ووشو

علی‌اکبری: مسابقات جهانی ترکمنستان را به چشم رویدادی تدارکاتی برای بازی‌های داخل سالن می‌بینیم

علی‌اکبری: مسابقات جهانی ترکمنستان را به چشم رویدادی تدارکاتی برای بازی‌های داخل سالن می‌بینیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، الیاس علی‌اکبری سرمربی تیم ملی کوراش مردان با اشاره به حضور در مسابقات قهرمانی جهان ترکمنستان اظهار داشت: شرایط تیم ملی خوب است. پس از بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت‌های انتخابی تیم ملی را در قالب مسابقات مدعیان برگزار کردیم و ترکیب تیم اعزامی به این پیکارها مشخص شد.

وی ادامه داد: نفرات خوبی در اردو حضور دارند. ما تمرینات را بلافاصله پس از بازگشت از هانگژو پیگیری کردیم و اردوها به صورت شبانه‌روزی تا زمان اعزام به ترکمنستان در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت.

علی‌اکبری با بیان اینکه فرصت زیادی هم برای اردوهای تمرینی هم نداشتیم چرا که فاصله دو مسابقه بین بازی‌های آسیایی تا رقابت‌های جهانی کم بود، عنوان کرد: یک جوانگرایی در تیم ملی انجام شده و نسل جدیدی روی کار آمده است. بر همین اساس با تیمی جوان که تجربه چندانی در مسابقات بین‌المللی ندارند، عازم مسابقات قهرمانی جهان خواهیم شد.

وی‌ ادامه داد: می‌دانیم کار سختی در پیش داریم، اما به این مسابقات به چشم یک تورنمنت تدارکاتی و البته بسیار مهم به منظور آماده‌سازی برای حضور بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا نگاه می‌کنیم. در واقع می‌خواهیم که ملی‌پوشان یک محک جدی بخورند و تجربه خوبی در آستانه رویداد آسیایی بدست بیاورند.

سرمربی تیم ملی کوراش در پایان گفت: تیم خوب، جوان و جویای نامی داریم و خودمان را برای حضور در یک رویداد تدارکاتی قدرتمند آماده می‌کنیم. ما امیدواریم ولی می دانیم شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا