جودو

سه پیشکسوتان جودو کشورمان دان هشت دریافت کردند/ تجلیل از مدیرکل ورزش استان بوشهر

سه پیشکسوتان جودو کشورمان دان هشت دریافت کردند/ تجلیل از مدیرکل ورزش استان بوشهر

در مراسم افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور، دان ۸ سه پیشکسوت جودو کشورمان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، چهل و ششمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور(پسران) از صبح امروز جمعه یکم دی ماه سال ۱۴۰۲ در استان بوشهر آغاز شده است.

این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت شهید رئیسعلی دلواری قرار است طی روزهای یکم و دوم دی ماه با حضور ۲۴۵ جودوکار در سالن شهید محسن چکاه بوشهر پیگیری شود.

در آغاز مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت ها، یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از خیر مقدم به مهمان حاضر در سالن، از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان برای حضور در در مراسم افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور به جایگاه ویژه دعوت به عمل آورد.

در ادامه برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات، دان ۸ ملکی مقصودی، محمد مینو کده اولین داور جودو ایران در المپیک و علی شعبانی پور پیشکسوتان جودو کشورمان در جمع روسای هیات ها و حاضرین در سالن اهدا شد.

از کمال اقدم، سعید گوهرخانی، علی خانی نیا، خسرو رستم زاده، سعید نیسی و غلامحسین علمی و مقصود سعادتی پیشکسوتان جودو کشورمان  از سوی فدراسیون جودو تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است، در آخرین جلسه کمیته فنی با اهدا دان به این سه پیشکسوت موافقت شد و پس از موافقت نهایی میراسماعیلی سرانجام امروز در حضور روسای هیات ها، جودوکاران حاضر در سالن مسابقات و  پیشکسوتان دان ۸ این سه پیشکسوت اهدا شد.

در پایان این مراسم نیز به پاس تلاش و کوششهای فراوان یاسر جمالی رئیس سابق هیات جودو استان بوشهر که هفت سال ریاست این هیات را برعهده داشت و در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان استان است، از سوی ریاست فدراسیون جودو تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا