مسابقات one

سیتی‌چای برای رویارویی با محمد سیاسارانی در مبارزه موی تای کلیدی در ONE Friday Fights 32

سیتی‌چای برای رویارویی با محمد سیاسارانی در مبارزه موی تای کلیدی در ONE Friday Fights 32

Sitthichai Sitsongpeenong Eddie Abasolo ONE Friday Fights 22 13

سیتی‌چای برای رویارویی با محمد سیاسارانی در مبارزه موی تای کلیدی در ONE Friday Fights 32

Sitthichai Sitsongpeenong Eddie Abasolo ONE Friday Fights 22 13

یک جفت نبرد موی تای با ریسک بالا که برای تولید آتش بازی طراحی شده اند، در تاریخ 8 سپتامبر به استادیوم نمادین بوکس Lumpinee و ONE Friday Fights 32 در پرایم تایم آسیا می روند.

در یک مسابقه برجسته، افسانه تایلندی تزئین شد Sitthichai “Killer Kid” Sitsongpeenong با پدیده 21 ساله پا به پا خواهد شد محمد سیاسرانی در یک مسابقه پر وزن که می تواند هر دو نفر را به یک شوت قهرمانی جهانی سوق دهد.

سیتیچای که در حال حاضر مدعی رتبه دوم موی تای وزن پر و هشت بار قهرمان موی تای و کیک بوکسینگ جهان است، خود را به عنوان یکی از معتبرترین و موفق ترین مهاجمان جهان تثبیت کرده است.

اکنون، پوند به ازای پوند بزرگ امیدوار است که با 26 پوند طلای قهرمانی ONE، جام انباشته خود را تقویت کند.

سیتی‌چای پس از دویدن چهار مبارزه در بخش کیک بوکسینگ پر وزن پر استعداد ONE – که منجر به کسب رتبه پنج برتر و رسیدن به فینال قهرمانی جایزه بزرگ شد – سیتی‌چای در ماه ژوئن با تصمیمی هیجان‌انگیز به موی تای بازگشت. ادی عباسولو.

نماد تایلندی امیدوار است که شتاب خود را حفظ کند، اما سیاسرانی یکی از هیجان‌انگیزترین ستاره‌های نوظهور در تمام دوران است.

تماشاگر ایرانی 2-0 در مسابقات موی تای ONE است که اخیراً در ONE Friday Fights 26 یک امتیاز برجسته به دست آورد. محمد بوتاسا در یک نبرد فراموش نشدنی کیک بوکسینگ

چه “Killer Kid” باشد و چه Siasarani، برنده در 8 سپتامبر می تواند یک مورد قوی برای به چالش کشیدن عنوان جهانی موی تای ONE Featherweight ایجاد کند.

این کمربند طلایی در تاریخ 6 اکتبر زمانی که مدعی رتبه 1 در رده بندی قرار می گیرد، قابل استفاده خواهد بود سوپربن سینگا ماوین پادشاه بخش را به چالش می کشد Tawanchai PK Saenchai در رویداد اصلی ONE Fight Night 15 در Prime Video.

نبیل عنانه در مقابل Nakrob Fairtex همچنین به ONE Friday Fights 32 اضافه شد

در همان کارت، 19 ساله برجسته نبیل عنان با شروع فزاینده مربع خواهد شد Nakrob Fairtex در ویترین جذاب موی تای با وزن مگس.

آنان در سال 2022 با ایستادن در ارتفاع حیرت‌انگیز 6 فوتی، دنیای خیره‌کننده را در سال 2022 به دست آورد، زمانی که جوان‌ترین قهرمان موی تای جهان در WBC شد و توجه طرفداران و مسئولان ONE Championship را به خود جلب کرد.

این مهاجم تایلندی-الجزایری بسیار مشهور سپس در ماه ژوئن اولین بازی تبلیغاتی خود را انجام داد، اما در مقابل قهرمان جهانی کیک بوکسینگ ONE Flyweight و مدعی موی تای رتبه 1 در وزن مگس ران شکست خورد. سوپرلک کیاتمو9.

آنان اکنون به دنبال بازگشت به بازی خواهد بود و با بازگشت به بازی در بانکوک به انتظارات بزرگ پیرامون خود عمل خواهد کرد.

در گوشه دیگر، Nakrob یک کهنه کار بیش از 80 مبارزه حرفه ای است و یک رکورد چشمگیر 4-0 را در ONE Friday Fights به ثبت رسانده است.

این پیروزی ها شامل یک جفت پایان خیره کننده است، زیرا این تایلندی 24 ساله به سرعت به عنوان یکی از طرفداران مورد علاقه همه اکشن شهرت پیدا کرده است.

در 8 سپتامبر، Nakrob با استفاده از قدرت رعد و برق خود و حمله ضربه ای پویا، Anane را شکست داده و به صعود خود به سمت رتبه های پنج برتر این بخش ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا