تکواندو

هاشمی: رئیس جمهور بارها بر ضرورت عدالت محوری و رفع مشکلات قهرمانان و مدال آوران تأکید کرده اند


هاشمی: رئیس جمهور بارها بر ضرورت عدالت محوری و رفع مشکلات قهرمانان و مدال آوران تأکید کرده اند

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی در حضور رئیس جمهور صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، متن کامل سخنرانی کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از مدال آوران و قهرمانان با حضور رئیس جمهور به شرح زیر است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم؛

در ابتدا ضمن عرض خیرمقدم محضر جناب آقای دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و عرض خوشآمدگویی خدمت قهرمانان، المپین ها، پیشکسوتان، مربیان، داوران و روسای محترم فدراسیون ها و مدیران خدوم ورزش کشور.

خداوند منان را شاکرم که فرصت دیدار جامعه پرافتخار ورزش با رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران را فراهم نمود تا ضمن تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات جهانی، آسیایی، پارآسیایی والمپیک ناشنوایان از رهنمودهای ارزشمند ایشان که همواره حامی و پشتیبان اول ورزش کشور هستند بهره مند شویم.

اکنون پس از دو سال خدمت صادقانه دولت محترم سیزدهم که بحمدالله مورد عنایت و تأیید مقام معظم رهبری هم قرار گرفته، بر همگان آشکار شده که حضرت آیت الله رئیسی، دارای نگاهی ویژه و متفاوت به امر ورزش بوده و ضمن تأیید نقش ورزش به عنوان عامل سلامت و نشاط اجتماعی، بارها بر ضرورت عدالت محوری در این حوزه و رفع مشکلات قهرمانان و مدال آوران تأکید نموده اند.

حضور ارزشمند جناب رئیس جمهور در این نشست صمیمانه، مهر تأییدی است بر درایت رئیس جمهوری که دوستدار ورزش و قدردان قهرمانان بوده، وفای به عهد را سرلوحه اعمال خویش و دولتش قرار داده است.

قهرمانانی که علیرغم کمبودها و مشکلات ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی، با رشادت ‌‌ها و دلاوری ‌هایشان در میادین بین المللی ورزش،  با تزریق نشاط و امید به جامعه و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی، دل مردم عزیزمان را شاد کرده، دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب را بیش از پیش ناامید و به ورطه شکست و تباهی رهنمون می سازند.

جناب آقای رئیس جمهور
بر حضرتعالی پوشیده نیست که امروزه به اقتضای شرایط حاکم بر جهان معاصر، عرصه ورزش، به یکی از کانون های اصلی جنگ نرم تبدیل شده و قهرمانان ورزشی به عنوان سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت صیانت و عرضه معرفت های ایران اسلامی را در میدان های بزرگ جهانی بر عهده گرفته اند.

آنان بزرگ مردان و دلیرزنانی از مکتب حاج قاسم هستند که می دانند با هر حضور، و هر توفیقی در کسب عناوین قهرمانی، تلاش دشمن را برای ایجاد فرافکنی و کاشت بذر ناامیدی در میان آحاد مردم، علی الخصوص نوجوانان و جوانان نقش بر آب می‌کنند.

بویژه این حضور دختران عزیزمان با حجاب اسلامی است که تصویر عظمت زن مسلمان ایرانی را در مقیاس جهانی بارها و بارها تکرار می کند و به عالمیان یادآور می شود؛ «ورزش بدون ارزش» برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.  

در ادامه ضمن تشکر از تلاش های برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر سجادی در مدت تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان، مزید استحضار عرض می کنم که رفع کامل دغدغه های قهرمانان و قرارگیری ریل ورزش کشور در مسیر پیشرفت و مدالآوری پایدار، نیازمند برنامه محوری با رویکرد ایجاد تحولی است که در این راستا برنامهء جامعی برای پیشرفت ورزش و امور جوانان کشور تهیه شده که در ادامه به برخی رئوس و عناوین این برنامه اشاره می کنم:

1- تلاش در جهت تهیه و تدوین احکام اثربخش و مبتنی بر نیازها و اولویتهای ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه که این مهم با حمایتهای دولت و مجلس محترم در حال پیگیری است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا