دسته بندی نشده

چه چیزی در خطر آنتونی جاشوا در مقابل فرانسیس نگانو وجود دارد؟ فرانسیس نگانو به رینگ بوکس باز می گردد تا با قهرمان متحد سابق آنتونی جاشوا روبرو شود. آیا این تصمیم درستی است؟6hMike CoppingerJustin Setterfield/Getty Images

چه چیزی در خطر آنتونی جاشوا در مقابل فرانسیس نگانو وجود دارد؟ فرانسیس نگانو به رینگ بوکس باز می گردد تا با قهرمان متحد سابق آنتونی جاشوا روبرو شود.  آیا این تصمیم درستی است؟6hMike CoppingerJustin Setterfield/Getty Images

آیا نگانو با پیروزی مقابل جاشوا می تواند مدعی قهرمانی شود؟

کمتر از 90 روز پیش، فرانسیس ناننو هرگز برای یک مسابقه بوکس حرفه ای از طناب رد نشده بود.

ما می دانستیم که نگانو دارای قدرت خردکننده است، اما همه اینها در هشت ضلعی نشان داده شد، جایی که او به عنوان قهرمان سنگین وزن UFC سلطنت کرد.

این بازیکن 37 ساله چیزی بیش از یک شریک رقص ارزشمند برای یک سوپر مبارزه بوکس در دیدار اکتبر خود با تایسون فیوری.

با این حال، نگانو زمانی که قهرمان بوکس سنگین وزن را در راند 3 رها کرد و حتی در یکی از سه کارت امتیازی مبارزه را برد، نشان داد که بسیار بیشتر از آن است.

اکنون، نگانو فرصتی باورنکردنی دارد تا ثابت کند که عملکردش در هنگام رویارویی با قهرمان سابق سنگین وزن، اتفاقی نبوده است. آنتونی جاشوا در 8 مارس در ریاض ، عربستان سعودی.

واقعاً، کاری که نگانو انجام می‌دهد بی‌سابقه است: دو مسابقه اول بوکس حرفه‌ای او در برابر تالار مشاهیر آینده، که هنوز در میان نخبگان سنگین وزن این ورزش هستند، برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا