مسابقات one

قرار دادن موی تای آمریکایی بر روی نقشه: ادی عباسولو و لوک لسی مشتاق به نمایش گذاشتن هنر خود در بانکوک هستند

قرار دادن موی تای آمریکایی بر روی نقشه: ادی عباسولو و لوک لسی مشتاق به نمایش گذاشتن هنر خود در بانکوک هستند

قرار دادن موی تای آمریکایی بر روی نقشه: ادی عباسولو و لوک لسی مشتاق به نمایش گذاشتن هنر خود در بانکوک هستند

Sitthichai Sitsongpeenong Eddie Abasolo ONE Friday Fights 22 31

قرار دادن موی تای آمریکایی بر روی نقشه: ادی عباسولو و لوک لسی مشتاق به نمایش گذاشتن هنر خود در بانکوک هستند

Sitthichai Sitsongpeenong Eddie Abasolo ONE Friday Fights 22 31

در 16 فوریه در ONE Fight Night 19: Haggerty vs Lobo در Prime Video، کالیفرنیایی ادی “Silky Smooth” Abasolo و بومی آیووا لوک “آشپز” لسی در نبرد بین دو رقیب برتر موی تای آمریکا سقوط خواهد کرد.

هنگامی که وزنه‌های پر در پرایم‌تایم ایالات متحده به پایان برسد، برای خیلی بیشتر از پیروزی و افتخار مبارزه خواهند کرد – آنها همچنین قصد دارند موی تای آمریکایی را به شکلی بزرگ روی نقشه قرار دهند.

هر دو مرد پس از باخت های سخت در تصمیم گیری از ورزشکاران بسیار محترم تایلند وارد مسابقه تایلند خواهند شد.

عباسو به جنگ مهاجم افسانه ای رفت سیتیچای سیتسانگ پینونگ ژوئن گذشته در ONE Friday Fights 22، در حالی که لسی در یک مبارزه فراموش نشدنی در برابر رقیب سال شرکت کرد “اسموکین” جو ناتاووت در دسامبر در ONE Fight Night 17.

این اجراها احترام زیادی را از سوی جامعه جهانی موی تای به ارمغان آورد، اما مسابقه رودرروی آنها در ورزشگاه بوکس لومپینی به آنها این فرصت را می دهد که سبک منحصر به فرد آمریکایی خود را در مبارزه به نمایش بگذارند.

Abasolo قصد دارد “موی تای زیبا” را به نمایش بگذارد

عباسولو با 37 سال سن و کهنه کار سه مبارزه هیجان انگیز در ONE، مدتهاست که در خط مقدم صحنه موی تای در ایالات متحده قرار دارد.

در طول دوران حرفه‌ای‌اش، او برای احترام از سوی جامعه بین‌المللی مبارزه کرده است، به این امید که – با پاهای “صافی ابریشمی” و ترکیب‌های خلاقانه‌اش – ثابت کند که آمریکایی‌ها خیلی بیشتر از یک ضربه‌گیر سخت هستند. آنها تکنسین هایی هستند که به همان اندازه همتایان تایلندی خود به این هنر اختصاص داده شده اند.

او توضیح داد onefc.com:

من نمی گویم که ما به ما احترام نمی گذارند، اما این یک واقعیت است که در مورد موی تای در اوج قطب توتم نیستیم، می دانید؟

ما اینجا در ایالات متحده فرود می آییم، مرد. و ما در آن خیلی خوب هستیم. ما فقط گوشتخوار نیستیم. ما سبک داریم و می دانیم که چگونه با موی تای زیبا مبارزه کنیم.

به گفته عباسولو، او و لسی بهترین مهاجمان برای ارتقای موی تای آمریکایی به ارتفاعات جدید هستند.

او فکر می‌کند که با سبک‌های غیرمتعارف و سرگرم‌کننده‌شان، طرفداران در ۱۶ فوریه تجربه‌ای شگفت‌انگیز دارند:

“اینجا در ایالات متحده استعدادهای زیادی وجود دارد، من احساس می کنم دو جنگجوی آمریکایی مانند لوک و من، به خصوص ما دو نفر، می خواهیم بیرون برویم و نشان خواهیم داد که موی تای زیبا در این گوشه از جهان، همچنین.

ما در حال حاضر تا حدودی روی نقشه هستیم، اما این مبارزه قطعاً باعث می‌شود مردم ما را بسیار جدی‌تر بگیرند و کمی عمیق‌تر به ایالات متحده نگاه کنند و ببینند در مورد موی تای در مورد چه چیزی هستیم.»

لسی: «دو آدم بهتری برای ترویج هنر موی تای در آمریکا وجود ندارد»

به نوبه خود، لسی نیز هیجان زده است که در برابر کلیشه جنگجوی وحشی آمریکایی عقب نشینی کند.

“سرآشپز” با حریف خود موافق است که آنها بهترین نمایندگان آمریکایی موی تای واقعی هستند – مهاجمان تکنیکی با دانش فراوان و درک دقیقی از این رشته.

او می‌گوید که سبک‌های مربوط به آن‌ها نیز ایده‌آل آمریکایی یک دیگ ذوب فرهنگی را منعکس می‌کند:

فکر می‌کنم هیچ دو نفر بهتر از ما وجود ندارند که آن را نمایندگی کنند، زیرا برای طولانی‌ترین زمان، کشتی، MMA، ذهنیت مردی سرسخت است. کشتی گیر که می تواند اورهند پرتاب کند و کسی را ناک اوت کند. سپس این دو آمریکایی را دریافت کردید که به هنر و زیبایی و جنبه فنی این موضوع اهمیت می دهند.

به دلیل سبک مبارزه ما، به دلیل رویکرد ما به بازی، دو نفر بهتر از ما وجود ندارند. درست مثل بازگشت به سنت هنرهای رزمی است. و آمریکا را به عنوان یک دیگ ذوب در نظر بگیرید، درست است؟ و سپس شما این دو نفر را دارید که هر چیزی را که می توانند در این بازی موی تای، زیر این چتر موی تای ترکیب می کنند.

در حالی که لسی رتبه پنجم با نیت بد وارد رقابت های پر وزن می شود، مطمئناً هیچ بدخواهی نسبت به هموطن خود ندارد.

کاملا برعکس – او امیدوار است که “Silky Smooth” نیز شانس خود را برای نمایش زیبایی و خلاقیت این ورزش داشته باشد:

بدیهی است که من این کار را انجام می دهم تا او را کاملاً نشاسته کنم و او را ناک اوت کنم و خانواده اش را به گریه بیاندازم، اما تقریباً جالب خواهد بود اگر مثل یک تساوی باشد، جایی که هر دوی ما فقط نشان می دهیم که هر دو هستیم. اینجا. هر دوی ما فقط با موی تای آمریکایی پیروز شدیم. تقریباً مثل کسب دو مدال طلا.»

در نهایت، آیووان مطمئن است که او و Abasolo نمایشی را برای وفاداران بانکوک و کسانی که در سراسر جهان تماشا می‌کنند در پلتفرم جهانی ONE برگزار خواهند کرد.

موی تای آمریکایی، او می‌افزاید، اینجاست که بماند، و نبرد او در ONE Fight Night 19 نمایشی باورنکردنی از اعتصابات در سطح جهانی خواهد بود:

صادقانه بگویم، تا زمانی که من و او کارهای عجیب آمریکایی انجام ندهیم و تا جایی که می توانیم پرتاب نکنیم، نمی دانم که چگونه این می تواند بد باشد.

“اگر ما موی تای خوب و تمیز را نشان دهیم، که بدیهی است که نشان خواهیم داد، آمریکا را در یک مبارزه روی نقشه قرار خواهیم داد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا