خبر فارسیکونگ فو

لزوم توجه به قهرمان‌پروری در کونگ‌فو هرمزگان


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: کونگ فو در استان هرمزگان یک ورزش ریشه دار است که باید توجه بیشتری به قهرمان پروری این رشته شود.

لزوم توجه به قهرمان‌پروری در کونگ‌فو هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر عباس، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان امروز در مجمع عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان با بیان این مطلب که هیاتهای ورزشی در خصوص تدوین تقویم ورزشی جدیت بیشتری از خود نشان دهند و برنامه‌ای خود را به درستی مدیریت کنند، تصریح کرد: تمامی هیات ها همچنین موظف به ارائه برنامه بلند مدت ورزشی هستند که در این خصوص یک کارشناس از اداره ورزش و یک کارشناس از هیات های ورزشی در تدوین برنامه بلند مدت 20 ساله همکاری خواهند داشت.

وی افزود: تمامی هیات ها باید بر اساس برنامه بلند مدت حرکت کنند که با این روند در صورت تغییر یک رییس هیات شاهد اختلال در برنامه ها نخواهیم بود و هر مسوول جدیدی که بیاید باید دنباله رو برنامه های بیست ساله هیات باشد.

زابلی با تاکید بر اینکه بر اساس دستور صریح مدیر کل ورزش و جوانان استان، کلیه هیاتهای ورزشی به صورت واقعی ارزیابی خواهند شد، اضافه کرد: بر این اساس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی هرمزگان با هیات نظیر خودش مقایسه می شود و برای هیاتهای برتر، آبشنهای قابل توجهی نیز تعریف کرده ایم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان داشتن ساختار  و نظم اداری را از الزامات هیاتهای ورزشی ذکر کرد و گفت: روسای هیاتهای ورزشی توجه داشته باشند که جغرافیای عملکرد هیاتها باید از جاسک تا پارسیان باشد و برنامه های خود را در سراسر استان به اجرا در آورند.

این مقام مسوول با ذکر این نکته که رزمی کاران استان هرمزگان به لحاظ ساختار فیزیکی می توانند در کشور عرض اندام کنند گفت: اداره ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای موفقیت کونگ فو هرمزگان به کار خواهد گرفت.

در ابتدای این مجمع فاضل نعمانی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان نیز ضمن تقدیر از زحمات خانم نجفی سرپرست امور بانوان هیات در مدت تصدی خود، گفت: علیرغم اینکه در بحث مالی دست هیات کونگ فو بسته بود و دسترسی به حساب هیات نداشتیم اما با تلاش‌های خانم نجفی نگذاشتیم هیچ یک از برنامه ها و حتی اعزام به مسابقات کشوری راکد بماند.
در پایان اعضای مجمع به اتفاق آرا خانم سهیلا صبوری و سمانه نجفی را به ترتیب با ۲۰ رای و ۱۷ رای به عنوان نایب رییس بانوان و خزانه دار انتخاب کردند.

همچنین سید رضا موسوی، نعمت الله فرهادی و نرگس منتظری تختی به عنوان عضو هیات رییسه از مجمع عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی رای اعتماد گرفتند.

پایان پیام/



Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا