مسابقات one

قرارداد شش رقمی کیف های براوو; Panrit، Win، Petsaenchai در ONE Friday Fights 50 کسب بیانیه KOs

قرارداد شش رقمی کیف های براوو;  Panrit، Win، Petsaenchai در ONE Friday Fights 50 کسب بیانیه KOs

قرارداد شش رقمی کیف های براوو; Panrit، Win، Petsaenchai در ONE Friday Fights 50 کسب بیانیه KOs

ریکاردو براوو کنان بایراموف ONE Friday Fights 50 34

قرارداد شش رقمی کیف های براوو; Panrit، Win، Petsaenchai در ONE Friday Fights 50 کسب بیانیه KOs

ریکاردو براوو کنان بایراموف ONE Friday Fights 50 34

پاشنه های برقی را تازه کنید ONE 165: Superlek در مقابل Takeru هفته گذشته، ONE Championship با آخرین نسخه ONE Friday Fights در 2 فوریه گذشته، به میدان قدیمی خود، Lumpinee Boxing Stadium بازگشت.

ONE Friday Fights 50پخش زنده در پرایم تایم آسیا، شامل 12 مسابقه بود که حول محور موی تای و هنرهای رزمی مختلط ساخته شده بود، با چندین مبارز در اجراهای ستاره سازی.

در صورتی که آن را از دست دادید، در اینجا خلاصه ای از تمام اقدامات انجام شده از مکان تاریخی قابل توجه در بانکوک، تایلند است.

کوماووت به تسلط بر یودفوپا ادامه می دهد

Komawut FA Group Yodphupa Wimanair ONE Friday Fights 35

تا آخرش از نزدیک بود اما گروه کماووت FA به اندازه ای که او اشاره کرد انجام داد Yodphupa Wimanair در جذابیت تیتر شب.

در نیمه اول مسابقه موی تای وزن 147.2 پوندی، یودفوپا کوماووت را از بیرون جدا کرد، زیرا او به پای اصلی رقیبش حمله کرد و هر بار که ستاره گروه فا بیش از حد متعهد می شد، با ترکیبی مقابله می کرد.

اما همانطور که مبارزه ادامه داشت، کوماووت در نهایت جای خود را پیدا کرد، و در حالی که هر بار که نزدیک می شد، برنده Road To ONE تایلند را با قلاب، آرنج و زانو از روی کلینچ به طور موثر تشریح کرد.

پس از سه راند رقابتی داغ، پرخاشگری کوماووت به عنوان یک پیروزی در تصمیم گیری تقسیم شد و امتیاز خود را به 50-14-3 رساند و در حالی که چهارمین برد خود را در پنج مسابقه در صحنه جهانی ONE Championship کسب کرد.

هجوم حملات Panrit در دور سوم Kongklai را به پایان رساند

پس از یک پیروزی باریک در سفر دوم خود در ONE Friday Fights 10، Panrit Lukjaomaesaiwaree در حین شکست شکی در مورد قدرت آتش خود باقی نگذاشت Kongklai Annymuaythai در موی تای 140 پوندی.

پانریت با ضربات بالا و آرنج در اوایل شروع به موفقیت دست یافت، و به او اجازه داد تا در باقیمانده بند با میزان موفقیت بالایی به چاه بازگردد.

با این حال، Kongklai شروع به یافتن پاهای خود در فریم دوم کرد. اما درست زمانی که اعتماد به نفس او افزایش یافت، پانریت او را با ترکیبی مرگبار در مراحل آخر دور دوم متوقف کرد.

این بازیکن 27 ساله در فریم پایانی به همان تاکتیک ادامه داد و در نهایت، با دست راست تنبیه کننده و ترکیبی از مشت و آرنج او را در لحظه 0:55 دور سوم به امتیاز 70-29 رساند. -3.

قلاب چپ Petsaenchai پتدام را ساکت می کند

Petsaenchai MU Den KhonmaiBaowee دومین ناک اوت متوالی ONE Friday Fights خود را در یک نبرد موی تای در وزن 134 پوندی بدست آورد. پتدام پتکیاتپت.

هر دو مرد از زنگ افتتاحیه به دنبال چرم فرود آمدند و به نوبت توپ‌های سنگین بوکس را شلیک کردند، اما Petsaenchai تکاور، در ادامه راند، ترازو را به نفع خود کج کرد.

پس از شکستن از یک کلینچ کوتاه، مرد گروه FA با یک ترکیب سه پانچ به سمت رقیب خود قدم گذاشت، قلاب سمت چپ نهایی، دشمن خود را پایین و در ساعت 2:31 مسابقه ترک کرد.

پیروزی پتسانچای رزومه او را به 52-13 رساند.

Chokpreecha Outguns Suesat در Strawweight Barnburner

در یک نبرد دیوانه کننده موی تای در وزن نی بین دو قهرمان سابق استادیوم، Chokpreecha PK Saenchai با یک تصمیم متفق القول که به سختی به دست آمده بود، پیروزی را به خانه برد ورزشگاه سوئات مانوپ.

پس از دور اول داغ، هر دو ستاره شروع کننده در دور دوم به طرز وحشیانه ای در جیب خود چرخیدند.

هجومی که با دست چپ بزرگ شروع شد اولین ضربه را برای چوکپریچا به ثمر رساند قبل از اینکه آرنج چپ چند ثانیه بعد او را یک ناک دان دیگر به همراه آورد. با این حال، سوئات در حالی که از راند جان سالم به در برد و حتی در ازای آن چند مشت تمیز پرتاب کرد نشان داد.

وزنه‌های کاه سرعت دیوانه‌وار خود را در سومین مسابقه حفظ کردند، و مرد سالن موی تای پی‌کی‌سی سانچای به دنبال کودتا بود و سوئات به‌طور وحشیانه به دنبال ضربه‌ای برگشت که به نتیجه نرسید.

در پایان، ناک‌دان‌های چوکپریچا باعث شد تا هر سه داور امتیاز را به دست آورد و امتیاز او را به 101-20-3 رساند.

وین با ناک اوت راند دوم به نام خود عمل می کند

پس از یک نمایش باز anticlimactic در ONE Friday Fights 33، برنده سیجانیم با ناک اوت راند دوم به بهترین حالت خود بازگشت موگلی چور عجلابون در اکشن موی تای وزن 127 پوندی.

وین از همان ابتدا سرعت را دیکته کرد و بدن و سر موگلی را در موارد متعدد با ترکیبات تمیز خالکوبی کرد تا پس از انداختن هموطن خود با دست راست خشن، قاب باز را بگیرد.

وین پس از یافتن شیار خود، با دست راست تیز در دور دوم ادامه داد تا یک بار دیگر موگلی را رها کند. پس از آن، نماینده Sitjanim با یک دور بی رحمانه دیگر ترکیبات را تغییر داد تا حریف خود را در ساعت 1:15 دور دوم متوقف کند.

با این پیروزی، این بازیکن 23 ساله در مجموع به 67-16-3 رسید.

Lamsing Victorious در هیجان انگیز سریع با Mawin

Lamsing Sor Dechapan Mawin Soonkelahuaitom ONE Friday Fights 33

لامسینگ سور دچاپان در نبرد موی تای در وزن 128 پوندی خود پیروز شد Mawin Soonkelahuaitom در سه راند سخت.

ماوین قوی‌تر از بین دو بازیکن اولیه را شروع کرد و با مشت‌های سنگین خود به سمت حصارها تاب می‌خورد، اما لامسینگ ضربه‌ها را جذب کرد و شروع به فرو رفتن در کارنامه خود کرد.

ورزشکار سور دچاپان در حالی که رقیب خود را با دستان خود تطبیق داد، آرنج، زانو و ضربات سخت را اضافه کرد تا با حمله متنوع‌تری به گل برسد.

آنها تا انتها اعتصاب را با اعتصاب عوض کردند، اما تنوع و دقت لامسینگ باعث شد که او تصمیم متفق القول بگیرد و امتیاز خود را به 66-15 رساند.

براوو بایراموف را می خواباند تا قرارداد چند مبارزه را به ثمر برساند

ریکاردو براوو پس از انجام یک کار سریع، راه خود را به یک قرارداد چند مبارزه ای 100000 دلاری برای رقابت در صحنه جهانی ONE بست. کنان بایراموف در یک حرکت موی تای 161 پوندی.

دینامیت قابل توجه از آرژانتین زودتر قصد خود را آشکار کرد – و دو مشت کافی بود تا او بتواند با نتیجه 3-0 در حرکت هفتگی سازمان در داخل مکه موی تای حرکت کند.

براوو بایراموف را با یک راست مستقیم روی پول گرفت و گیلاس را با قلاب چپ در نقطه 30 ثانیه ابتدای مصراع روی کیک گذاشت.

این برد براوو را به 27-2-2 در دوران حرفه ای خود سوق داد و اکنون او به دنبال چالش های تازه تری در میان برخی از بهترین مهاجمان سیاره در بزرگ ترین مرحله هنرهای رزمی خواهد بود.

Gheirati Edges Out Peemai In Bantamweight Barnburner

پرهام غیرتی و پیمای مور راتانابوندیت نمایشی بی امان را در سه دور موی تای موی تای به نمایش گذاشت. اما پس از همه چیز گفته شد و انجام شد، ستاره ایرانی برنده یک تصمیم تقسیم شد.

غیرتی با تمام قوا پیش رفت و در همان ابتدا مبارزه را به پیمایی رساند. اما این حملات تنها پاسخ تهاجمی را از تایلندی دریافت کرد، زیرا او ستاره پتسامان را در زنگ هشدار پس از سه دقیقه درگیری باجه تلفن، مات کرد.

دور دوم از جایی که متوقف شد ادامه پیدا کرد، زیرا غیرتی یک دنده را بالا برد. اما این همه ترافیک یک طرفه نبود، زیرا وابسته به Por Kobkuea با حملات خودش مواجه شد.

به نظر می‌رسید که هیچ‌کدام از اینها روحیه غیرت را نشکسته، زیرا او یک قدم جلوتر ماند و با ترکیب‌های تند تایلندی را در فریم نهایی تکان داد تا دومین پیروزی متوالی خود را زیر پرچم ONE کسب کند.

Chabakaew بهترین پیروزی واتفورد با تصمیم برای اولین برد

Chabakaew Sor KanJanchai در مسابقه موی تای وزن اتمی خود با همکار خود از ضربات ضربتی خود برای به دست آوردن یک پیروزی تصمیم به اتفاق آرا استفاده کرد. ربکا “لا ماریپوزا” واتفورد.

به نظر می رسید که این بازیکن 17 ساله ممکن است کار را زودتر انجام دهد، وقتی که واتفورد را در یک تبادل اولیه سنگین تکان داد، اما آمریکایی سرش را خالی کرد و به مسابقه بازگشت.

“لا ماریپوزا” با ضربات ضربتی بلند خود به جلو رفت، اما چابکائو به طور مداوم با ضربات قوی تر، یعنی راست او مستقیماً به بدن و قلاب چپ به سر، گل می زد.

پس از سه راند، داوران با ضربات قدرتی تایلندی طرف شدند و رکورد او را به 55-5-1 رساندند.

کلینیک قابل توجه پت پالانگچای کوریاکی را رد می کند

Petpalangchai توسط Jaroenpat Shogo Kuriaki ONE Friday Fights 50 21

پت پالانگچای پور جاروئنپات تمام زرادخانه خود را برای شکست دادن بیرون آورد شوگو کوریاکی با تصمیم متفق القول در یک مسابقه پر اکشن موی تای وزن 132 پوندی.

دست‌های تند این جوان 24 ساله توجه را به خود جلب کرد، زیرا او با قلاب‌های چپ و راست‌های مستقیم از زنگ افتتاحیه به کوریاکی کوبید.

هر چند فقط دستانش نبودند که می درخشیدند.

پت‌پالانگ‌چای در حالی که حریف خود را در کلینچ کنترل می‌کرد، همه چیز را با آرنج‌های سوراخ‌کننده و ضربه‌های پایین مخلوط کرد – مهارت کامل موی تای را نشان داد تا تصمیم راحت را برد و برای حرفه‌اش به 62-21 ارتقاء داد.

Bumina-ang Taps Xie برای چهارمین برد متوالی

کارلو بومینا آنگ به دنبال تخریب خود در داخل “مدیسون اسکوئر گاردن شرق” در حالی که می دوید ادامه داد ژی ژیپنگ در کمتر از 90 ثانیه از دوئل MMA او در وزن بانمک.

تیم Lakay برجسته از گوشه خود مانند یک گاو نر در یک فروشگاه چینی منفجر شد و حریف خود را با یک قلاب سمت راست در ثانیه های ابتدایی از دست داد.

پدیده فیلیپینی با بوی خون در آب، فشار را حفظ کرد و چند لحظه بعد حریف چینی خود را تحت فشار گذاشت. از آنجا، Bumina-ang از طریق چوک مثلث بازو در 1:29 مسابقه، آخرین ضربه را انجام داد.

این بازیکن 29 ساله با چهارمین پیروزی خود در مجموع به 5-0 رسید دعواهای یک جمعه.

خولمیرزایف گومز را اواخر دور اول ارسال می کند

آوازبک خولمیرزایف لئاندرو گومز ONE Friday Fights 50 34

آوازبک “نینزیا” خولمیرزایف حرفه ONE خود را با پیروزی در دور اول به بهترین شکل آغاز کرد لئاندرو «ماشین جونیور» گومز در مسابقه MMA خود در وزن مگس.

با پیشینه سامبو، به نظر محتمل به نظر می رسید که خولمیرزایف در بخش کشتی برتری داشته باشد، اما این گومز بود که بازی کلینچ را کنترل کرد و مقام اول را داشت.

با این حال، این بازیکن 23 ساله از ازبکستان تنها به یک فرصت برای تغییر مسیر نیاز داشت. “نینزیا” مبارز پرتغالی را با یک اوچی ماتا در یک تقلا پرتاب کرد و به سرعت یک چوک گیوتین را از روی کوه بلند کرد تا در ساعت 4:40 شیر آب را بگیرد.

خلمیرزایف با این برد رکورد خود را به 7-1 رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا