مسابقات one

“از دست دادم و یاد گرفتم” – اکو رونی ساپوترا مشتاق از سرگیری قهرمانی جهان علیه هو یونگ

“از دست دادم و یاد گرفتم” – اکو رونی ساپوترا مشتاق از سرگیری قهرمانی جهان علیه هو یونگ

اکو رونی ساپوترا در دایره ایستاده است

“از دست دادم و یاد گرفتم” – اکو رونی ساپوترا مشتاق از سرگیری قهرمانی جهان علیه هو یونگ

اکو رونی ساپوترا در دایره ایستاده است

اکو رونی ساپوترا در نظر دارد با یک برد مهم در رده بالای دسته MMA وزن پرواز خود را از سر بگیرد. ONE Fight Night 15 در Prime Video.

ستاره اندونزیایی روبه رو خواهد شد “گرگ جنگجو” هو یونگ در پرایم‌تایم ایالات متحده این جمعه، 6 اکتبر، و پس از شکستن رگه‌های پیروزی هفت‌مباره‌ی غالب خود در آخرین بازی، او می‌داند که بازگشت به مسیر برنده ضروری است.

با این حال، ساپوترا فکر نمی کند که در برابر هوی که در حال افزایش است، وقتی آنها در استادیوم بوکس معروف Lumpinee در بانکوک، تایلند ملاقات کنند، آسان نخواهد بود.

درعوض، او انتظار دارد که حریفش با رویکردی که هرگز نگو برای نبرد، وارد رینگ شود:

“فکر می کنم این مبارزه بسیار جالبی برای من خواهد بود. من قبلا با یک جنگنده چینی روبرو شده ام و آنها بی امان هستند. آنها نمی خواهند ببازند. او باید به هر قیمتی برنده شود. اگر او نتواند KO را به ثمر برساند، به مبارزه، مبارزه و مبارزه ادامه خواهد داد. این همان چیزی است که آنها هستند.»

هر دو رقیب در اوج پنج مسابقه برتر MMA هستند، اما شکست‌ها در برابر حریفانی که رتبه بالایی دارند، آنها را خارج از گروه نگه داشته است.

برای ساپوترا، آخرین مسابقه او با رتبه 2 دنی کینگاد در فوریه می‌توانست او را از نردبان بالا ببرد، اما او یک تصمیم سخت را به اتفاق آرا به کهنه سرباز فیلیپینی از دست داد.

بعد از کسب هفت بار در دور اول متوالی، این ضربه سختی برای نماینده Evolve MMA بود – اما همچنین به او فرصتی داد تا بفهمد کجا باید پیشرفت کند و برای شکست دادن بهترین ها چه چیزی لازم است.

این بازیکن 32 ساله توضیح داد:

سعی می کنم آرام تر و متمرکزتر بجنگم [against Hu]چون وقتی با کینگاد جنگیدم انرژی زیادی هدر رفت. وقتی با او مبارزه کردم اشتباهات زیادی مرتکب شدم.

“اول، احساسات من بیش از حد انفجاری بود، و برنامه بازی به طور کامل اعمال نمی شد. بنابراین، از آن زمان به بعد، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. باختم و یاد گرفتم. ویدیوی مسابقه را دیدم و متوجه شدم که در چه مواردی کم دارم و در چه مواردی مهارت دارم.

وقتی شکست می‌خوریم، نباید پایین بمانیم. ما باید یاد بگیریم دوباره بلند شویم و خیلی بهتر شویم. به همین دلیل از باخت قبلی، خیلی چیزها را اصلاح کردم.»

“او یک بازی بد زمینی دارد” – ساپوترا قصد دارد درگیری هو را افشا کند

اکو رونی ساپوترا، گرسنه‌تر از همیشه و با چشم‌اندازی تازه در سفر خود به عنوان یک رزمی‌کار، برای چالش عظیمی که هو یونگ مطرح می‌کند، آماده است.

هو امتیاز 4-0 را در سری ONE Hero به ثبت رساند تا جایگاه خود را در مرحله جهانی مسابقات قهرمانی ONE به دست آورد و از آن زمان تاکنون با نتیجه 3-1 پیش رفته است و تنها در برابر رقیب شماره 4 flyweight MMA شکست خورده است. یویا واکاماتسو.

مهاجم 27 ساله چینی با یک جفت پیروزی، ریباند کرد گجه اوستاکیو و وو سونگ هون، اما ساپوترا همچنان نقاط ضعفی را می بیند که در این جمعه به دنبال بهره برداری از آنها خواهد بود.

او توضیح داد:

من مبارزه او را با یویا واکاماتسو مطالعه کردم. فکر می‌کنم او بازی زمینی بدی دارد، اصلا خوب نیست، زیرا یویا موفق شد چندین ترک بر روی او بکشد. می دیدم که استندآپ بازی او خیلی خوب است، اما باز هم در زمین کمبود داشت.

من به دنبال رقابت بیشتر در زمین با او هستم. ما نمی دانیم که او چگونه بازی زمینی خود را از آن زمان توسعه داده است، اما اگر بتوانم یک حذف را تضمین کنم، بیشتر به کنترل مبارزه و آرامتر بودن برای جستجوی زمین و پاوند یا ارسال ها متمایل خواهم شد.

ساپوترا در حالی که به کیک بوکسینگ ضربتی حریف آینده خود احترام می گذارد، کارنامه ضربه گیر خود را نیز ارتقا داده است.

قهرمان اسبق کشتی اندونزی همیشه به مبارزات نخبه خود تکیه می کند، اما از زمان ناک اوت شدن لیو پنگ شویی در سال 2021، او اعتماد به نفس را در مشت های خود پیدا کرد تا زرادخانه MMA خود را تکمیل کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ساپوترا فکر می‌کند که می‌تواند در صرافی‌های استندآپ خود را حفظ کند، به خصوص اگر ضربات او روی چانه هو فرود بیاید.

او اضافه کرد:

“از آنچه من دیده ام، هو را نمی توان ضربه محکمی زد. اگر ضربه محکمی به او وارد شود، بازی او فوراً از بین می رود. این همان چیزی است که وقتی او با یویا جنگید دیدیم.

“امیدوارم بازی او تغییر نکرده باشد، زیرا من نیز ضربه محکمی دارم، و من واقعاً امیدوارم که به خوبی به پایان برسد. اگر او بی‌گارد باشد، من یک KO دیگر را هدف خواهم گرفت. من منتظر نزاع هستم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا