مسابقات ufc

DWCS 62 play-by-play، نتایج زنده

نتایج سری 62 مدعی دانا وایت

دور 1 – آنها شروع به مبادله می کنند. هیچ وقت تلف نمی شود. ماتسوموتو چند ضربه پا می زند. او یک هدف اولیه دارد. ماتسوموتو تهاجمی می شود، سپس دور می شود. تانر ترکیبی را به زمین می‌آورد. ماتسوموتو با یک ضربه پایین دیگر برمی گردد. پای چپ تانر در حال حاضر به طور قابل توجهی خم شده است. ماتسوموتو در حال انفجار پای سربی تانر است. تانر برای مدت کوتاهی موضع خود را تغییر می دهد، اما به محض بازگشت به ارتدکس، ضربه دیگری به پا می رسد. ماتسوموتو آن را با چند ضربه بالا تغییر می دهد تا شاید تانر را صادق نگه دارد. تانر ماتسوموتو را محکم می گیرد و او را به داخل حصار می برد. ماتسوموتو سعی می‌کند به عقب برگردد و تانر سفری را امتحان می‌کند. ماتسوموتو ایستاده می ماند و از هم جدا می شوند. Tanner شارژ می شود و برخی از ترکیب ها را از دست می دهد. تانر ماتسوموتو را به حصار می‌چسبد و مشت‌های ماتسوموتو را جذب می‌کند. داور هرب دین به ماتسوموتو در مورد شلیک به پشت سر در پایان راند هشدار می دهد. 10-9 ماتسوموتو.

راند 2 – ماتسوموتو یک ضربه پایین از تانر می گیرد و او را به عقب هل می دهد. ماتسوموتو به سمت هدف قرار دادن پا برمی‌گردد، زیرا تانر مشت‌هایی به بدن می‌زند. ماتسوموتو با یک ضربه مشت وارد زمین می شود و با یک ضربه پای دیگر وصل می شود. آنها با مشت و لگد پا معامله می کنند. تانر یک کلینچ دیگر را آغاز می کند و ماتسوموتو معکوس می کند. آنها جدا می شوند و تانر بدن را پاره می کند. تانر می پرد و ماتسوموتو ترکیبی مشت به سر می زند. ماتسوموتو برای یک ضربه بالا می رود. تانر یک آرنج پله را امتحان می کند. تانر یک ترکیب چند پانچ را وارد می کند و آن را با ضربه سر دنبال می کند. این کشش شاید بیشترین موفقیتی است که تانر در این مبارزه داشته است. ماتسوموتو به ضربه پا برمی گردد. او چندین بار فرود می آید. تانر شلیک می‌کند و به زمین می‌افتد. پس از چند لحظه روی زمین، ماتسوموتو مقابل حصار بلند می شود. تانر با پایان دور یک ترکیب سخت به دست می آید. 20-18 ماتسوموتو.

دور 3 – ماتسوموتو دور را با ترکیب های چند پانچ شروع می کند. تانر نفس می کشد و روی حرفش می ایستد. آنها با لگد پا معامله می کنند. تانر چندین ضربه به بدن وارد می کند. آنها به نظر می رسیدند که صدمه دیده اند. تانر به اطراف می پرد و به جلو حرکت می کند و فقط یک ترکیب ماتسوموتو را می خورد. می چسبند و می شکنند. تانر برای حذف شلیک می‌کند اما ماتسوموتو موفق می‌شود. تانر در راه بالا زانو می زند. ماتسوموتو با دست چپ تانر را می کوبد. این بزرگترین واکنش تنر را در این مبارزه داشت. ماتسوموتو حجم خود را افزایش می دهد و تانر شلیک می کند. ماتسوموتو دوباره تلاش را خنثی می کند. ماتسوموتو ترکیبی را به ارمغان می آورد که با زانو ایستاده تکمیل می شود. تانر خیلی سخته، مرد. او بسیار جذب شده است و به حرکت رو به جلو ادامه می دهد. تانر برای حذف شلیک می کند و آن را می گیرد. او در نیمه گارد است. ماتسوموتو او را به محافظ می کشاند. تانر در حال تلاش برای فرود زمین و پوند بزرگ است اما ماتسوموتو بازوی او را می بندد. تانر تقریباً به سمت کنترل حرکت می کند، اما ماتسوموتو در حال تقلا است. دور با تجارت دو جنگنده به پایان می رسد. چه دعوای مدیر عامل UFC، دانا وایت، پس از مبارزه در قفس است تا به هر دو مبارز تبریک بگوید. شما اغلب آن را نمی بینید. MMA Junkie آن را 29-28 ماتسوموتو به ثمر رساند.

نتیجه: ژان ماتسوموتو دف. کیسی تانر با تصمیم متفق القول (30-27، 29-28، 29-28)
عکس ها:
سوابق: ژان ماتسوموتو (14-0)، کیسی تانر (6-1)
بخش: سبک وزن
پخش: ESPN+
داور: هرب دین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا