تکواندو

بازگشت تیم ملی تکواندو به ایران


بازگشت تیم ملی تکواندو به ایران

اعضای تیم های ملی تکواندو بانوان و آقایان کشورمان پس از درخشش در رقابت های گرندپری پاریس بامداد امروز وارد تهران شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اعضای تیم های ملی تکواندو بانوان و آقایان کشورمان پس از شرکت در رقابت های گرندپری 2023 پاریس فرانسه، بامداد امروز سه شنبه 14 شهریور ماه 1402 با استقبال لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان، محمد جمشیدی عضو هیات رئیسه و خزانه دارفدراسیون  و جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

 تیم ملی با با ترکیب مبینا نعمت زاده در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم و ابوالفضل عباسی در وزن 80+ کیلوگرم در رقابت های گرندپری شرکت کرده بود که موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ شد.

مهران برخورداری و مهدی حاج موسایی دو مدال طلا، ابوالفضل زندی یک مدال نقره و مبینا نعمت زاده یک مدال برنز برای تیم ملی کشورمان  در این مسابقات کسب کردند.

هدایت تیم ملی مردان ایران برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مجید افلاکی به عنوان مربی بود  و در تیم بانوان نیز مینو مداح سرمربی تیم ملی و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کرد.افشین رهبری نیز پزشک تیم ملی در این دوره از مسابقات بود. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا