تکواندو

رویارویی نمایندگان ایران با رقبا در روز پایانی گرند اسلم ووشی


رویارویی نمایندگان ایران با رقبا در روز پایانی گرند اسلم ووشی

با انجام قرعه کشی رقابت های روز دوم گرند اسلم ووشی، 7 نماینده ایران به دیدار با رقبایشان خواهند رفت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز دوم رقابت های نهایی گرند اسلم ووشی در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 فردا 26 آذرماه در 4 وزن المپیکی برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در 2 وزن 58- و 80- کیلوگرم آقایان به میدان خواهند رفت.

در وزن 58- کیلوگرم، ابتدا علیرضا حسین پور با «لوئیز آکوئینو» از برزیل دیدار می کند و در صورت برتری به دیدار نماینده چین خواهد رفت. ابوالفضل زندی در سمت پایین جدول با «خویچان یانگ» از کره جنوبی پیکار خواهد کرد و در صورت برتری مقابل «قاسم ماگمدوف» از جمهوری آذربایجان به روی شیاپ چانگ می رود. در همین وزن نیز باربد جباری ابتدا «گئورگی گورتسیف» از روسیه را پیش روی خود می بیند و اگر پیروز شود برابر «کای چنگ» از چین به میدان می رود.

همچنین در سمت بالای جدول وزن 80- کیلوگرم، میرهاشم حسینی بعد از یک دور استراحت، در دیدار اول برابر «فیراس کاتوسی» حریف عنواندار تونس مبارزه می کند. در سمت پایین جدول امیرمحمد بخشی استراحت می کند و سپس به مصاف برنده دیدار چین و ازبکستان می رود. مهران برخورداری نیز دور اول با استراحت مواجه شده و سپس به دیدار با برنده مبارزه ابوالفضل عباسی و «ولادسلیو بودین» از روسیه خواهد رفت.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا