مسابقات one

Seksan، Muangthai، Kulabdam، و Prajanchai در یک مبارزه جمعه 34 برنده های بزرگی کسب کردند

Seksan، Muangthai، Kulabdam، و Prajanchai در یک مبارزه جمعه 34 برنده های بزرگی کسب کردند

سکسان یا کوان موانگ امیر ناصری ONE Friday Fights 34 3

Seksan، Muangthai، Kulabdam، و Prajanchai در یک مبارزه جمعه 34 برنده های بزرگی کسب کردند

سکسان یا کوان موانگ امیر ناصری ONE Friday Fights 34 3

در 22 سپتامبر، ورزشگاه بوکس لومپین میزبان یک کارت پرهیجان آسیا در پرایم‌تایم بود. شب بزرگ برای هنرهای رزمی.

آندرکارت از ONE Friday Fights 34: Rodtang vs Superlek بسیاری از هیجان‌انگیزترین نام‌های موی تای و MMA را به نمایش گذاشت – و در طول مسیر، لحظات برجسته‌ای را ایجاد کرد.

پیش از رویداد اصلی تاریخی بین رودتانگ جیتموانگنون و سوپرلک کیاتمو9، ما 10 مسابقه اول را از یک ترکیب اکشن در بانکوک، تایلند خلاصه می کنیم.

سکسان برنده تریلر تمام اکشن بر ناصری شد

رویداد اصلی شاهد قهرمان محلی بود Seksan یا Kwanmuang ششمین پیروزی متوالی خود را در ONE Friday Fights به دست آورد، زیرا او یک پیروزی سخت را به خانه برد امیر ناصری در مسابقه موی تای وزن 140 پوندی خود.

آرنج ها اسلحه منتخب قهرمان چهار دوره موی تای جهان در طول 9 دقیقه وحشیانه بود.

و در حالی که ناصری در تبادل بی باکانه و فرود ضربات بزرگ خود قلب باورنکردنی از خود نشان داد، “مردی که به هیچ کس تسلیم نمی شود” پایش را روی پدال گاز نگه داشت و با فشار مداوم و آرنج های بی رحم دشمن خود را خفه کرد.

آن تهاجمی بی امان باعث شد که سکسان به نفع داوران سر بزند و رکورد حرفه ای او را 199-74 بهبود بخشد.

موانگ تای Yodlekpet را در سه دور بارنبرنر بالا می‌برد

پس از یک جفت جلسه در خارج از ONE، قهرمانان جهانی موی تای تزئین شد “زامبی آرنج” Muangthai PK Saenchai و “ویرانگر” Yodlekpet یا Atchariya در یک مسابقه باورنکردنی وزن 138 پوندی به ضرب گلوله رفت.

موانگ‌های با سلاح‌های دوربرد خود بیشتر بند آغازین را کنترل کرد، اما «ناوشکن» در راند دوم راهی پیدا کرد و با مشت‌ها و آرنج‌های کوبنده رقیبش را میخکوب کرد.

“زامبی آرنج” خون آلود اما نه شکسته، در فریم نهایی به عقب شلیک کرد و تاکتیک را تغییر داد تا با زانوهای سنگین وارد میدان شود. با این حال، Yodlekpet منصرف نشد و در پاسخ خانه‌ای برای بریدن آرنج‌های بیشتر پیدا کرد.

پس از 9 دقیقه جنگ سخت نزدیک بود، اما موج دیرهنگام موانگ تای به او کمک کرد تا یک تصمیم متفق القول به پیروزی برسد و رکورد خود را به 204-44 افزایش دهد – و امتیاز 3-0 را در برابر “نابودگر” ثبت کند.

کولبدام در یک دور گذشته هریسون را منفجر می کند

کولبدام سور جور پیک اوتای به همه افراد داخل استادیوم محترم، از جمله شریک رقص، یادآوری کرد تایسون هریسون، چرا او نام مستعار “شهاب سنگ چپ” را یدک می کشد.

این بازیکن 24 ساله از شروع این جنگ موی تای در وزن بانمک با تمام توان حرکت کرد و با دست چپ شرور و هر ترکیب ممکن در زرادخانه خود، دفاع استرالیایی را شکست.

در پایان دور اول، مشخص بود که هریسون یک ضربه بیش از حد از قهرمان سابق موی تای جهان در ورزشگاه لامپینی دریافت کرده بود. با توجه به اینکه ایمنی یک ورزشکار در اولویت قرار دارد، پزشکان در کنار رینگ دریافتند که “جان وین نوی” قادر به ادامه کار نیست.

توقف دور اول رکورد کولبدام را به 68-18 ارتقا داد.

درخشش پرایانچای در یک کیک بوکسینگ در مقابل حمیدی

در اکشن کیک بوکسینگ وزن نی، یک قهرمان موقت جهانی موی تای در وزن نی Prajanchai PK Saenchai تلاش خود را برای کمربند دوم در برابر قهرمان سه دوره کیک بوکسینگ جهان ISKA آغاز کرد. اکرم حمیدی.

حمیدی در تبادل با تایلندی تزئین شده هیچ ترسی نشان نداد، اما این پرایانچای بود که ضربات بیشتری را پرتاب کرد و به زمین زد و مشت هایش را به زیبایی با زانوهای رعد و برق و ضربات سنگین ترکیب کرد.

در پایان، یک ناکداون الجزایری در راند دوم بیش از حد کافی ثابت شد تا بتواند تصمیم متفق القول را برای مهاجم 28 ساله تضمین کند.

این برد، جدول حرفه ای باورنکردنی پرایانچای را به 341-52 ارتقا داد و او را به عنوان یک تهدید جدی در رده های کیک بوکسینگ وزن کاه ONE معرفی کرد.

Trindade Blitzes Sibmuen برای گلزنی زودهنگام

میگوئل “ال یونیکو” ترینداد در نبرد موی تای در وزن 147 پوندی خود، مستقیماً از بلوک ها بیرون آمد مربی سیبمون نه.

اولین بازیکن پرتغالی از قهرمان سابق موی تای جهان در استادیوم راجادامنر حمایت کرد و او را با ترکیب زانوی چپ و راست در 15 ثانیه اول رها کرد.

سیبمون به پاهایش برگشت و شجاعانه برای بازگشت به مسابقه جنگید تا اینکه “ال یونیکو” او را دوباره به کرنر وادار کرد.

تریناد سپس ضربات مشت و زانو را روی مهاجم تایلندی شلیک کرد و در نهایت او را با یک قلاب چپ به بدن پایان داد که حضور او در سازمان را اعلام کرد و رکورد او را به 13-1 ارتقا داد.

سواکیم عاشوری را با KO راند اول بیهوش کرد

پس از کوتاهی در اولین نمایش تبلیغاتی خود، سواکیم سور جور تونگپراجین با ناک اوت کوبنده راند اول نشان داد که او اینجاست تا بماند سامان عاشوری.

ورزشکار PK Saenchai Muaythaigym در ابتدا با شروع دوئل موی تای وزن 140 پوندی، کمانچه دوم را بازی کرد، اما هنگامی که گرما را افزایش داد، در یک چشم به هم زدن به پایان رسید.

سواکیم در حالی که پشتش به طناب‌ها بود، از سمت راست بزرگ عاشوری بیرون آمد و با آرنج افقی مقابله کرد که ایرانی را مجبور به روی پاهای متزلزل کرد. تایلندی با احساس خون در آب، با ترکیبی از قلاب مستقیم روی کیک قرار داد.

این برد هیجان انگیز امتیاز کلی سواکیم را به 149-59 رساند.

Songchainoi امتیازات دور دوم توقف از جمهوری

سونگ چینوی کیاتسونگریت سومین ناک اوت متوالی خود را با عملکردی برتر مقابل خود به دست آورد موی تای جمهوری خودرو در مسابقه موی تای وزن 116 پوندی خود.

این بازیکن 23 ساله در طول مسابقه قدرت مشت زدن برتری از خود نشان داد و در اوایل و غالباً دشمن خود را با ضد حریفان بزرگ منفجر کرد. سپس Songchainoi در فریم دوم با یک حمله بوکس بی باک، تهاجمی را افزایش داد تا در کمتر از یک دقیقه سه ناک دان متوالی به ثمر برساند.

ناک اوت 54 ثانیه پس از شروع راند انجام شد و رکورد کلی تایلندی را به 54-18 و 4-0 در مسابقات ONE ارتقا داد.

وی پتچارچای را زودتر از موعد به سمت پیروزی تصمیم گیری می کند

“حکیم بزرگ” وی زیقین از یک تجدید حیات قوی جلوگیری کرد Petchartchai Fight Geek Muaythi تا پیروزی سختی را در نبرد موی تای 127 پوندی خود به دست آورند.

وی در راند اول با ضربات مشت و زانوهای دقیق رقیب تایلندی خود را به باد داد و پچارچای را با چپ محکم به روی بوم فرستاد تا برتری خود را تثبیت کند.

نماینده Fight Geek Muaythai شجاعت خود را برای غرش در راند دوم نشان داد. او با دستانش وارد زمین شد و به مدت سه دقیقه ورزشکار چینی را با توپ زد تا ثابت کند هنوز در حال دویدن است.

با این حال، “حکیم بزرگ” نگه داشت و با آرنج و زانوهای تیز در فریم سوم گلزنی کرد و پچارچای را در اثر حمله ضربه خورده و کبود کرد. این آسیب باعث شد تا وی به اتفاق آرا تصمیم بگیرد و رکورد کلی او را به 27-3 برساند.

Shinechagtga در مورد چن تصمیم می گیرد

Shinechagtga Zoltsetsegناک داون اولیه و نمایش قاطعانه به او کمک کرد تا بر آن غلبه کند “شبح” چن روئی در جنگ MMA خود در وزن بانمک.

ستاره مغولستانی در دور ابتدایی با دست راست رقیب خود را رها کرد و از هر چیزی که به سمت او روی بوم و پاها می آمد جان سالم به در برد.

هر دو مرد از گوشه و کنار خود بیرون آمدند و در مصراع دوم و سوم به دنبال ضربه ای قاتل بودند، اما هیچ کدام نتوانستند چیز مهمی را با هم ترکیب کنند.

پس از 15 دقیقه بازی، دو نفر از سه داوری که در کنار رینگ گلزنی کردند، به شینه‌چاگتگا اشاره کردند و هفتمین پیروزی حرفه‌ای خود را به تیم وابسته به Zorky MMA دادند.

آدیوانگ در کمتر از 30 ثانیه از طریق ماتیس منفجر می شود

Lito “Thunder Kid” Adiwang او کارت را به سبکی تماشایی در مسابقه MMA در وزن کاه خود با او شروع کرد آدریان «پاپوآ بدبوی» ماتیس.

پس از 18 ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، احساسات فیلیپینی نشان داد هیچ نشانه ای از زنگ زدگی حلقه وجود ندارد. او فوراً دشمن اندونزیایی خود را به باد داد و در ثانیه های ابتدایی با دست راست رعد و برقی فرود آمد که ماتیس را روی بوم نشاند.

انبوهی از حملات بی رحمانه دنبال شد و مسابقه را تنها در 23 ثانیه به پایان رساند.

با TKO خیره کننده، مدعی سابق MMA در 5 وزن برتر، رکورد حرفه ای خود را به 14-5 ارتقا داد و یک بار دیگر به نظر می رسد یک بازیکن کلیدی در بخش باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا