جودو

امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو و منطقه آزاد کیش برای برگزاری رویداد آسیایی

امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو و منطقه آزاد کیش برای برگزاری رویداد آسیایی

تفاهم نامه میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و‌ قهرمانی کاتا آسیا بین فدراسیون جودو و سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، در ادامه سفر آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان به جزیره کیش، وی امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، تفاهم نامه میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و‌ قهرمانی کاتا آسیا بین فدراسیون جودو و سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد. طبق برنامه ریزی های انجام شده،مسابقات قهرمانی بزرگسالان جام باشگاه های آسیا، قهرمانی جوانان جام باشگاه های آسیا و کاتا آسیا در بخش مردان از 26 خرداد تا یکم تیر سال 1403 در جزیره کیش برگزار می شود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در ابتدای این دیدار گفت: میراسماعیلی به عنوان قهرمان ملی برای همه ما قابل احترام است و تمام تلاش های رئیس فدراسیون جودو در طی چهار سال تعلیق ستودنی است. 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش از این میزبانی بین المللی با تمام توان حمایت خواهند کرد تا سال آینده یک رویداد آبرومندانه در سطح ورزش کشورمان در جزیره زیبای کیش برگزار شود.

سرهنگی در پایان جلسه امضا تفاهم نامه، بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون جودو، برای حمایت و مساعدت های لازم همچنین میزبانی شایسته از این رویداد بزرگ برای درخشش و ارتقا جایگاه ورزش کشور در دنیا با اخلاق مداری اعلام آمادگی کرد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویدادی در ایران و جزیره کیش برای میزبانی شایسته از مسابقات ابراز امیدواری کرد.

وی در پایان با بیان اینکه میزبانی از مسابقات آسیایی جودو برای نخستین بار در تاریخ 60 ساله ایران رخ داده است اظهار داشت: هر سه رویداد جام باشگاه های قهرمانی آسیا در رده های جوانان، بزرگسالان و قهرمانی کاتا آسیا در بخش آقایان به صورت همزمان برگزار می شود و امید که با سربلندی میزبان خوبی برای رویداد باشیم.

در این جلسه محسن نظرپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش، عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات سالم کیش، محسن دلردلسمی رئیس هیات جودو جزیره کیش، علی محمدی عزیزی مشاور  عالی و رئیس کمیته رویدادهای فدراسیون، سامان مدیری خرانه دار فدراسیون، عصارزادگان رئیس هیات جودو استان اصفهان، فردین فرزانه دبیر هیات جودو جزیره کیش و مصطفی اکبری مسوول کمیته فنی حضور داشتند.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا