مسابقات one

“اجرای برای نشان دادن اینکه من کی هستم” – شینیا آئوکی هیجان زده برای مبارزه با مایکی موسومچی

“اجرای برای نشان دادن اینکه من کی هستم” – شینیا آئوکی هیجان زده برای مبارزه با مایکی موسومچی

شینیا آئوکی در دایره در ONE 157 ایستاده است

“اجرای برای نشان دادن اینکه من کی هستم” – شینیا آئوکی هیجان زده برای مبارزه با مایکی موسومچی

شینیا آئوکی در دایره در ONE 157 ایستاده است

اگرچه او تا حد زیادی حرفه افسانه ای خود را در هنرهای رزمی ترکیبی ساخته است، شینیا «توبیکان جودان» آئوکی همیشه مایل بوده در حوزه خود با بهترین سابمشن گراپلرهای جهان روبرو شود.

«توبیکان جودان» پیش از این بازی هایی مانند این را به عهده گرفته است کاد روتولو و گری تونونو او با یکی دیگر از سوپراستارهای جیو جیتسو برزیلی ملاقات خواهد کرد مایکی “دارث ریگاتونی” موسومچی در ONE Fight Night 15: Tawanchai vs Superbon در Prime Video.

آئوکی در روز جمعه، 6 اکتبر در ورزشگاه بوکس لومپینی در یک مسابقه اوپن وزن با قهرمان جهانی ONE Flyweight Submission Grappling مبارزه خواهد کرد، و او نمی تواند صبر کند تا با پدیده آمریکایی روبرو شود.

توبیکان جودان با او صحبت کرد onefc.com قبل از مسابقه پرایم تایم آمریکای شمالی در بانکوک، تایلند:

من واقعا مشتاق بازی 6 اکتبر برابر مایکی موسومچی هستم و از دیدار او در رینگ در تایلند هیجان زده هستم.

“امیدوارم بتوانیم 10 دقیقه خوب برای هر دویمان بسازیم، پس مایکی، شما را می بینم.”

آئوکی یک کمربند سیاه BJJ و جودو است که به یک بازی تسلیم تهاجمی شهرت دارد، اما او سال‌ها برای کسب عنوان جهانی حرفه‌ای خود در MMA تلاش کرده است تا این استعدادها را تقویت کند.

این بازیکن 40 ساله می‌داند که این می‌تواند یک عامل کلیدی در هنگام رویارویی با یک متخصص زمین واقعی در موسومچی باشد، اما او قصد دارد ریسک‌های بیشتری را بپذیرد، زیرا هیچ حمله‌ای در کار نیست – به طور بالقوه باعث ایجاد یک مسابقه شدیدتر می‌شود.

توبیکان جودان توضیح داد:

«از آنجایی که سبک گراپلینگ من برای MMA تخصصی است، فکر می‌کنم سبکی متفاوت از گراپلینگ با روشی که امروزه دیگر افراد انجام می‌دهند، است.

به بیان ساده، تفاوت بین MMA و سابشن گراپلینگ در این است که MMA دارای ضربات است، بنابراین ممکن است ضربه بخوریم، بنابراین در موقعیت هایی پیش می رویم که ضربه نخوریم.

اما با مبارزه، ما اعتصاب نداریم، بنابراین انتخاب های بیشتری نسبت به MMA داریم.

شینیا آئوکی مصمم به روی صحنه بردن یک فیلم هیجان انگیز با مایکی موسومچی است

شینیا آئوکی، متخصص مجموعه مهارت های تخصصی مایکی موسومچی است، و او می داند که اعجوبه جوان BJJ ترفندهای زیادی در آستین خود دارد.

در واقع، «دارث ریگاتونی» پیشگام درگیری‌ها، تسلیم‌ها و موقعیت‌های مختلفی بوده است – به‌ویژه از سوی گاردش. بنابراین، در حالی که آئوکی معمولاً در جایگاه مطلوبی در MMA قرار می‌گیرد، هنگام رویارویی با آمریکایی خلاق، مراقب آن خواهد بود.

نماد ژاپنی گفت:

من فکر می‌کنم که انعطاف‌پذیر بودن و توانایی حمله از پایین به طرق مختلف است [Musumeci’s] نقطه قوت

“من فکر می کنم قوانین در ONE به خوبی با Mikey سازگار است. اگر روی زمین باشی و از پایین حمله کنی، امتیاز منفی نخواهی گرفت. از این نظر، من فکر می کنم مجموعه قوانین برای او یک امتیاز مثبت است.»

آئوکی با دانستن اینکه موسومچی بیشتر کارت‌ها را در هنگام رقابت در خانه چرخ‌دار خود در دست دارد، چالش سخت را پذیرفته و هدف خود را به ثمر رساندن یک ناراحتی دارد.

و با درک اینکه نمی تواند موسومچی را غافلگیر کند، این کهنه کار قصد دارد به آنجا برود، نقشه بازی خود را اجرا کند و در یک نبرد پرچرب به دشمنش فشار بیاورد.

توبیکان جودان افزود:

در این مسابقه از تکنیک های روانشناختی یا ترفندهای ارزان استفاده نخواهم کرد. من فقط با پوشیدن شلوارم وارد رینگ می شوم و اجرا می کنم تا نشان دهم که هستم.

این مسابقه ای خواهد بود که در آن ما به شدت با یکدیگر مبارزه خواهیم کرد. من مصمم هستم که تمام تلاشم را در برابر او انجام دهم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا