تکواندو

لیگ برتر تکواندو- اوزان فرد؛ پارس جنوبی صدرنشین روز نخست شد/ آکادمی ویسی در تعقیب شاگردان ساعی

لیگ برتر تکواندو- اوزان فرد؛
                                                    پارس جنوبی صدرنشین روز نخست شد/ آکادمی ویسی در تعقیب شاگردان ساعی


پارس جنوبی صدرنشین روز نخست شد/ آکادمی ویسی در تعقیب شاگردان ساعی

هفته اول رقابت های لیگ برتر تکواندو بانوان امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه با شناخت نفرات اول اوزان فرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام ایراندخت” یادواره شهیده شاخص ورزش کشور «شهناز حاجی شاه» با حضور 10 تیم به همراه 52 تکواندوکار به صورت انفرادی امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه کار خود را به سبک رقابت های گرندپری در اوزان 46-، 53-، 62- و73- کیلوگرم آغاز کرد.

در این دوره از رقابت ها 10 تیم آکادمی تکواندو ویسی، لوازم خانگی میکس پلاس، پایگاه سلامتی  رها، بیمه تجارت نو، آکادمی ورزشی کسری، هیات تکواندو نوشهر، آکادمی آترا، دیار، شهر رنگ دورود و پارس جنوبی به اضافه بازیکنان آزاد شرکت می کنند.

معصومه رنجبر (تیم آکادمی ویسی) در وزن 46- کیلوگرم پیش از حضور در فینال مسابقات در یک دیداری تماشایی و نزدیک زهرا فیض آبادی از پارس جنوبی را 2 بر یک شکست داد تا نماینده آکادمی ویسی در فینال حریف سوگند شیری از همان تیم شود. شیری با استفاده از تجربه رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان و آسیا توانست بازی را به سود خود تمام کند و فاتح وزن اول رقابت های هفته اول شود.

در وزن 53- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده در یک وزن بالاتر از وزن همیشگی اش در رقابت های لیگ برتر پا زد و برابر «یگانه عربلو» بازیکن آزاد و چهره جدید این رقابت ها در نیمه نهایی به پیروزی دست یافت و در فینال نیز با صلاحدید کادر فنی پارس جنوبی به دلیل رو به رو شدن هم تیمی ها، نعمت زاده به مقام اول هفته اول رسید. 

نسترن ولی زاده در وزن 62- کیلوگرم، تا فینال راه یافت و توانست مقابل فاطمه یوسفی از پایگاه سلامتی رها در دیدار نهایی به برتری برسد و مقام قهرمانی هفته اول را از آن خود کند. 

در وزن73- کیلوگرم الهام حقیقی در یکی از مبارزات مهم خود مقابل ملیکا میرحسینی باتجربه به برتری رسید و توانست تا فینال پیش برود. بازیکن آکادمی تکواندو ویسی در فینال برابر عسل صابری هم تیمی اش به پیروزی دست یافت و به مقام اول این وزن در هفته اول رسید. 

تا پایان روز نخست، تیم پارس جنوبی با 68 امتیاز در صدر جدول ایستاد، آکادمی ویسی با 65 امتیاز در رده دوم و پایگاه سلامتی رها نیز با 24 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. تیم آکادمی ویسی با بازیکنان جوان خود این فرصت را دارد تا در اوزان زوج خود را به پارس جنوبی نزدیک تر کند و از طرفی شاگردان مهروز ساعی می توانند با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه خود امتیازات را با تیم های بعدی افزایش دهند.

نفرات اول در اوزان با برگزاری رقابت خود معرفی شدند که اسامی به شرح ذیل است:

وزن 46- کیلوگرم: سوگند شیری (آکادمی ویسی)

وزن 53- کیلوگرم: مبینا نعمت زاده (پارس جنوبی)

وزن 62- کیلوگرم: نسترن ولی زاده (پارس جنوبی)

وزن 73- کیلوگرم: الهام حقیقی (آکادمی ویسی)


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا