مسابقات one

“اگر اشتباه کند، ممکن است او را ناک اوت کنم” – رودتانگ چالش سخت عنوان جهانی را از سوپرلک در آغوش می کشد

“اگر اشتباه کند، ممکن است او را ناک اوت کنم” – رودتانگ چالش سخت عنوان جهانی را از سوپرلک در آغوش می کشد

Rodtang Jitmuangnon Edgar Tabares ONE Fight Night 10 19

“اگر اشتباه کند، ممکن است او را ناک اوت کنم” – رودتانگ چالش سخت عنوان جهانی را از سوپرلک در آغوش می کشد

Rodtang Jitmuangnon Edgar Tabares ONE Fight Night 10 19

“مرد آهنی” رودتانگ جیتموانگنون او با سخت ترین ماموریت دوران حرفه ای خود روبرو است ONE Friday Fights 34 این هفته.

در 22 سپتامبر، قهرمان جهانی موی تای ONE Flyweight کمربند خود را در برابر مدعی رتبه اول قرار خواهد داد. “ماشین لگد زدن” Superlek Kiatmoo9 در پرایم تایم آسیا در بانکوک، تایلند.

نبرد مورد انتظار بین دو نماد امروزی این ورزش، طرفداران را در استادیوم بوکس لومپین و همچنین لشکر هوادارانی که از سراسر جهان در حال کوک کردن هستند، مجذوب خود خواهد کرد.

دلیل آن این است که بسیاری از آن طرفداران و صاحب نظران در مورد نتیجه بازی نگران هستند – واقعیتی که برای رودتانگ از دست نرفته است.

او درباره قهرمان جهانی کیک بوکسینگ ONE Flyweight گفت:

از زمانی که به ONE پیوستم، سوپرلک سخت‌ترین حریف برای من است. او واقعاً خوب است، شاید بهتر از من. او حتی قبل از شروع مبارزه من در تایلند یک سوپراستار بود.”

با این حال، “مرد آهنی” هرگز کسی نبوده است که از یک تهدید عقب نشینی کند.

بدون شکست در 14 مبارزه همه جانبه در ONE – از جمله شش مسابقه عنوان قهرمانی جهان – او در طول سلطنت خود در اوج با تمام افراد حاضر در رقابت روبرو شده است و هیچ کس نتوانسته او را غصب کند.

علاوه بر این، تهاجم بی امان او باعث شده است که او به یکی از محبوب ترین مبارزان روی کره زمین تبدیل شود، و او قصد ندارد این طرز فکر را در برابر سوپرلک تغییر دهد.

نماینده ورزشگاه Jitmuangnon گفت:

من تمام تلاشم را به سبک همیشگی خود خواهم داد و هر آنچه دارم را تا زنگ آخر به صدا درآورم، مهم نیست که ببازم یا برنده شوم.

“من این مبارزه را به عنوان آخرین مبارزه خود قبل از مرگ می بینم تا انگیزه ای به من بدهد تا نتوانم ببازم. من هرگز به کسی اجازه نمی دهم کمربندم را بگیرد.»

رودتانگ قصد دارد در مجموعه مهارت های سوپرلک دریچه هایی پیدا کند

Rodtang Jitmuangnon و Superlek Kiatmoo9 هر دو قادر به تسلط بر حریفان و ارائه پایان های نمایشی هستند، اما هر کدام به روش های بسیار متفاوتی به موفقیت می رسند.

رودتانگ به دلیل فشار ثابت رو به جلو و چانه گرانیتی اش شناخته شده است، در حالی که سوپرلک به یک اپراتور نرم و لطیف شهرت دارد که می تواند یک مسابقه را در هر محدوده ای کنترل کند.

«مرد آهنی» حتی اعتراف می‌کند که دشمن آینده‌اش احتمالاً تکنسین برتر است، اما او می‌داند که مبارزه به عوامل زیادی فراتر از مهارت‌های کتاب درسی بستگی دارد.

این بازیکن 26 ساله پیشنهاد داد:

سوپرلک سرسخت است و گارد محکمی دارد. او یک ضربه راست خطرناک دارد. نقطه قوت او سبک منطقه بندی اوست. او حرکت حریف خود را می خواند و شکافی برای مقابله پیدا می کند. از نظر مهارت های موی تای، سوپرلک قطعا از من بهتر است. او پایه های محکمی دارد، در حالی که من بیشتر یک بداهه نواز هستم

به دلیل ضعفش، فکر می‌کنم اگر یک ضربه کلی دریافت کند، او را می‌توان ناک داون کرد. و به نظر می رسد هنگام حمله کمی گارد خود را ضعیف می کند. او بیش از حد به ضد حملات متکی است و فکر می کنم کمی کندتر است. فکر می کنم می توانم با سرعت بر او غلبه کنم.»

با این حال، سوپرلک سخت کار کرده است تا سبک خود را برای نبردهای سریع‌تر ONE مناسب‌تر کند.

با سه برد متوالی ناک اوت، «ماشین لگد زدن» نشان داد که می‌تواند روی پای جلو مسلط شود، اما با رودتانگ روبرو نشد و پادشاه موی تای مدافع وزن مگس‌وز فکر می‌کند که این می‌تواند منجر به تغییر دیگری در تاکتیک شود.

چیزی که نمی بینید این است که رودتانگ برنامه بازی خود را تغییر می دهد و او قصد دارد از زنگ افتتاحیه به دنبال پایان باشد.

«مرد آهنی» افزود:

فکر می کنم سوپرلک پیشرفت خوبی از خود نشان داده است. او شروع کرد به درک آنچه ONE می خواهد. همانطور که در او [knockout win over] نبیل عنان، می توانید ببینید که او می تواند به سبک تهاجمی مبارزه کند و از معامله کردن خجالتی نیست.

اما ممکن است او نخواهد با من معامله کند. اگر او اشتباه کند، ممکن است او را ناک اوت کنم. به همین سادگی. اگر بتوانم با KO برنده خواهم شد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا