دسته بندی نشده

تایسون فیوری در مقابل فرانسیس نگانو: “این یک رویداد عظیم در سراسر جهان است”

تایسون فیوری در مقابل فرانسیس نگانو: “این یک رویداد عظیم در سراسر جهان است”

برگزارکنندگان جرات نمی کنند مبارزه پرداخت به ازای نمایش بین تایسون فیوری و فرانسیس نگانو در 28 اکتبر در عربستان سعودی را به عنوان یک مسابقه خوب روی کاغذ بفروشند.

به وضوح اینطور نیست. فیوری، کهنه‌کار تقریباً 15 ساله، بهترین سنگین وزن جهان است در حالی که نگانو، ستاره 37 ساله MMA، اولین بازی خود را در بوکس انجام خواهد داد. این یکی از بزرگترین عدم تطابق در تاریخ بوکس سنگین وزن است.

با این حال، مروجین وقتی در یک کنفرانس خبری در روز پنجشنبه توضیح دادند که این تطابق چیست، صریح بودند. باب آروم و فرانک وارن، ترویج‌کنندگان مشترک، دقیقاً از همین عبارت استفاده کردند: “این یک رویداد عظیم است.”

آروم در کنفرانس خبری گفت: “این یک رویداد بزرگ در سراسر جهان است، اما به ویژه در ایالات متحده بسیار عظیم است، زیرا MMA به یکی از محبوب ترین ورزش ها در آنجا تبدیل شده است و فرانسیس نگانو یک اسطوره در آن ورزش است.”

و تایسون در چند سال گذشته آنقدر در ایالات متحده عملکرد تحسین برانگیزی داشته است که او یک چهره بزرگ در ورزش است. این واقعیت که هر دو با هم می آیند چیزی است که علاقه فوق العاده ای را در ایالات متحده ایجاد می کند.

گفت وارن: این بزرگترین رویدادی است که تا به حال با آن درگیر بوده ام. این یک رویداد متقاطع است. شما مردی دارید که در رشته خود بهترین است. او قهرمان سنگین وزن است. و شما دارید را مرد، قهرمان خط، تایسون فیوری، که هر کاری را که از یک مبارز بخواهید انجام داده است. …

“این چیز خاصی خواهد بود.”

به نوبه خود، فیوری (33-0-1، 24 KO) سعی کرد حریف خود را تقویت کند.

مرد انگلیسی به حریف کامرونی خود ابراز احترام کرد و به مشکلات احتمالی هنگام به صدا درآمدن زنگ افتتاحیه اشاره کرد و به سبکی غیرمعمول و اندازه گاننو اشاره کرد. بومی کامرون 6 فوت 4 است و برای آخرین مبارزه خود در ژانویه سال گذشته برابر سیریل گان 257 پوند وزن داشت. (Fury 6-9 است، حدود 270.)

فیوری گفت: “او یک چالش واقعی خواهد بود.” برای من چیز متفاوتی است. من به بوکس کردن بوکسورها و بوکس کردن سر کسی عادت دارم. اما مبارزه با یک مرد MMA که با سبکی متفاوت وارد می شود، متفاوت خواهد بود. …

من به فرانسیس احترامی را می دهم که به عنوان یک جنگجو، به عنوان یک مرد و به عنوان یک قهرمان جهان شایسته آن است. او مرد بزرگی است. او بسیار قوی و قدرتمند است. و این به نفع من است که صد در صد در اردو تمرین کنم و بهترین اسپارینگ ممکن را برایم به ارمغان بیاورم.

در همین حال نگانو با کلمات زیادی گفت که در قرعه کشی برنده شد.

او بزرگترین دستمزد دوران حرفه‌ای خود را به دست خواهد آورد، که پذیرش این مبارزه را با وجود شانس‌های طولانی، بی‌معنا کرد. و در حالی که او نام خود را در هنرهای رزمی مختلط بر سر زبان ها انداخت، از زمانی که به یاد می آورد می خواست مشت زنی کند.

“من بسیار هیجان زده هستم. من خیلی خوشحالم.» من از کودکی رویای بوکس شدن را داشتم. و امروز، من فقط به بوکس نمی روم. من می روم پسر را در قله کوه بوکس کنم. معمولاً به آنچه در اطراف می گذرد توجه نمی کنم. اما این موضوع آنقدر بزرگ است که نمی توانم از فکر کردن به آن دست بکشم. تاریخ ساخته می شود. …

“هیچ کس دقیقاً نمی داند قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما چیزی که من مطمئناً می دانم این است که من آنجا خواهم بود و سر آن مرد را شکار می کنم تا آن را از بین ببرم. من می توانم آن را تضمین کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا