکواندوکاران شهرداری ورامین و زاگرس جنوبی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی امروز پنجشنبه پنجم بهمن ماه با برگزاری مسابقات اوزان فرد در هفته سوم پیگیری شد. 

در مسابقات روز نخست رقابت های اوزان 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم برگزار شد که سهم زاگرس جنوبی سه مدال طلا  بود و شهرداری ورامین هم یک مدال طلا به خود اختصاص داد. ضمن اینکه دو تکواندوکار برای سومین بار به فینال رسیده و طلا کسب کردند.

در مسابقات روز نخست و در وزن 54- کیلوگرم فینال هفته گذشته بین امیرضا مددی از زاگرس جنوبی و آرش آرین از پاس یکبار دیگر تکرار شد و این بار هم مددی رقیب خود را شکست داد و عنوان نخست را کسب کرد. این سومین طلای متوالی مددی در لیگ برتر است. 

در وزن 63- کیلوگرم این متین رضایی بود که طلای دوم را برای زاگرس جنوبی کسب کرد. رضایی که هفته گذشته در وزن 68- کیلوگرم عنوان نخست را کسب کرده بود، این هفته یک وزن پائین تر آمد و در مبارزه نهایی برابر عرفان بزرگی از مس کرمان در دو راند صاحب برتری شد. رضایی در مبارزه نیمه نهایی هم برابر امیرعباس رهنما که در دو هفته گذشته در این وزن طلا گرفته بود، صاحب برتری شده بود. 

امیرسینا بختیاری تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم شهرداری ورامین همانند هفته های اول و دوم به مدال طلا دست یافت. حریف بختیاری در مبارزه پایانی همانند دو هفته قبل سروش احمدی بود که این بار هم احمدی آسیب دید تا بختیاری سومین طلا خود را در لیگ برتر برای ورامینی ها کسب کند.

در وزن 87- کیلوگرم میرهاشم حسینی ملی پوش زاگرس جنوبی به مدال طلا رسید. حسینی در اولین تجربه خود در سنگین وزن عملکرد خوبی داشت و رقبا را یکی بعد از دیگری شکست داد و به مبارزه پایانی صعود کرد. وی در فینال هم در دو راند برابر ابوالفضل عباسی، ملی پوش شهرداری ورامین صاحب برتری شد. مهدی عابدینی که طلای این وزن را درهفته های اول و دوم کسب کرده بود، بعد از یک دور استراحت به امیرمحمد اشرافی باخت و حذف شد. 

در پایان روز نخست میرهاشم حسینی به عنوان بهترین  تکواندوکار و علی اصغر اکرمی از البرز به عنوان بهترین داور انتخاب و معرفی شدند. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا