دسته بندی نشده

پیشنهادات UFC 297: آینده قهرمانان جدید چیست؟ دو قهرمان جدید و یک ستاره نوظهور جدید همه بحث بعد از UFC 297 هستند، اما مبارزات بعدی آنها چگونه خواهد بود؟7dESPN

پیشنهادات UFC 297: آینده قهرمانان جدید چیست؟ دو قهرمان جدید و یک ستاره نوظهور جدید همه بحث بعد از UFC 297 هستند، اما مبارزات بعدی آنها چگونه خواهد بود؟7dESPN

پیشنهادات UFC 297: پیروزی Du Plessis فرصتی برای UFC ایجاد کرد، پشتکار پنینگتون نتیجه داد

اولین پرداخت به ازای UFC در سال 2024 یک مبارزه بی رحمانه برای عنوان قهرمانی در وزن میان وزن را به نمایش گذاشت و برخی از ستاره های برتر MMA کانادا را مورد توجه قرار داد. برت اوکاموتو، مارک ریموندی، جف واگنهایم و کارلوس کنتراس لگاسپی نظرات خود را در مورد بزرگترین لحظات شب ارائه می دهند.

ریموندی: دانا وایت، قبل از اینکه به برترین مروج تاریخ هنرهای رزمی ترکیبی تبدیل شود، از طرفداران بوکس بود. مدیر عامل UFC از مدت ها پیش رویای برگزاری رویدادهای منحصر به فرد را برای شرکت خود داشت که یادآور نمایش های کلاسیک بوکس باشد. مبارزاتی مانند رامبل در جنگل، مبارزه ای تاریخی بین محمد علی و جورج فورمن در زئیر.

در چند سال گذشته، وایت در مورد آوردن UFC به آفریقا صحبت کرده است. در یک مقطع، UFC سه قهرمان آفریقایی الاصل داشت. هیچ یک از آنها در حال حاضر عنوان ندارند. اما پس از شنبه شب، وایت ممکن است بلیت خود را برای این قاره داشته باشد، همراه با قهرمانی جدید که در آفریقا متولد شده است و یک مسابقه اصلی برای منطقه.

دریکوس دو پلسیس ضرب و شتم شان استریکلند تا شنبه شب در مسابقات اصلی UFC 297 در تورنتو عنوان قهرمانی UFC میان وزن را کسب کند. دو پلسیس اهل آفریقای جنوبی است، مشخصاً طرفداران زیادی در کشور خود دارد و با قهرمان سابق نیجریه‌ای تبار یک گوشت گاو دارد. اسرائیل آدسانیا

وایت در کنفرانس خبری پس از مبارزه گفت: «شاید ما شروع به نگاه کردن به آفریقای جنوبی کنیم و شروع به تماشای میدان‌ها کنیم و احتمالاً امسال در آنجا مبارزه کنیم.

تاریخچه دو پلسیس و آدسانیا تاریخ حساسی است. دو پلسیس سال ها پیش گفت که می خواهد عنوان قهرمانی UFC را کسب کند و اولین قهرمان واقعی آفریقا باشد. او این را با این شرایط گفت که او هنوز در آفریقا زندگی می کند و تمرین می کند، در حالی که دیگران از آنجا دور شده اند. آدسانیا و همچنین قهرمانان سابق فرانسیس نگانو و کامارو عثمان، به خصوص با در نظر گرفتن تاریخ پیچیده آفریقای جنوبی و استعمار، از آن رنجید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا